FLEETNEWS #70
22.06.20 #70 11 Ο Euro NCAP λανσάρισε στις 17 Ιουνίου τη Euro Rescue , μια πα - νευρωπαϊκή εφαρμογή για διασώ - στες ατυχημάτων. Σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η εφαρμογή παρέχεται δωρεάν, ώστε να μπορούν οι διασώστες να βοηθούν τους ανθρώπους στα εμπλεκόμενα σε ατύχημα οχήμα - τα με ασφάλεια. Περιλαμβάνει τη θέση των εξαρ - τημάτων (π.χ. αερόσακους και προεντατήρες) και ηλεκτρικών καλωδίων και μπαταριών υψηλής τάσης, τα οποία θα μπορούσαν να αποτελέ - σουν κίνδυνο για τους παγιδευμέ - νους επιβάτες και τους ίδιους τους διασώστες. Ο Euro NCAP, μαζί με τη Διεθνή Ένωση Υπηρεσιών Πυρόσβεσης & Διάσωσης (CTIF) , συγκεντρώνουν τα φύλλα διάσω - σης των κατασκευαστών στη Euro Rescue. Η εφαρμογή μπορεί να ληφθεί ελεύθερα και είναι διαθέ - σιμη για Android και iOS. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο διαδι - κτυακά όσο και εκτός σύνδεσης, επιτρέποντας στους διασώστες να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες ακόμα και όταν υπάρχει μικρή ή κα - θόλου κάλυψη δικτύου στο σημείο της συντριβής. Για όλα τα αυτο - κίνητα που αξι - ολογούνται από το 2020 και μετά, ο Euro NCAP θα επαληθεύσει το περιεχόμενο και θα μοιράζεται φύλλα διάσωσης σύμφωνα βάσει ISO και οδηγούς απόκρισης έκτακτης ανάγκης για οχήματα που κινούνται με εναλ - λακτική ενέργεια, μέσω της νέας εφαρμογής. Η Euro Rescue κυκλο - φορεί στα αγγλικά, γαλλικά, γερ - μανικά και ισπανικά. Από το 2023, η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΠΟ ΤΟ EuroNCAP ΚΑΙ ΤΗΝ CTIF Πανευρωπαϊκή εφαρμογή διάσωσης Η TESLA ΣΕ ΤΡΙΕΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΙΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ PANASONIC Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «η Tesla και η Panasonic συνή- ψαν τη Σύμβαση Τιμολόγησης 2020 (Gigafactory 2170 Cells), με ισχύ από την 1η Απριλίου 2020 έως την 31η Μαρτίου 2023, σχετικά με την κατα- σκευή και προμήθεια κυψελών μπατα- ριών ιόντων λιθίου από την Panasonic στο Gigafactory της Νεβάδα» . Οι δύο εταιρείες έχουν τροποποι - ήσει τους γενικούς όρους και τις προϋποθέσεις της συνεργασίας τους που αρχικά περιγράφονταν στις συμφωνίες τους από την 1η Οκτωβρίου 2014. Τον Μάιο, η Tesla και η Panasonic άρχισαν συζητήσεις για να ξεκι - νήσουν την επέκταση της μονά - δας παραγωγής μπαταριών και κινητήρων στη Νεβάδα, λόγω της αυξημένης ζήτησης για ηλεκτρι - κά οχήματα της Tesla. Και οι δύο πλευρές υπαινίχθηκαν επίσης τη δυνατότητα ανάπτυξης νέων κυ - ψελών μπαταρίας, «πιθανώς με μεγαλύτερη χωρητικότητα», όπως ανέφερε το Reuters . ΣΧΕΔΙΟ 3,75 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η ΙΣΠΑΝΙΑ Για να ενισχύσει την ανταγωνιστι - κότητα του τομέα της αυτοκινη - τοβιομηχανίας και να υποστηρίξει την επείγουσα και αναγκαία οικο - λογική μετάβαση, ο πρωθυπουρ - γός της Ισπανίας, Pedro Sanchez , ανακοίνωσε ένα χρηματοδοτικό σχέδιο 3,75 δισ. ευρώ για τη στήρι - ξη της μετάβασης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την έρευνα και καινο - τομία και τα φορολογικά κίνητρα. Αυτά τα μέτρα συνάδουν με το κυβερνητικό σχέδιο μετάβασης όλων των νέων αυτοκινήτων σε μηδενικές εκπομπές έως το 2040. Σύμφωνα με τις κυβερνητικές προβλέψεις, τα κίνητρα και οι επι - δοτήσεις στοχεύουν να κάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα φθηνότερα από εκείνα του πετρελαίου και της βενζίνης μέχρι το 2027. Ο τομέας της αυτοκινητοβιομη - χανίας είναι σημαντικός πυλώνας της ισπανικής οικονομίας, που αντιπροσωπεύει το 10% του ΑΕΠ της και απασχολεί 2 εκατομμύρια άτομα, ωστόσο επλήγη σοβαρά από την υγειονομική κρίση. Τα εργοστάσια έκλεισαν για αρκετές εβδομάδες, η Nissan α νακοίνωσε το κλείσιμο του εργοστασίου της στη Βαρκελώνη -με συνέπεια την απώλεια 3.000 θέσεων εργασίας- και η Ford μειώνει το ανθρώπινο δυναμικό στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια. Το αναλυτικό σχέδιο παρουσιάζε - ται τη Δευτέρα 22 Ιουνίου.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=