FLEETNEWS #69

15.06.20 #69 10 Καθώς όλο και περισσότεροι επι - διώκουν να μειώσουν το αποτύ - πωμα άνθρακα, η Scania λαν - σάρει τώρα το σχέδιό της για υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα ισχύος. Τα συστήμα - τα Scania θα είναι σπονδυλωτά και επεκτάσιμα, επιτρέποντας την επιλογή και τον συνδυασμό πλήθους στοιχείων βάσει της εφαρμογής και των συγκεκριμέ - νων απαιτήσεων. Με πιθανή μείωση εκπομπών CO2 έως και 92%, το υβριδικό ηλεκτρι - κό σύστημα της Scania συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν κινητήρα καύσης - είτε συνδυα - στικά, είτε ως αυτόνομες πηγές ισχύος. Το υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα μπορεί να αναπτυχθεί επωφελώς, για παράδειγμα, σε εκσκαφείς, ανατρεπόμενα φορ - τηγά, θραυστήρες πέτρας, κινη - τούς γερανούς, αντλίες σκυρο - δέματος, καθώς και σε οχήματα αεροδρομίων. Στις θαλάσσιες δραστηριότητες το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα, σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, φέρυ μπότ, πλοία-οδηγούς και σκάφη υποστήριξης ιχθυοτροφείων. Η υβριδική λύση βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα με εξαιρε - τική ροπή και απόκριση απευθεί - ας από το ρελαντί. Η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται σημαντικά, παράλληλα με το λειτουργικό κόστος, τον θόρυβο και τις εκπο - μπές. Λόγω συγχρονισμού κινη - τήριων συστημάτων δεν απαιτεί - ται πρόσθετο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό ελαχιστοποιεί την απώλεια ενέργειας και διευκολύνει το σχε - διασμό και την εγκατάσταση του εξοπλισμού και λόγω συμπαγούς σχεδίασης. Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα επιτρέπει μια πιθανή μείωση εκ - πομπών CO2 έως και 98% εάν η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από ανανεώσιμες πηγές. Περο - νοφόρα, ανατρεπόμενα φορτηγά, εκσκαφείς, φορτωτές, οχήματα αεροδρομίου και ελκυστήρες αεροσκαφών είναι μερικά από τα οχήματα και εξοπλισμό που μπορούν να δεχτούν το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα ισχύος της Scania. Στις θαλάσσιες δραστηρι - ότητες το σύστημα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, για παρά - δειγμα, σε σκάφη περιήγησης, φέρυ μποτ, σκάφη υποστήριξης αιολικών πάρκων και περιπολι - κά σκάφη. Κινούμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα χαρακτηρίζεται από εξαιρετική πυκνότητα ισχύος, με μέγιστη ρο - πή και άμεση απόκριση από την εκκίνηση. Με υψηλή ενεργειακή απόδοση και χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης, το λειτουργικό κό - στος είναι χαμηλό. Αναλυτικά στο fleetnews.gr SCANIA : ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ H ΔΕΗ Α.Ε. -στο πλαίσιο της επέ - κτασης των δραστηριοτήτων της στην παροχή υπηρεσιών ηλεκτρο - κίνησης- ανακοίνωσε ότι υπέγραψε δύο Μνημόνια Συνεργασίας ( MoU ), ένα με την Beat και άλλο ένα με την Fraport Greece . ΔΕΗ ΚΑΙ BEAT Σύμφωνα με τοMoU που υπογράφη - κε μεταξύ ΔΕΗ και Beat, τα δύο μέρη θα διερευνήσουν τις δυνατότητες συνεργασίας τους στην εγκατάσταση σταθμών φόρτισης σε πιάτσες ταξί, στην ανάπτυξη κοινών προϊόντων και υπηρεσιών φόρτισης για τους οδηγούς ηλεκτρικών ταξί, που χρη - σιμοποιούν την πλατφόρμα της Beat, στην αναγνώριση συνεργειών για τη χρήση του δικτύου φόρτισης και των σχετικών προϊόντων από επαγγελ - ματίες οδηγούς ηλεκτρικών ταξί και στην από κοινού αναγνώριση ενεργει - ών για την προώθηση της ηλεκτροκί - νησης στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί, που θα επιλέξουν «καθαρά» και φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα. ΔΕΗ ΚΑΙ FRAPORT GREECE Το MoU που υπογράφηκε μεταξύ ΔΕΗ και Fraport Greece, προβλέπει ότι τα δύο μέρη θα διερευνήσουν τις δυνατότητες συνεργασίας τους στην αναγνώριση των κατάλληλων χώρων στα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία σημείων φόρτισης και εγκατάστασης ηλεκτρικών φορτιστών για τους επι - βάτες και τους επαγγελματίες που σταθμεύουν τα οχήματά τους στους χώρους. Συμφώνησαν, επίσης, να εξετάσουν τις δυνατότητες πιθανών συνεργειών για την ανάπτυξη υπηρε - σιών προστιθέμενης αξίας στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, να προχωρή - σουν σε όλες τις απαραίτητες ενέρ - γειες για την προώθηση υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης στους χώρους των αεροδρομίων, που διαχειρίζεται η Fraport Greece, καθώς και να εξετά - σουν τις πιθανότητες ενός εμπορικού μοντέλου συνεργασίας. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΔΕΗ με Beat και Fraport Greece

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=