FLEETNEWS #68

09.06.20 #68 10 Η Ευρωπαϊκή Ένωση Ηλεκτροκι - νητικότητας, Avere , διοργάνωσε webinar σχετικά με το ερώτημα εάν η κρίση του κορωνοϊού θα μπορού - σε να οδηγήσει σε ένα πιο φιλόδο - ξο πρόγραμμα μεταφορών μηδε - νικών εκπομπών. Ιδού τα βασικά συμπεράσματα του Fleet Europe από όσα υποστήριξαν οι Kevin Kelly , Senior Consultant Κινητικότητας της εταιρείας συμβούλων Frost & Sullivan , Ismail Ertug , μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου , Renske Schuitmaker , διευθυντής Δημοσίων Υποθέσεων της ολλανδικής εται - ρείας γρήγορης φόρτισης Fastned , Michael Keller , επικεφαλής Συντονι - σμού Ανάπτυξης Φόρτισης και Υπο - δομών Φόρτισης του Volkswagen Group, και Daniel Mesa , μέλος του Συμβουλίου του Εκτελεστικού Αντι - προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτρο - πής για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία , Frans Timmermans . 1 Οι πωλήσεις EV θα ανακάμψουν γρηγορότερα από τις πωλήσεις ICE. Το παγκόσμιο ΑΕΠ δεν θα φτά - σει στα επίπεδα προ Covid-19 πριν από το β΄ τρίμηνο του 2021 και η παγκόσμια ετήσια παραγωγή ελα - φρών οχημάτων θα φτάσει ξανά στα 90 εκατομμύρια μονάδες το 2023. Ωστόσο, η αγορά EV είναι πιο ανθεκτική, δεδομένου ότι τα νομικά θέματα και ο Covid-19 θα έχουν μικρό αντίκτυπο στην παραγωγή κυψελών μπαταριών και στην ανάπτυξη υπο - δομών φόρτισης, σύμφωνα με τη Frost & Sullivan . 2 Τα EV και τα crossover αναδει - κνύονται νικητές της κρίσης. Το πλήθος των μοντέλων EV ενδέχεται να μειωθεί για να μειωθεί το κόστος, αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρει - άζονται BEV και PHEV για να συμμορ - φωθούν με τα πρότυπα CAFÉ. Χρει - άζονται επίσης crossover και SUV, γιατί αυτά επιθυμεί η αγορά (Frost & Sullivan). (ΣΣ: αυτό τεκμηριώνεται από πρόσφατα στοιχεία της Jato , σύμφωνα με τα οποία, τα SUV συνε - χίζουν να κερδίζουν έδαφος σε βά - ρος των παραδοσιακών αυτοκινήτων. Είναι σαφές σε όλες τις κατηγορίες, από τις βασικές έως τις πολυτελείς. Μοιράζονται τα περισσότερα παρελ - κόμενά τους και την πλατφόρμα τους με υπάρχοντα μοντέλα, καθιστώντας την κατασκευή τους ελάχιστα πιο δα - πανηρή, δημιουργώντας μεγαλύτερα περιθώρια.). 3 Η κινητικότητα διαμοιρασμού, το carpooling και η MaaS απει - λούνται. Οι ανησυχίες σχετικά με την υγιεινή θα αποτρέψουν τη χρήση διαμοιρασμού αυτοκινήτων, ποδη - λάτων, σκούτερ και ride hailing και η ανάκαμψή τους θα είναι πιθανώς αργή. Η Frost & Sullivan εκτιμά επί - σης πως η Κινητικότητα ως Υπηρε - σία (MaaS) θα σημειώσει απότομη πτώση, ακολουθούμενη από αργή ανάκαμψη. 4 Τα συνδρομητικά οχήματα, οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυ - τοκινήτων, το leasing και το βραχυ - πρόθεσμο leasing θα αυξηθούν. Οι πελάτες επιθυμούν ευελιξία, η οποία προσφέρεται μέσω συνδρομητικών προγραμμάτων και βραχυπρόθεσμου leasing. Καθώς οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι και επικρατεί αβεβαιότητα μετά τον κορωνοϊό, οι πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινή - των αναμένεται επίσης να αυξηθούν (Frost & Sullivan). Το leasing μετα - χειρισμένων αυτοκινήτων αναμένε - ται να αυξηθεί ακόμα και 29,6% σε ετήσια βάση. 5 Το leasing και η συνδεσιμότητα των LCV θα αναβαθμιστούν στις προτιμήσεις. Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα μοντέλα υπηρεσιών κα - τά παραγγελία και τα κατ’ απαίτηση χαρακτηριστικά (FOD) θα αυξηθούν εκθετικά, θα υπάρξει leasing περισ - σότερων LCV και η συνδεσιμότητα θα διαδραματίζει ολοένα μεγαλύτερο ρόλο (Frost & Sullivan). ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟWEBINAR ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Πού επέδρασε θετικά ο Covid-19 Θετικές οι επιδράσεις του Covid-19 για τα EV, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, τις συνδρομές, τη συνδεσιμότητα και τα LCV Στους νικητές τα ηλεκτρικά οχήματα και τα crossover, τα συνδρομητικά οχήματα, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, το leasing για επιβατικά και LCV

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=