FLEETNEWS #67
01.06.20 #67 8 Η Daimler Truck AG και η Rolls- Royce plc σχεδιάζουν να συνεργα - στούν για σταθερές γεννήτριες κυ - ψελών καυσίμου, ουδέτερες CO2, ως ηλεκτρογεννητριών έκτακτης ανάγκης κρίσιμων εγκαταστάσεων ασφαλείας, όπως τα κέντρα δεδο - μένων. Θα προσφέρουν εναλλα - κτικές λύσεις ελεύθερες εκπομπών έναντι κινητήρων ντίζελ, που χρησιμοποιούνται σή - μερα ως ηλεκτρογεννήτρι - ες έκτακτης ανάγκης ή για κάλυψη φορτίων αιχμής. Η Daimler Truck AG και ο βρετανικός τεχνολογι - κός όμιλος Rolls-Royce υπέγραψαν συμφωνία για τον σκοπό αυτό. Μια ολοκληρω - μένη συμφωνία συνεργασίας θα ετοιμαστεί και θα υπογραφεί έως το τέλος του έτους. Τον Απρίλιο, η Daimler Truck AG και το Volvo Group υπέγραψαν μια προκαταρ - κτική μη δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μιας νέας κοι - νοπραξίας ευρείας ανάπτυξης, παραγωγής και εμπορίας συστημά - των κυψελών καυσίμου για βαρέα επαγγελματικά οχήματα και άλλες εφαρμογές. Η επιχειρηματική μο - νάδα Rolls-Royce Power Systems σκοπεύει να βασιστεί σε αυτά τα συστήματα κυψελών καυσίμου της κοινοπραξίας -καθώς και στην πολυετή πείρα της Daimler- για τις ηλεκτρογεννήτριες έκτακτης ανά - γκης που αναπτύσσει και διανέμει σε κέντρα δεδομένων υπό την επω - νυμία της μάρκας MTU. Η Daimler και η Rolls-Royce συνδέονται όχι μόνο με μακροχρόνια συνεργασία σε συμβατικά συστήματα οδήγησης για άλλες εφαρ - μογές. Στο τέλος του πε - ρασμένου έτους, η Rolls- Royce Power Systems και η Lab1886, η μονάδα καινοτομίας της Daimler για νέα επιχειρηματικά μοντέλα, είχαν ήδη συμφωνήσει σε ένα πιλοτικό έργο ανάπτυξης μιας μονάδας επίδειξης αυτής της τεχνολογίας για σταθερή τροφο - δοσία μέσω μονάδων κυψελών καυσίμου της αυτοκινητοβιομη - χανίας. Θα τεθεί σε λειτουργία στο Friedrichshafen έως το τέλος του τρέχοντος έτους. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Rolls-Royce και Daimler Truck AG FCA-ENGIE : ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ V2G Η Fiat Chrysler Automobiles ( FCA ) έχει προχωρήσει στην προγραμ - ματισμένη εργασία του πιλοτικού έργου που πρόκειται να δημιουρ - γήσει το μεγαλύτερο εργοστά - σιο V2G (οχήματος-προς-δίκτυο) στον κόσμο, στο εργοστάσιό της Mirafiori του Τορίνο. Το έργο ανα - κοινώθηκε για πρώτη φορά από την FCA τον Σεπτέμβριο του 2019, σε συνεργασία με την ιταλική εται - ρεία διαχείρισης δικτύου Terna. Έκτοτε, η FCA επέλεξε την Engie Eps ω ς τεχνολογικό εταίρο για το έργο κατασκευής της υποδομής, που μέχρι το τέλος του 2021 θα μπορεί να συνδέει έως και 700 EV. Η πρωτοβουλία θα συμβάλει στη σταθεροποίηση της ζήτησης στο δίκτυο, διασφαλίζοντας ένα πιο βιώσιμο σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλει στη βελτιστοποίηση του κόστους λειτουργίας του αυτοκι - νήτου. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η ACEA ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ Ε.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Σε επίπεδο Ε.Ε., παρουσιάστηκαν στις 28 Μαΐου οι πρώτες απτές προτάσεις ώστε να ξεπεράσει η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευ - ρώπης τη μαζική επίπτωση της πανδημίας, ενώ αντιμετωπίζει την πρόκληση της μετάβασης στην κινητικότητα ουδέτερου άνθρακα. Το γεγονός είναι ότι απέχουμε από μια ολοκληρωμένη συμφωνία, κα - θώς πρέπει να ξεπεραστούν πολλά εμπόδια. Τις τελευταίες εβδομά - δες ο κλάδος έχει καταστήσει σα - φές τι ακριβώς χρειάζεται για μια επιτυχημένη επανεκκίνηση του ευρωπαϊκού τομέα αυτοκινήτων. Σε μήνυμά του ο Eric-Mark Huitema , γενικός διευθυντής της ACEA , αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με τους CECRA, CLEPA και ETRMA πρό- σφατα, για να ζητήσουμε κίνητρα ανανέωσης οχημάτων. Μαζί, αντι- προσωπεύοντας την πλήρη αλυσίδα εφοδιασμού αυτοκινήτων, οι τέσσερις ενώσεις προτείναμε ένα σχέδιο που περιλαμβάνει 25 βασικές δράσεις για την επιτυχή έξοδο από την κρίση του κορωνοϊού. Το πακέτο ανάκαμψης που παρουσίασε η Επιτροπή είναι ένα σταθερό σημείο εκκίνησης, αλ- λά ελπίζω ειλικρινά ότι θα επιδείξει φιλοδοξία κατά την επεξεργασία της ουσίας των σχεδίων, έτσι ώστε να μπορέσουμε να επανεκκινήσουμε τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας με ισχυρό και “πράσινο” τρόπο. Ελπίζω ότι η Επιτροπή θα εξηγήσει τις λε- πτομέρειες των προγραμματισμένων πρωτοβουλιών το συντομότερο δυ- νατό. Ο χρόνος είναι τελικά η ουσία». Περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=