FLEETNEWS #67
01.06.20 #67 5 Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο όμιλος, η μεγάλη κρίση που αντι - μετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία και ο επείγων χαρακτήρας της οικο - λογικής μετάβασης, είναι επιτακτι - κή ανάγκη που οδηγεί την εταιρεία στην επιτάχυνση του μετασχηματι - σμού της. Ο σ τ ό χ ο ς της μείωσης του σταθε - ρού κόστους του Groupe Renault κατά περισσότερο από 2 δισ. ευ - ρώ σε διάστη - μα τριών ετών αποσκοπεί στην αποκατάσταση της ανταγωνιστικό - τητας του ομίλου και στη διασφά - λιση της μακροπρόθεσμης ανάπτυ - ξής του, στο πλαίσιο της Συμμαχίας με τη Nissan και τη Mitsubishi . Το σχέδιο βασίζεται στην αποτελε - σματικότητα των λειτουργιών στο Groupe Renault: απλοποίηση των διαδικασιών, μείωση της ποικιλο - μορφίας των εξαρτημάτων μέσα στα οχήματα και προσαρμογή της βιομηχανικής ικανότητας. To έργο προσαρμογής του ανθρώ - πινου δυναμικού θα βασίζεται σε μέτρα επανεκπαίδευσης, εσωτε - ρική κινητι - κότητα κα ι εθελοντικές αποχωρήσεις. Θα επεκταθεί σε τρία χρόνια και θα αφορά περίπου 4.600 θέσε ι ς στη Γαλλία, στις οποίες θα προστεθεί η μείωση περισσότερων από 10.000 άλλων θέσεων στον υπόλοιπο κόσμο. Οι προγραμματισμένες αλλαγές θα εφαρμοστούν σε συνεννόηση με τους κοινωνικούς εταίρους και τις τοπικές αρχές, στο πλαίσιο ενός διαρκούς διαλόγου. Περισσότερα στο fleetnews.gr Ο πρόεδρος της Γαλλίας, Emmanuel Macron , ανακοίνωσε ένα σχέδιο 8 δισ. ευρώ για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας που επλή - γη σοβαρά από την κρίση του κορωνοϊού. «Το κράτος παρέχει περισσότερα από 8 δισ. ευρώ σε βοήθεια στον τομέα», δήλωσε ο Emmanuel Macron , μετά από επίσκεψη στο εργοστάσιο κατασκευής εξοπλισμού για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Valeo , στο Pas-de-Calais στη βόρεια Γαλλία. Ο κ. Macron συναντήθηκε με εκπροσώπους του κλάδου και συνδικάτα στο προεδρικό μέγαρο πριν από την επίσκεψη αυτή. Ο στόχος είναι να καταστεί η Γαλλία κορυφαίος παραγωγός καθαρών οχημάτων στην Ευρώπη, με ένα εκατομ - μύριο ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα να παράγονται ετησίως από το 2025, όπως δήλωσε. «Η χώρα μας πρέπει να ενσωματώσει αυτήν την πρωτο- ποριακή τεχνολογία», είπε. «Δεν χρειάζεται μόνο να σώσουμε (τον κλάδο) αλλά να τον μεταμορφώσουμε». Το νέο σχέδιο περιλαμβάνει κρατικές επιδοτήσεις (5.000 - 7.000 ευρώ) για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να απορρίψουν τα παλιά αυτοκίνητά τους και να αγοράσουν μοντέλα χαμηλότερων εκ - πομπών και μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε καινοτόμους τεχνολογίες. «Η χώρα μας δεν θα ήταν η ίδια χωρίς τις μεγάλες μάρκες της - Renault , Peugeot , Citroën » , δήλωσε ο κ. Macron. Περισσότερα στο fleetnews.gr MACRON : ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ 8 ΔΙΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ GROUPE PSA ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ MACRON Ο όμιλος θα παράγει εξαρτήματα στη Γαλλία από το 2022, τα οποία προέρχονται προς το παρόν από την Ασία. Έτσι, οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα παράγονται από την κοινοπραξία με τη Nidec Leroy Sommer στο Trémery και τα κιβώτια ταχυτήτων E-DCT στο Metz από την κοινο - πραξία Punch Powertrain PSA e-transmission . Άλλα εξαρτήματα κατασκευάζο - νται ή πρόκειται σύντομα να κατα - σκευαστούν στη Γαλλία, όπως τα περιβλήματα ηλεκτρικών μηχανών στο Charleville, μειωτήρες στη Valenciennes, καθώς και οι δίσκοι και οι μπαταρίες στα εργοστάσια του ομίλου στο Poissy, το Sochaux, τη Rennes και τηMulhouse. Επιπλέον, μια νέα γενιά ηλεκτρικής πλατφόρμας θα προστεθεί στο ερ - γοστάσιο του Sochaux έως το 2022 για την κατασκευή της μελλοντικής γενιάς του Peugeot 3008 . Τέλος, χάρη στην υποστήριξη του γαλλικού κράτους, το Groupe PSA θα κάνει ένα αποφασιστικό νέο βήμα σε συνεργασία με το Total Group για μια επένδυση στη Γαλ - λία περίπου 2 δισ. ευρώ, για τη μετεγκατάσταση της παραγωγής μπαταριών από την Κίνα σε ένα gigafactory στη Γαλλία. Αυτό το κύριο εξάρτημα και μόνο αντι - προσωπεύει το 35% της αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων. Αναλυτικά στο fleetnews.gr GROUPE RENAULT Σχέδιο μείωσης σταθερού κόστους 2 δισ.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=