FLEETNEWS #66
25.05.20 #66 8 Καθώς οι κατασκευαστές αυτοκι - νήτων επανεκκινούν διστακτικά τις γραμμές παραγωγής μετά την ανα - στάτωση της κρίσης του Covid-19, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομη - χανία αντιμετωπίζει πλήγμα στην αγορά μεγαλύτερο της οικονομι - κής κρίσης του 2007/8, αναφέρει η GlobalData , κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης. Ο David Leggett , αναλυτής αυτο - κινήτου της GlobalData, σχολιάζει: «Το βασικό σενάριο πωλήσεων ελα- φρών οχημάτων επί κρίσης Covid-19 της GlobalData προβλέπει πτώση 18,9% έναντι του 2019, στα 72,8 εκα- τομμύρια. Αυτό αποτελεί μεγαλύτερη ετήσια ποσοστιαία πτώση στην παγκό- σμια αγορά από ό, τι βιώσαμε κατά την τελευταία μεγάλη ύφεση. «Μια μείωση αυτού του μεγέθους θα δημιουργήσει διαρθρωτικές αλλαγές στον κλάδο σε όλη την αλυσίδα αξί- ας αυτοκινήτου - από προμηθευτές ανταλλακτικών έως κατασκευαστές οχημάτων και λιανοπωλητές». Η GlobalData εκτιμά ένα κόστος ύψους 139 δισ. ευρώ για τους κα - τασκευαστές οχημάτων, καθώς περίπου 4,1 εκατομμύρια μονάδες παραγωγής χάθηκαν στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική μόνο στα τέλη Απριλίου. Ο Leggett συνεχίζει: «Βλέπουμε μια ανάκαμψη στην αγορά οχημάτων σε εξέλιξη στην Κίνα και προβλέπουμε μια σταδιακή ανάκαμψη σε άλλες αγορές και σε παγκόσμιες πωλήσεις από το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους» . «Ωστόσο, δεν μπορεί να αποφευχθεί το εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο των χαμένων πωλήσεων στα οικονομικά αποτελέσματα και τις ταμειακές ροές των εταιρειών κατά τη χειρότερη περί- οδο αυτής της κρίσης και των συνεπει- ών της. Προτεραιότητα για πολλούς είναι απλώς να έχουν αρκετή ρευστό- τητα, για να αντέξουν τα χειρότερα και να περάσουν στη φάση ανάκαμψης, αλλά οι πωλήσεις θα είναι κάτω από τα επίπεδα προ κρίσης για αρκετό καιρό». ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Εντονότερη η κάμψη από το 2008 Η ACEA , η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων , δηλώνει πως οι κατευθυντήριες οδηγίες για τα προσωπικά δεδο - μένα στα συνδεδεμένα οχήματα, που εκπονήθηκαν από το Ευρω - παϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων ( EDPB ), είναι πο - λύ γενικές. Η ACEA ζητά από το EDPB να αναβάλει τη δημοσίευση των οδηγιών έως ότου γνωστο - ποιηθεί με βεβαιότητα το περιε - χόμενο του νέου κανονισμού για την ηλεκτρονική ιδιωτικότητα. Οι οδηγίες συνδεσιμότητας που εξέδωσε το EDPB σχετικά με την προστασία δεδομένων δεν κα - λύπτουν μόνο τις ροές επικοινω - νίας δεδομένων V2I (Vehicle to Infrastructure) και V2V (Vehicle to Vehicle), αλλά και τις επικοινωνίες εντός οχήματος, γεγονός που δεν έχει νόημα σύμφωνα με την ACEA, ούτε είναι σύμφωνο με την εθνική νομοθεσία πολλών κρατών μελών της ΕΕ. Ομοίως, οι οδηγίες πρέπει να καθιστούν σαφές πως οι κατασκευαστές οχημάτων με - τατρέπονται σε «ελεγκτές» ή «επε - ξεργαστές» δεδομένων μόνον από τη στιγμή που τα δεδομένα εξέρχονται του οχήματος. Επιπλέον, η αντίληψη του EDPB για το τι συνιστά προσωπικά δε - δομένα δεν αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την πραγματικότητα του τρόπου χρήσης των μηχανο - κίνητων οχημάτων, υποστηρίζει η ACEA σε ένα έγγραφο 21 σελίδων που εκθέτει τα σχόλια της αυτο - κινητοβιομηχανίας σχετικά με τις οδηγίες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ACEA ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ : ΑΛΛΟ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΟ SMARTPHONE Η UBER ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Η Uber δημιουργήθηκε κάποτε για να κυριαρχήσει διεθνώς. Επιθυμού - σε να καταστεί η μεγαλύτερη σε κάθε αγορά. Ήθελε τα αυτοκίνητά της να είναι αυτόνομα. Ήθελε να τα κάνει να πετούν. Τώρα, όμως, καθώς ο κορωνοϊός επέφερε σοβα - ρό πλήγμα στον κλάδο κινητικότη - τας, οι φιλο - δοξίες της Uber περιορίζονται. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα πως θα απολύσει άλλα 3.000 άτομα (αυ - ξάνοντας τον συνολικό αριθμό στο ένα τέταρτο του ανθρώπινου δυ - ναμικού της), θα κλείσει δεκάδες γραφεία και θα επικεντρωθεί στις βασικές της δραστηριότητες ride- hailing και παράδοσης τροφίμων. Ο μικρότερος ανταγωνιστής της Uber, Lyft , ανακοίνωσε επίσης σημαντικές περικοπές θέσεων ερ - γασίας.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=