FLEETNEWS #64
23.03.20 #64 8 Ο Frank Weber διορίστηκε νέο μέλος του Διοικητικού Συμβου - λίου της BMW AG . Με ισχύ από την 1η Ιουλίου 2020, ο κ. Weber θα ηγηθεί του τμήμα - τος Εξέλιξης, διαδεχόμενος τον Klaus Fröhlich , ο οποίος συνταξιοδοτείται, καθώς συμπληρώνει το 60ό έτος της ηλικίας του. Ο Frank Weber, 53 ετών, προ - σήλθε στους κόλπους του BMW Group το 2011 ως επικεφαλής του τμήματος Total Vehicle Development και αργότερα ανέ - λαβε τη γραμμή προϊόντων Rolls- Royce και την πολυτελή κατη - γορία BMW. Προηγουμένως, ο μηχανολόγος μηχανικός είχε ερ - γαστεί σε διάφορες διευθυντικές θέσεις σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, κυρίως στον τομέα της Εξέλιξης. Περισσότερα στο fleetnews.gr Ο FRANK WEBER ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ BMW AG Ο Όμιλος BMW σχεδιάζει να δα - πανήσει πάνω από 30 δισ. ευρώ σε μελλοντικές τεχνολογίες έως το 2025 εξασφαλίζοντας την ηγετική του θέση στην καινοτομία. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο Oliver Zipse . Το BMWGroup ενστερίζεται με μεγά - λη αυτοπεποίθηση τον μετασχηματι - σμό της αυτοκινητοβιομηχανίας και επενδύει έντονα στην έρευνα και την ανάπτυξη με στόχο τη διαμόρφωση της κινητικότητας του μέλλοντος προς όφελος των πελατών του. Εν μέσω της πανδημίας του κορω - νοϊού, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG , Oliver Zipse, επεσήμανε στις 18 Μαρτίου στο Μόναχο: «Το ζητούμενο είναι η αλληλεγγύη και η υπεύθυνη δράση. Στην κοινωνία μας, αποτελεί καθήκον και υποχρέωση των ισχυρών η προστασία των αδυνάτων. Γι’ αυτό, το BMW Group υποστηρίζει πλήρως τα μέτρα περιορι- σμού της εξάπλωσης του κορωνοϊού». ΟΌμιλος BMWανταποκρίνεται στην προβλεπόμενη εξέλιξη της ζήτησης στις παγκόσμιες αγορές αυτοκινή - των αναπροσαρμόζοντας τον όγκο παραγωγής σε πρώτη φάση και θα αξιοποιήσει πλήρως το ευρύ φάσμα των διαθέσιμων εργαλείων για να μεγιστοποιήσει την ευελιξία. Η επόμενη πλήρως ηλεκτρική έκ - δοση της BMW θα είναι η Σειρά 7 . Σαφής είναι η δέσμευση του Ομίλου στην επίτευξη των στόχων εκπομπών CO2. Ενώ τα έσοδά του ξεπέρασαν τα 100 δισ. ευρώ για πρώτη φορά. ΠΡΌΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ 2020 Η περιρρέουσα αβεβαιότητα ως προς την περαιτέρω παγκόσμια εξάπλωση του κορωνοϊού και τις επιπτώσεις αυτής καθιστούν δύσκολη την ακρι - βή πρόβλεψη της επιχειρηματικής πορείας του Ομίλου για το 2020. Με βάση τις τελευταίες εξελίξεις, το BMW Group εκτιμά ότι η εξάπλωση του COVID-19 και τα απαιτούμενα πε - ριοριστικά μέτρα θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στους όγκους παραδόσε - ων σε όλες τις σημαντικές αγορές για όλο το 2020. Ως αποτέλεσμα, οι παραδόσεις του Τομέα Αυτοκινήτων σε όλο τον κό - σμο το 2020 αναμένεται τώρα να είναι αισθητά κάτω από το επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς. Αυτή η εξέλιξη εκτιμάται ότι θα έχει αρ - νητικές επιπτώσεις στα κέρδη του Αυτοκινητιστικού τομέα, κυρίως το πρώτο εξάμηνο του 2020. Αναλό - γως, αρνητικά θα επηρεαστεί κατά περίπου 4% και το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα σε βάση 12μήνου. Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις, το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικού τομέα αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 2 και 4%. Στον τομέα Οικονομικών Υπηρεσιών, ο αριθμός νέων συμβάσεων προ - βλέπεται να μειωθεί και το κόστος αντιστάθμισης κινδύνου να αυξηθεί. Ως αποτέλεσμα, ο δείκτης απόδοσης ίδιων κεφαλαίων Return on Equity αναμένεται να είναι ελαφρώς πιο κάτω από το επίπεδο της προηγού - μενης χρονιάς. Λαμβάνοντας υπόψη της επιπτώσεις που αναφέρθηκαν, τα κέρδη προ φόρων του Group αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερα από αυτά του 2019. Οι παραδόσεις σε πελάτες από το τμήμα Μοτοσικλετών προβλέπεται να παρουσιάσουν ελαφρά μείωση, με το περιθώριο EBIT να κυμαίνεται μεταξύ 6 και 8%. Αυτοί οι στόχοι θα επιτευχθούν με ανθρώπινο δυναμικό ίδιου μεγέθους σε σχέση με την προ - ηγούμενη χρονιά. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ 100 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗΦΟΡΑ BMWGroup, άνω των 30 δισ. σε μελλοντικές τεχνολογίες έως το 2025
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=