FLEETNEWS #64

23.03.20 #64 6 Καθώς πολλές χώρες παροτρύνουν τους πολίτες να μη ταξιδεύουν, οι εταιρείες ενοικίασης θα υποστούν τις επιπτώσεις του κορωνοϊού. Οι εται - ρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης θα επηρεαστούν λιγότερο, αλλά θα υπο - στούν επίσης ορισμένες συνέπειες. Πέραν του κλεισίματος των συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης , ο κατά - λογος των χωρών που έχουν κλείσει τα σύνορά τους είναι πολύ μακρύς για να αναφερθεί. Πτήσεις ακυρώ - νονται σε όλες τις ηπείρους και είναι αναπόφευκτη μια τεράστια πτώση στη ζήτηση της βραχυπρόθεσμης ενοικίασης. ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΕΝΟΙΚΊΑΣΗΣ Αυτό επηρεάζει όχι μόνο τους παρα - δοσιακούς επιχειρηματικούς προο - ρισμούς, αλλά και μέρη που εξαρτώ - νται από τον τουρισμό. Οι εταιρείες ενοικίασης προσπαθούν να πείσουν τους πιθανούς πελάτες πως τα αυτο - κίνητά τους είναι ασφαλή και διαθέ - τουν αποτελεσματικές διαδικασίες καθαρισμού, αλλά είναι δύσκολο να προσελκύσουν πελάτες που απλώς απουσιάζουν. Αυτή η κρίση είναι απευκταία για τον κλάδο ενοικίασης, καθώς πολ - λές επιχειρήσεις αντιμετώπιζαν ήδη οικονομικές δυσκολίες. Το αποτέ - λεσμα θα εξαρτηθεί από το πόσο θα διαρκέσουν οι ταξιδιωτικές αυτές απαγορεύσεις, αλλά επίσης και πόσο θα χρειαστεί για να επανακτήσουν οι πολίτες την εμπιστοσύνη τους και να αρχίσουν να ταξιδεύουν ξανά. ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ LEASING Ιδιαίτερα αν ο κορωνοϊός αντιμετω - πισθεί μέσα στις επόμενες εβδομά - δες, οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης θα παραμείνουν σχετικά αλώβητες. Τα κλειστά εργοστάσια μπορεί να προκαλούν καθυστερήσεις στις παραδόσεις και σε έλλειψη νέων αυτοκινήτων. Πιθανότατα, οι εται - ρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης θα το αντιμετωπίσουν με παράταση των συμβάσεων, πράγμα που δεν είναι κακό γι’ αυτές οικονομικά. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος ελλοχεύει στις υπολειμματικές τιμές. Ωστόσο, από την πρόσφατη κρίση, οι υπολειμ - ματικές τιμές καθορίζονται συνήθως σε χαμηλότερο επίπεδο από πριν, γεγονός που θα καταστήσει τα απο - τελέσματα αυτά διαχειρίσιμα. Παρ ‘όλα αυτά, καθώς οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης ανέπτυ - ξαν τα χαρτοφυλάκια ΜμΕ και ιδιω - τικής μίσθωσης, εκτέθηκαν και σε νέους κινδύνους. Αν αυτή η κρίση υγείας αποδειχθεί πιο επίμονη από ό,τι ελπίζουμε σήμερα, αυτό θα μπο - ρούσε να οδηγήσει σε αύξηση των πελατών που αθετούν τις μισθώσεις τους. Οι εταιρείες βραχυπρόθεσμης ενοικί - ασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης διένυαν μια περίοδο συγκέντρωσης για αρκετό χρονικό διάστημα και αυ - τή η κρίση θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταχύτερο ρυθμό συγκέντρωσης. Ειδικά για τον κλάδο των βραχυ - πρόθεσμων ενοικιάσεων, πολλά θα εξαρτηθούν από το πόσο σύντομα θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα. COVID-19 Ο αντίκτυπος στην ενοικίαση και τη μίσθωση Η VOLVO CARS ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO 2 ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΡΕΝΩΝ Η Volvo Cars μειώνει δραστικά τις εκπομπές καυσαερίων στο δίκτυο μεταφοράς των προϊόντων της από τα εργοστάσια στους τερμα - τικούς σταθμούς, με τη χρήση τρένων. Η εταιρεία αντικαθιστά τα φορτηγά με τρένα συμβάλλοντας στο στόχο της να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040. Ιδιαίτερα σε ευρωπαϊκές αγορές όπου τα φορτηγά είναι ακόμη ευρέως διαδεδομένα για τη με - ταφορά νέων αυτοκινήτων προς τους επίσημους διανομείς, η σου - ηδική εταιρεία είναι σε τροχιά μεί - ωσης των εκπομπών ρύπων, χάρη στην σταδιακή αντικατάσταση των φορτηγών με μέσα σταθερής τροχιάς. Για παράδειγμα, όσον αφορά τη δι - αδρομή ανάμεσα στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου και σε έναν σταθμό διανομής στη βόρειο Ιταλία, το πέρασμα στη σιδηρο - δρομική μεταφορά μείωσε τις εκπομπές CO2 κατά σχεδόν 75%. Σε άλλη διαδρομή, από τη Γάνδη σε έναν δεύτερο σταθμό στην Αυστρία, μετά το πέρασμα στις σιδηροδρομικές μεταφορές οι εκ - πομπές μειώθηκαν κατά περίπου 50%. Αμφότερες οι πρωτοβουλίες αποτελούν μέρος του σχεδίου κλι - ματικής δράσης που αποκάλυψε η Volvo νωρίτερα μέσα στο τρέχον έτος. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=