FLEETNEWS #64
23.03.20 #64 5 της πλειονότητας της παραγωγής στην Ευρώπη, αρχικά για δύο εβδο - μάδες, καθώς και την αναβολή της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της για τον Ιούνιο. Το BMW Group συμ - φώνησε με τους εργαζόμενους σε μέτρα που αποσκοπούν στη συγκρά - τηση της εξάπλωσης του κορονωϊού. Η Volvo σταματά επίσης την παρα - γωγή στα εργοστάσια της Σουηδίας και των ΗΠΑ. Η παύση αφορά τέσσε - ρα εργοστάσια και θα διαρκέσει από τις 26 Μαρτίου έως τις 14 Απριλίου. Η Toyota Motor Europe προέβη σε σειρά μέτρων στην Ευρώπη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται η ανα - στολή της παραγωγής στα ευρωπα - ϊκά της εργοστάσια. Η Jaguar Land Rover δήλωσε ότι σταματά την παραγωγή στις εγκα - ταστάσεις μέχρι τις 20 Απριλίου. Η παύση αφορά τρία εργοστάσια αυ - τοκινήτων και ένα εργοστάσιο κινη - τήρων στην Αγγλία. Οι μονάδες πα - ραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Βραζιλία και την Ινδία συνεχίζουν τις εργασίες τους, ανέφερε η εταιρεία σε μια ηλεκτρονική δήλωση. Η Tata Motors δήλωσε επίσης ότι αναστέλλει την παραγωγή στο εργο - στάσιό της στη Nitra της Σλοβακίας από τις 20Μαρτίου. ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ Και για τους προμηθευτές της αυτο - κινητοβιομηχανίας τα πράγματα δεν πάνε καλύτερα. Η Brembo ανακοί - νωσε ότι σταματά προσωρινά την πα - ραγωγή στα ιταλικά εργοστάσια του Stezzano, του Curno, του Mapello και του Serello έως τις 22 Μαρτίου. Τα δεδομένα της αγοράς ελαστικών για τον Φεβρουάριο του 2020, που κυκλοφόρησε πρόσφατα ο Όμιλος Michelin , δείχνουν τον αρχικό αντί - κτυπο της κρίσης του COVID-19, με την παγκόσμια αγορά ελαστικών για επιβατηγά και ελαφρά φορτηγά να μειώνεται 9% σε ετήσια βάση ενώ η αγορά των ελαστικών φορτηγών μειώθηκε 16%. Ο Όμιλος Michelin, ανακοίνωσε πως δεν υπάρχει σή - μερα η δυνατότητα να εκτιμηθεί ο δυνητικός αντίκτυπος, ενώ απο - φάσισε να κλείσει, για τουλάχιστον μία εβδομάδα, τις εγκαταστάσεις παραγωγής του που βρίσκονται στις ευρωπαϊκές χώρες που έχουν πληγεί μέχρι τώρα από την πανδημία. Οι δυ - σκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα είναι μόνο μέρος του προβλήματος: οι εργαζόμενοι επίσης καλούνται να μείνουν στο σπίτι για να αποτρέψουν τη διάδοση του ιού. Επιπλέον, οι καταναλωτές δεν αγοράζουν πλέον καινούργια αυτοκίνητα. Στην Κίνα, οι πωλήσεις νέων οχημάτων μειώθηκαν κατά 79% τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο σημειώνεται πτώση κατά 50% σε σύγκριση με το 2019. Με την επέκταση των μέτρων κατά του κο - ρωνοϊού στην Ευρώπη, οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Γη - ραιά Ήπειρο καταρρέουν. Η ACEA «Είναι σαφές ότι αυτή είναι η χειρότερη κρίση που έχει ποτέ επηρεάσει την αυ- τοκινητοβιομηχανία» , δήλωσε ο Eric- Mark Huitema , Γενικός Διευθυντής της ACEA . «Καθώς όλα τα εργοστάσια έρχονται σε αδιέξοδο και το δίκτυο λια- νικού εμπορίου κλείνει, διακυβεύονται πλέον οι θέσεις εργασίας περίπου 14 εκατομμυρίων Ευρωπαίων. Καλούμε για ισχυρές και συντονισμένες δράσεις σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο για την παροχή άμεσης υποστήριξης ρευστό- τητας στις εταιρείες αυτοκινήτων, στους προμηθευτές τους και στους αντιπροσώ- πους τους». «Εκτιμούμε τα μέτρα πολιτικής που έχουν ήδη ανακοινωθεί, τα οποία θα παράσχουν πολύ αναγκαία άμεση υπο- στήριξη τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τις εταιρείες. Τώρα όμως χρειαζόμαστε και έναν επείγοντα διά- λογο με τον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για δύο πράγματα», συνεχίζει ο κ. Huitema. «Πρώτον, να λάβουμε συγκεκριμένα μέτρα για την αποφυγή αμετάκλητων και θεμελιωδών ζημιών στον τομέα με μόνιμη απώλεια θέσεων εργασίας, δυνατοτήτων, καινοτομίας και ερευνη- τικής ικανότητας. Δεύτερον, η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για να τονώσει την ανάκαμψη του τομέα μας, η οποία θα συμβάλει καθοριστικά στην επιτάχυνση της ανάκαμψης της ευρωπαϊκής οικονο- μίας γενικότερα». «Είμαστε έτοιμοι» , τόνισε ο κ. Huitema «να συνεργαστούμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τις εθνικές κυβερνήσεις και άλλους ενδιαφερόμενους για να ξεπερά- σουμε αυτήν την εξελισσόμενη κρίση». Εν μέσω της εξέλιξης της κατάστα - σης, είναι πολύ σημαντικό να διατη - ρηθεί η παραγωγή και η προμήθεια ανταλλακτικών, καθώς και τα δίκτυα εξυπηρέτησης οχημάτων. Αυτό είναι απαραίτητο όχι μόνο για τη διατήρη - ση ζωτικής σημασίας υλικοτεχνικής υποδομής, αλλά και για το έργο των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης όπως τα ασθενοφόρα, οι πυροσβέστες, οι υπηρεσίες επιβολής του νόμου, οι ανθρωπιστικές οργανώσεις και οι ιατρικές υπηρεσίες. Σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένω - ση, οι κατασκευαστές οχημάτων λειτουργούν περίπου 229 μονάδες συναρμολόγησης και παραγωγής οχημάτων, απασχολώντας άμεσα 2,6 εκατομμύρια Ευρωπαίους στον το - μέα της μεταποίησης. Ο ευρύτερος τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας παρέχει έμμεσες και άμεσες θέσεις εργασίας για 13,8 εκατομμύρια αν - θρώπους στην ΕΕ. «Η υγεία των αν- θρώπων που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της βιομηχανίας μας και των οικογενειών τους είναι πρωταρχικής σημασίας για τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτο- κινήτων» , δήλωσε ο κ. Huitema. «Είναι σαφές ότι αυτή είναι η χειρότερη κρίση που έχει ποτέ επηρεάσει την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Eric-Mark Huitema, Γενικός Διευθυντής της ACEA
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=