FLEETNEWS #64
23.03.20 #64 11 ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΗAudi με αναβαθμισμένο ρόλο στον Όμιλο Volkswagen AUTOHELLAS, ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟ 2019 Η Autohellas ανακοίνωσε τα οικο - νομικά αποτελέσματα του Ομίλου για το έτος 2019, καταγράφοντας αύξηση 18,1% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 555,4 εκατ. ευρώ, έναντι 470,4 εκατ. ευρώ το 2018. Κατά την ίδια περίοδο τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσε - ων (EBITDA) ανήλθαν στα 157,3 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,6%. Αύξηση κατά 20,1% παρου - σίασαν και τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και ανήλθαν σε 46,6 εκατ. ευρώ από 38,8 εκατ. ευ - ρώ το 2018. Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου ανήλθαν σε 294,5 εκατ. ευ - ρώ στις 31 Δεκεμβρίου 2019, έναντι 246,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του 2019 επενδύθηκαν 169,9 εκατ. ευρώ στην αγορά νέων οχημάτων. Έτσι, ο στόλος του Ομίλου αυξημένος με περισσό - τερα από 3.000 αυτοκίνητα στις 31 Δεκεμβρίου 2019, αγγίζει πλέον τα 48.300 αυτοκίνητα. Από αυ - τά τα 35.600 λειτουργούν στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα 12.700 στις επτά χώρες του εξωτερικού, στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος Autohellas. Να σημειωθεί ότι η εξαγορά της ΕΛΤΡΕΚΚΑ από τον Όμιλο, επηρέασε τον κύκλο εργασιών κατά 14,4 εκατ. ευρώ μόλις κατά τη διάρκεια του έτους, με την συναλλαγή να ολοκληρώ - νεται στις 31 Μαΐου 2019. Το 2020 εξελίσσεται σε μια χρονιά αβεβαιό - τητας λόγω του ιού COVID-19 που αναπόφευκτα θα επηρεάσει και τον κλάδο δραστηριοποίησης του Ομίλου Autohellas, αλλά όπως δη - λώνει η εταιρεία, είναι πολύ νωρίς ακόμα για οποιεσδήποτε εκτιμή - σεις. Παρόλα αυτά, με την ισχυρή κεφαλαιακή διάρθρωση και τη δο - μή του Ομίλου θεωρεί ότι υπάρχει η δυνατότητα να αντιμετωπιστούν τυχόν επιπτώσεις. Οι δύο πυλώνες δραστηριοποίησης, των μισθώσε - ων και της εμπορίας αυτοκινήτων, δημιουργούν ισχυρές συνέργειες και παρέχουν την απαιτούμενη, για την περίσταση, ευελιξία. ΤΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΆ ΕΝΟΠΟΙΗΜΈΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΤΗΣ AUTOHELLAS ΓΙΑ ΤΟ 2019 ΈΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΉΣ: 2019 2018 % Ετήσια Μεταβολή ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 555.413 470.379 18,1% Μισθώσεις Βραχυχρόνιες & Μακροχρόνιες 206.953 198.336 4,3% Πωλήσεις Μεταχειρισμένων 52.813 48.693 8,5% Εμπορία Αυτοκινήτων & Υπηρεσιών 295.647 223.350 32,4% EBITDA 157.315 148.913 5,6% EBIT 66.026 71.941 -8,2% Κέρδη προ φόρων (EBT) 57.345 55.193 3,9% Κέρδη μετά από φόρους (EAT) 46.600 38.808 20,1% Η Volkswagen AG αναβαθμίζει το ρόλο της Audi στον Όμιλο. Για τον σκοπό αυτό η Audi, με επικεφαλής τον νέο CEO Markus Duesmann, θα ηγηθεί της έρευνας και ανάπτυξης του Ομίλου. Επιπλέον, το Ingolstadt θα καταστεί η έδρα της εταιρείας Car. Software . Στο πλαίσιο της απο - τελεσματικότερης διαχείρισης, η Volkswagen AG σκοπεύει να εξα - γοράσει το 0,36% των μετοχών ελεύθερης διασποράς της Audi. Η Volkswagen AG είναι μέτοχος πλει - οψηφίας, κατέχοντας περίπου το 99,64% του εγγεγραμμένου κεφαλαί - ου της AUDI AG. Ο Όμιλος Volkswagen ανταποκρίνε - ται προληπτικά στις προκλήσεις του μετασχηματισμού μέσω βέλτιστης τοποθέτησης και αποτελεσματικών δομών. Ο Dr. Herbert Diess, CEO της Volkswagen AG και Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου της AUDI AG , δήλωσε: «Δεδομένης της έντονης δυναμικής αλλαγών του κλάδου μας, συγκεντρώνουμε τις δυνάμεις μας στον Όμιλο Volkswagen και τοποθετούμεθα ανταγωνιστικά για το μέλλον. Πηγαίνο- ντας προς τα εμπρός, η μάρκα Audi με τον Markus Duesmann ως νέο CEO θα αναλάβει την πρωτοπορία έρευνας και ανάπτυξης του Ομίλου Volkswagen, αναλαμβάνοντας έτσι και την τεχνική ηγεσία. Αναφορικά με την έναρξη της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας PPE, το Ingolstadt πρόκειται επίσης να αποτελέσει την έδρα της οργάνω - σης της νέας μονάδας του Ομίλου, της εταιρείας Car.Software. Η νεοϊ - δρυθείσα εταιρεία συγκεντρώνει τις δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμι - κού των διαφόρων τοποθεσιών του Ομίλου Volkswagen. Στόχος είναι η ενδοεταιρική ενίσχυση του μεριδίου ανάπτυξης λογισμικού αυτοκινήτων στο 60% τουλάχιστον μέχρι το 2025. Στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής των ικανοτήτων και των αρμοδιοτή - των, η Volkswagen AG σχεδιάζει ένα squeeze-out σύμφωνα με τον γερμα - νικό νόμο περί μετοχών εταιρειών, για να αυξήσει τη συμμετοχή της στην Audi από το σημερινό 99,64% στο 100%.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=