FLEETNEWS #63

16.03.20 #63 7 ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Η Lexus LF-30 Electrified φόρεσε Goodyear Μοναδικά πρωτότυπα ελαστι - κά Goodyear οδηγούν το πλήρως εξελιγμένο ηλεκτρικό Lexus LF-30 Electrified Concept διαμορφώνο - ντας το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Προβάλλοντας το όραμα της Lexus στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, το πρωτότυπο μοντέλο Lexus LF-30 Electrified, π ου παρουστιάστηκε τον Νοέμβριο στο Τόκιο και εικονι - κά στις 3 Μαρτίου στη Γενεύη, έχει σχεδιαστεί με την υπόσχεση για μια δυναμική, οδηγική εμπειρία που θέ - τει νέα δεδομένα όσο κάνενας άλλος. Αυτό το μοναδικό πρωτότυπο ηλε - κτρικό όχημα είχε αρχικά παρουσια - στεί φορώντας τέσσερα ειδικά κατα - σκευασμένα ελαστικά Goodyear. Τα πρωτότυπα ελαστικά για το μοντέλο LF-30 Electrified συμπεριλαμβάνουν καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως: „ Ψύξη Ηλεκτρικών κινητήρων: Στηριζόμενη στη μεγάλη εξειδίκευσή της στον τομέα της αεροδυναμικής, η Goodyear με τα πρωτότυπα ελαστικά της έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώ - νουν την ψύξη των Ηλεκτρικών Κινη - τήρων. Συγκεκριμένα, κρύος αέρας εισάγεται μέσα από τους αεραγωγούς του εμπρόσθιου προφυλακτήρα και “πτερύγια” στα ελαστικά οδηγούν τη ροή αέρα προς τον ηλεκτρικό κινη - τήρα, που είναι τοποθετημένος πίσω από κάθε τροχό. Οθερμός αέρας που παράγεται από τον ηλεκτροκινητήρα του ηλεκτρικού μοντέλου, αποβάλ - λεται προς την εξωτερική άκρη της ζάντας του Lexus LF-30 Electrified. „ Μειωμένη αεροδυναμική αντί - σταση: Ο σχεδιασμός του ελαστικού συνδυαστικά με το εξωτερικό του σχήμα, βελτιώνει την αεροδυναμική της Lexus μειώνοντας την αντίστα - ση, με αποτέλεσμα την υψηλότερη αποδοτικότητα και την μεγαλύτερη διάρκεια της μπαταρίας. „ Μείωση θορύβου μέσω βιομιμη - τισμού: H Goodyear εμπνεύστηκε από τη φύση για τη σχεδίαση αυτών των πρωτότυπων ελαστικών. Οι επι - βλητικές άκρες των πτερυγίων ψύξης είναι επικαλυμμένες με φίνο βελούδο όπως τα φτερά μιας κουκουβάγιας, που της επιτρέπουν να πιάσει τη λεία της σιωπηλά, κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μέσω της βιομιμητικής, ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μει - ώνεται στο ελάχιστο. Περισσότερα στο fleetnews.gr CITROEN BERLINGO : 200.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ Από το λανσάρισμά του τον Σε - πτέμβριο του 2018, το Berlingo 3ης γενιάς έχει ήδη πραγματοποι - ήσει πάνω από 200.000 πωλήσεις (Berlingo + Berlingo Van), συμπε - ριλαμβανομένων περίπου 150.000 το 2019, καθιστώντας το δεύτερο μοντέλο της Citroën παγκοσμίως, μετά το C3 . Ως πραγματικό blockbuster για τη μάρκα στην Ευρώπη, έφτασε σε μερίδιο το 16% της γενικής κα - τηγορίας επιβατικών και LCV το 2019 (με βάση τις ταξινομήσεις PC + LCV σε 30 ευρωπαϊκές χώρες), με τα 2/3 των ταξινομήσεων να αφορούν στην επαγγελματική έκ - δοση Berlingo Van και το 1/3 στην έκδοση επιβατικών αυτοκινήτων Berlingo. Η εμπορική επιτυχία αυτής της 3ης γενιάς Berlingo, που χαρακτηρίζεται από άνεση, έξυπνο σχεδιασμό και τεχνολογίες υποστήριξης οδήγησης, συμβάλ - λει σημαντικά στη δυναμική της Citroën, της μάρκας με τη μεγαλύ - τερη ανάπτυξη μεταξύ των 12 κο - ρυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη το 2019.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=