FLEETNEWS #63
16.03.20 #63 4 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΣΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ Οι πωλήσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 79% Οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτο - κινήτων και LCV στην Κίνα μειώθη - καν κατά 79% τον Φεβρουάριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του περσινού έτους, υποχωρώντας στις 310.000 μονάδες. Πρόκειται για την πιο απότομη ετήσια πτώση σε σχέση με την επιδείνωση της ζήτησης που καταγράφεται εξαιτίας της επιδημίας του κορονωϊού - COVID 19. Οι πωλήσεις του Φεβρουαρίου, στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, υποχώρησαν για 20 ο συνεχόμενο μήνα. Οι πωλήσεις οχημάτων νέων μορφών ενέργειας (NEV), συμπεριλαμβανο - μένων των υβριδικών plug-in, των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες και εκείνων που τροφοδοτούνται με κυψέλες υδρογόνου, μειώθηκαν για όγδοο συνεχή μήνα. «Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα τον Φεβρουάριο επέστρεψαν στο επίπε- δο του 2005» , δήλωσε ο Chen Shihua , εκπρόσωπος της CAAM . Η Ένωση Βιομηχανιών Αυτοκινή - των της Κίνας ( CAAM ) αναμένει ότι οι πωλήσεις οχημάτων θα μειωθούν κατά περισσότερο από 10% το πρώ - το εξάμηνο του έτους και περίπου 5% ολόκληρο το έτος 2020, εάν δεν αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά ο ιός πριν από τον Απρίλιο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις αυτές, οι πωλήσεις οχημάτων θα επανέλθουν στο φυσιολογικό επίπεδο κατά το τρίτο τρίμηνο. Εν τω μεταξύ, οι αυ - τοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα ζήτη - σαν περικοπές στον φόρο αγοράς για μικρότερα οχήματα, μέτρα στήριξης των πωλήσεων στις αγροτικές αγορές και χαλάρωση των απαιτήσεων για τις εκπομπές αυτοκινήτων. Οι αυτοκι - νητοβιομηχανίες, καλούν επίσης τις αρχές να επεκτείνουν τις επιδοτήσεις για νέα ενεργειακά οχήματα, να μειώ - σουν τους περιορισμούς στον αριθμό των καταναλωτών στις μεγάλες πό - λεις που είναι επιλέξιμοι να αγορά - σουν τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα και να επεκτείνουν τις επενδύσεις σε υποδομές, όπως οι σταθμοί φόρτισης. AΠΡ 2019 ΙΟΥΝ 2019 ΟΚΤ 2019 ΙΑΝ 2020 3.000.000 2.500.000 2.000.000 1.500.000 1.000.000 500.000 0 Πηγή:Tradingeconomics.com,ChinaAssociationofAutomobileManusacturers Η Volvo Cars ανακοίνωσε παγκό - σμιες πωλήσεις 39.742 αυτοκινή - των τον Φεβρουάριο, μειωμένες κατά 8% σε σύγκριση με την αντί - στοιχη περσινή περίοδο, καθώς οι όγκοι επηρεάστηκαν λόγω της συνεχιζόμενης πίεσης στις πω - λήσεις στην Κίνα ως αποτέλεσμα του COVID-19. Η εταιρεία φιλοδο - ξεί να καλύψει τον χαμένο όγκο μέσω των παγκόσμιων πωλήσεων καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Οι υπόλοιπες περιφέρειες της Volvo Cars διατήρησαν ισχυρή ανάπτυξη για το μήνα που πέρα - σε, με αύξηση του όγκου πωλή - σεων κατά 18,2% στις Ηνωμένες Πολιτείες και 1,9% στην Ευρώπη το Φεβρουάριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι τρεις μεγαλύτερες ευρωπα - ϊκές αγορές της εταιρείας ήταν η Σουηδία, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασιλείο, που παρου - σίασαν επίσης ισχυρές πωλήσεις για το μήνα. Τον Φεβρουάριο, τα βραβευμένα SUV της Volvo Cars διατήρησαν σταθερή ανάπτυξη με συνολικό όγκο που έφτασε τα 27.518 αυτοκίνητα SUV, αντιπρο - σωπεύοντας το 69,2% των συνο - λικών πωλήσεων της εταιρείας. Τον XC40 ήταν το κορυφαίο SUV, μοντέλο με πωλήσεις 11.004 αυ - τοκινήτων (2019: 8.176 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC60 με 10.847 αυτοκίνητα (2019: 12.630 μονάδες) και το XC90 με πωλή - σεις 5.667 αυτοκινήτων (2019: 5.752 μονάδες). Λεπτομερής ανά - λυση των πωλήσεων στις περιφέ - ρειες παρουσιάζεται στον πίνακα. Ο COVID-19 ΜΕΙΩΣΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ VOLVO CARS ΦΕΒΡΟΥΆΡΙΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΉ ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ- ΦΕΒΡΟΥΆΡΙΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΉ 2019 2020 2019 2020 Ευρώπη 23.000 23.442 1,9% 49.195 46.252 -6,0% Κίνα 6.516 1.205 -81,5% 18.473 11.220 -39,3% ΗΠΑ 6.635 7.841 18,2% 12.489 13.998 12,1% Λοιποί 7.033 7.254 3,1% 13.706 14.024 2,3% Σύνολο 43.184 39.742 -8,0% 93.863 85.494 -8,9%
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=