FLEETNEWS #62
09.03.20 #62 9 Το τμήμα Marketing της Yamaha αναδιοργανώνε - ται, για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στη νέα εποχή της Μοτοδυναμι- κής . Η πιο πρόσφατη προ - σθήκη στο Marketing της Yamaha αφορά την Κυ- ριακήΜπασιά , η οποία αναλαμβά - νει καθήκοντα CRM & Marketing Communications Manager. Η κ. Μπασιά είναι απόφοιτος του Τμή - ματος Επικοινωνίας & Μέσων Μα - ζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστη - μίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το ΟΠΑ. Έχει εμπειρία σε θέσεις Επικοινωνίας, Δια - χείρισης Βάσης Πελατών και Trade Marketing στην αυτοκινητοβιομηχανία. Επικοινωνία, εκδηλώσεις και διαχείριση βάσης πελατών θα είναι, μεταξύ άλλων, τα βασικά της καθήκοντα. Να σημειώσουμε ότι η κ. Μπασιά ήταν μέχρι πρόσφα - τα Marketing Communications Supervisor στην BMWHellas. ΝΕΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ CRMΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗ YAMAHA ΗΚυριακήΜπασιά στηΜοτοδυναμική ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ARVAL Η εταιρεία υπηρεσιών πλήρους μίσθω - σης Arval ανακοίνωσε το διορισμό του Thibault Lavigne ως διευθυντή Ανάπτυ - ξης και Στρατηγικών Συνεργασιών και του Stéphane de Marnhac ως οικονομικού δι - ευθυντή. Και οι δύο είναι μέλη της εκτελεστικής επιτροπής και αναφέρονται απευθείας στον CEO Alain Van Groenendael . Προηγουμένως, ο Thiabault Lavigne (49 ετών) υπήρξε Chief Financial Officer της Arval, θέση που κατείχε από το 2016. Διαθέτει πάνωαπό 12 χρόνια πείρας στην Arval και ευρεία γνώση του κλάδου υπηρεσιών πλήρους μίσθωσης. Ο Stéphane de Marnhac (53 ετών) υπήρξε προηγουμένως επικεφαλής Επενδυτικών Σχέσεων και Οικο - νομικών Πληροφοριών του Ομίλου BNP Paribas , θέση που κατείχε από το 2012. Πρωτοεντάχθηκε στην BNP Paribas το 1990. Η Mazda πρόσθεσε το GVC Plus ( G-Vectoring Control Plus ) στο σύ - στημα Skyactiv-Vehicle Dynamics1 . Το GVC Plus είναι η δεύτερη γενιά τεχνολογίας ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος που αναπτύσσει η Mazda. Το GVC Plus, έχοντας ως βάση το G-Vectoring Control, το οποίο εξασφαλίζει ομα - λή συμπεριφορά και ολοκληρωμένο έλεγχο στο όχημα, προσθέτει αμε - σότερο έλεγχο της στιγμιαίας περι - στροφής του οχήματος, επιδρώντας επιπλέον μέσω των φρένων. Κατά τη διάρκεια μιας στροφής, το GVC Plus εφαρμόζει ελαφρά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, καθώς το τιμόνι επιστρέφει στην κεντρική θέση. Με τον τρόπο αυτό επιτρέπει στο όχημα να επιστρέψει με μεγαλύ - τερη σταθερότητα σε ευθεία πορεία, αξιοποιώντας την αδράνεια της ελα - φράς αυτής πέδησης. Έτσι, το αυ - τοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα σε χειρισμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης και παρέχει περισσότερη ασφάλεια σε καταστάσεις οδήγησης όπως αλλαγή λωρίδας με υψηλή ταχύτητα ή ακόμα και οδήγησης σε ολισθηρό οδόστρωμα. Περισσότερα στο fleetnews.gr Th. Lavigne St. Marnhac Η J&P AΒΑΞ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΑ NISSAN NAVARA Η J&P ΑΒΑΞ , που έχει αναλάβει τα δύσκολο έργο της κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ στη Βόρεια Ελλάδα, προμηθεύτηκε πρόσφατα 25 ολο - καίνουργια Navara , καταδεικνύ - οντας την εμπιστοσύνη της στο δημοφιλές pick up της Nissan . Τα συγκεκριμένα Νavara, έκδοσης King Cab , αποτελούν την ιδανική επιλογή για την εκτέλεση μεταφο - ρικού έργου στα δύσβατα σημεία των εργοταξίων, καθώς συνδυά - ζουν μια σειρά μοναδικών χαρα - κτηριστικών και πλεονεκτημάτων, με την κορυφαία άνεση και την κατασκευαστική υπεροχή που χα - ρακτηρίζει τα μοντέλα της Nissan. Συνοδευόμενο από εγγύηση πέντε ετών ή 160 χιλιάδων χιλιόμετρων, το Navara διαθέτει τα “διαπιστευ - τήρια” για να αντεπεξέλθει στις σκληρές απαιτήσεις του επιχειρη - σιακού έργου της κοινοπραξίας J&P ΑΒΑΞ. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η MAZDA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ GVC PLUS ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=