FLEETNEWS #62

09.03.20 #62 8 ΣΥΝΕΡΓΑΣIΑ ANHEUSER-BUSCH INBEV, BMWGROUP, BOSCH, MICROSOFT ΚΑΙ ZF Επέκταση της Ανοικτής Πλατφόρμας Παραγωγής Η Ανοικτή Πλατφόρμα Παραγωγής ( OMP ) επεκτείνεται με την προσχώ - ρηση νέων μελών στην επιτροπή συντονισμού και τη δημιουργία νέων ομάδων εργασίας. Η OMP είναι μία σύμπραξη που ιδρύθηκε το 2019 με σκοπό την επιτάχυνση καινοτομιών παραγωγής σε μεγάλη κλίμακα μέ - σω δια-βιομηχανικής συνεργασίας, ανταλλαγής γνώσεων και δεδομένων και πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες. Η OMP ιδρύθηκε υπό την ομπρέλα του Joint Development Foundation , που αποτελεί τμήμα του Linux Foundation . Iδρυτικά μέλη είναι οι BMW Group και Microsoft και νέα μέλη οι εταιρείες Anheuser-Busch InBev ( AbInBev ), Bosch Group , και ZF Friedrichshafen AG . Η επιτροπή συντονισμού της OMP έχει εγκρίνει τη σύσταση ομάδων εργασίας που θα ασχοληθούν με θέματα σημαντικά για τη βιομηχανία, όπως Συνδεσιμό - τητα IoT (IoT Connectivity), Εννοιολο - γικά Μοντέλα Δεδομένων (Semantic DataModels), Αρχιτεκτονική Αναφο - ράς Βιομηχανικού IoT (Industrial IoT Reference Architecture), και Βασικές Υπηρεσίες (Core Services) για ATS (autonomous transport systems). ΚΟΙΝΉ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑΣ Η επέκταση της «έξυπνης» παρα - γωγής θα οδηγήσει σε βελτίωση της απόδοσης και αύξηση της πα - ραγωγικότητας, αλλά παράλληλα αναφύονται νέες προκλήσεις. Στο χώρο της βιομηχανίας παραδοσιακά και κατοχυρωμένα συστήματα έχουν δημιουργήσει αποθετήρια δεδομέ - νων καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την κατανόηση και μετατροπή των διαδικασιών. Ως κοινές προκλήσεις σε όλη τη βιομηχανία, συχνά απαι - τούν υψηλές επενδύσεις με μέτρια ανταποδοτικότητα σε οποιονδήποτε οργανισμό. Η OMP έχει αναπτυχθεί για την αντιμετώπιση των εν λόγω προκλήσεων, με τους κατασκευα - στές και τους προμηθευτές τους να ενώνουν τις δυνάμεις τους στην ανεύ - ρεση λύσεων που δίνουν απάντηση σε αυτά τα κοινά προβλήματα. Η πλατφόρμα συγκεντρώνει ειδικούς από ολόκληρη τη βιομηχανία παρα - γωγής - μεταξύ των οποίων οι τομείς του discrete manufacturing και του process manufacturing, οι μεταφο - ρές και τα καταναλωτικά αγαθά, ο βιομηχανικός εξοπλισμός κ.ά. «Στόχος μας είναι φέρουμε τις καινοτομίες σε μεγάλη κλίμακα, να επιταχύνουμε την αποτελεσματικότητα της επένδυσης (time-to-value) και να αυξήσουμε την αποδοτικότητα της παραγωγής, επιλύο- ντας από κοινού αμοιβαίες προκλήσεις, μέσω μιας ανοικτής κοινοτικής προσέγ- γισης. Η πλατφόρμα OMP βοηθά τους κατασκευαστές να ξεκλειδώνουν τις δυνατότητες των δεδομένων τους, να υλοποιούν βιομηχανικές λύσεις ταχύ- τερα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, και να επωφελούνται από τη συμβολή της βιομηχανίας, διατηρώντας παράλληλα την πνευματική ιδιοκτησία (IP) και τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα, περιορίζοντας τα λειτουργικά ρίσκα και μειώνοντας τις χρηματοδοτικές επενδύσεις» δήλωσε ο Jürgen Maidl , Ανώτερος Αντιπρόεδρος Δικτύου Παραγωγής & και Διαχείρισης Εφοδι - αστικής Αλυσίδας του BMWGroup. Περισσότερα στο fleetnews.gr Μετά από 20 και πλέον χρόνια, η μάρκα BMW αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα για τις online & offline επικοινωνίες της. Τα λογότυπα επι - κοινωνίας των BMW , BMW i και BMWM έχουν αναθεωρηθεί πλήρως. Το σήμα BMW εναρμονίζεται τώρα με τις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις του σήμερα και ταιριάζει κα - λύτερα στην ψηφιακή εποχή. Η νέα σχεδίαση εκφράζει την ανανεωμέ - νη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας. Υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, απο - πνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. Η συμπληρωματική, διάφανη έκδοση του λογοτύπου αποτελεί ξεκάθαρη πρόσκληση στον κόσμο της BMW. Το νέο λογότυπο αντανακλά τη μετε - ξέλιξη της BMWαπό μία καθαρά αυ - τοκινητιστική εταιρεία σε έναν όμιλο ανοιχτό σε νέες προηγμένες τεχνολο - γίες και καινοτομίες συνδεσιμότητας. Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της BMW αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Το λογότυπο εκφράζει εξωστρέφεια και αυτοπεποίθηση προκειμένου να διασφαλίσει μία σύγχρονη, διαχρονι - κή εμφάνιση on & offline. Το παγκό - σμιο λανσάρισμα του ανανεωμένου σήματος ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου, 2020. Τη μεταβατική περίοδο, 3 - 31 Μαρτίου 2020, θα επεκταθεί σταδια - κά σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, on & offline, και στις διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις. Το νέο λογότυπο είναι συμπληρωματικό του υπάρχοντος και προορίζεται για χρήση σε υλικά / μέσα επικοινωνίας. Δεν θα χρησιμο - ποιείται πάνω σε οχήματα, ούτε ως εξωτερική ή εσωτερική σήμανση, στα καταστήματα των Εμπόρων. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ONLINE & OFFLINE ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ BMW

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=