FLEETNEWS #62
09.03.20 #62 6 Πρόκειται για ένα 100% ηλεκτρι - κό, προσαρμόσιμο πρωτότυπο crossover, που φορτίζεται επαγω - γικά ακόμα και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ διαθέτει χαρα - κτηριστικά αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Είναι ένα «προσωπικό» όχημα, που προσφέρει εξειδικευμένα χαρα - κτηριστικά κοινόχρηστης οδήγη - σης. Η προσαρμοστικότητα υψη - λού επιπέδου του πρωτότυπου Morphoz αναδεικνύεται από τη φυσική διαφορά που εμφανίζουν οι δύο επιλογές του: η κοντή επι - λογή “City” και η μακριά επιλογή “Travel”. Το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στον τρόπο ζωής του χρήστη του, είτε αυτός το χρειάζεται για καθη - μερινή χρήση είτε για διακοπές ή ταξίδια. Για να το επιτύχει αυτό, η επιλογή City εφοδιάζεται με μπαταρία ικανής ισχύος για κα - θημερινές μετακινήσεις, ενώ η επιλογή Travel μπορεί να φιλοξε - νήσει μπαταρία με έξτρα ισχύ που είναι απαραίτητη για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, όπως, για παράδειγμα, η κίνηση σε αυτοκι - νητόδρομους. Καθώς ο οδηγός πλησιάζει το αυ - τοκίνητο, αυτό πραγματοποιεί μία αλληλουχία φωτεινών σημάτων, ώστε να δείξει ότι τον αναγνώρισε και με ένα νεύμα του ανοίγει όλες του τις πόρτες. Το ανάποδο άνοιγ - μα των θυρών («suicide doors»), σε συνδυασμό με την απουσία με - σαίας κολώνας, κάνει ευκολότερη την είσοδο στο εσωτερικό, όπως και το αμάξωμα, το οποίο μπορεί να αλλάξει ώστε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του οδηγού και των επιβατών. Το αυτοκίνητο δι - αθέτει ένα φουτουριστικό τιμόνι, στο κέντρο του οποίου φιλοξενεί - ται μία οθόνη 10,2 ιντσών που εμ - φανίζει τις βασικές πληροφορίες οδήγησης και ασφαλείας. Το πρω - τότυπο Renault Morphoz παρέχει λειτουργία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Περισσότερα στο fleetnews.gr 100%ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 ΗRenault παρουσίασε το πρωτότυπο Morphoz Η StreetScooter κλείνει. Η κατα - σκευάστρια ηλεκτρικών βαν και θυ - γατρική της Deutsche Post θα στα - ματήσει την παραγωγή αργότερα φέτος, όπως αναφέρει το Bloomberg. Διαχρονικά, η StreetScooter συσσώ - ρευσε ζημίες περίπου 100 εκατομμυ - ρίων ευρώ. Η StreetScooter αρχικά αναπτύχθηκε ως πανεπιστημιακό πρόγραμμα και το 2014 την ανέλα - βε η Deutsche Post. Οι μετέπειτα προσπάθειες της Deutsche Post να πουλήσει τον τομέα αυτό ή να βρει έναν εξωτερικό συνεργάτη απέτυ - χαν. Η StreetScooter εξασφάλισε μια συμφωνία με τη Ford για την παρα - γωγή ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού φορτηγού τύπου Transit. Η Deutsche Post σχεδίαζε να αντικαταστήσει το σύνολο του στόλου της παράδοσης με ηλεκτρικά StreetScooters. Τα φορ - τηγά πωλήθηκαν, επίσης, σε άλλες εταιρείες διανομής, λιανοπωλητές και μεγάλους στόλους. Από το 2021 και εξής, η Deutsche Post θα προμη - θεύεται τα ηλεκτρικά φορτηγά της από άλλους κατασκευαστές. Συνο - λικά, περίπου 11.000 StreetScooters έχουν ήδη παραδοθεί και αρκετές χιλιάδες ακόμα βρίσκονται στα βιβλία παραγγελιών για το τρέχον έτος. Ο Rueben Scriven , επικεφαλής ανα - λυτής ηλεκτρικών φορτηγών στην εταιρεία ερευνών Interact Analysis, δήλωσε: «Ενώ η StreetScooter ήταν ο Eυρωπαίος ηγέτης στην αγορά ελαφρών ηλεκτρικών φορτηγών το 2018, με με- ρίδιο αγοράς πάνω από 30%, οι Arrival και Rivian, δύο από τους κύριους αντα- γωνιστές της, έφεραν επανάσταση στην αγορά χρησιμοποιώντας καινοτόμους διαδικασίες παραγωγής και μεγάλες επενδύσεις σε σπονδυλωτές δομικές πλατφόρμες (skateboard). Αυτό οδήγησε τις δύο εταιρείες να απο- σπάσουν πρόσφατα μεγάλες παραγγελί- ες άνω των 110.000 μονάδων συνολικά». Επισημαίνει επίσης την επιβράδυνση της ανάπτυξης της ευρωπαϊκής αγο - ράς ελαφρών ηλεκτρικών φορτηγών και τη συρρίκνωση της κινεζικής αγοράς λόγω φόβων διακοπής επιδο - τήσεων από την κινεζική κυβέρνηση μετά το 2020. Η STREETSCOOTER ΚΛΕΙΝΕΙ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=