FLEETNEWS #62

09.03.20 #62 4 Μετά το ID.3 , το ID.4 . Το ID.4 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρο- κίνητο SUV από τη Volkswagen . Το ID.4 θα είναι το πρώτο όχημα στο μεγαλύτερο τμήμα της πα- γκόσμιας αγοράς, την κατηγορία compact SUV, με κλιματικά ου- δέτερη παραγωγή και λειτουργία. Ακριβώς όπως το compact ID.3, βασίζεται στη Μεταβλητή Πλατ- φόρμα για την Ηλεκτροκίνηση ( ΜΕΒ ) του ομίλου, με όλα τα χα- ρακτηριστικά της οικογένειας ID.: συμπαγείς διαστάσεις, άφθονους εσωτερικούς χώρους, σπορ χα- ρακτήρα, διαισθητική λειτουργία και πλήρη συνδεσιμότητα. Με έντονη, μοντέρνα παρουσία, πάντα σε λειτουργία, πάντα συν- δεδεμένο και με μηδενικές εκ- πομπές ρύπων - στην καρδιά του πιο δημοφιλούς τμήματος της αγοράς στον κόσμο. Με το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης να έχει ακυρωθεί, η Volkswagen αποκά- λυψε διαδικτυακά το πρώτο της ολοκαίνουργιο, compact SUV, το ID.4, ακόμα ως πρωτότυπο. Το δεύτερο στην οικογένεια ID., το οικογενειακό μοντέλο θα λαν- σαριστεί στην Ευρώπη το 2020. Χάρη στην εξαιρετική αεροδυνα- μική και τις μεγάλες μπαταρίες, το ID.4 μπορεί να καλύψει έως και 500 χιλιόμετρα (κατά WLTP) χω- ρίς να χρειάζεται να σταματήσει για φόρτιση. Το ID.4 θα είναι διαθέσιμο σε πλήθος διαμορφώσεων - αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, αργότερα επίσης με ισχυρή, ηλε- κτρική έκδοση τετρακίνησης. Το ID.4, που παράγεται στο εργο- στάσιο του Zwickau είναι το πρώτο SUV που είναι κλιματικά ουδέτε- ρο σε όλη την αλυσίδα παρα- γωγής του. Οι ολοκληρωμέ- νες υπηρεσίες φόρτισης της Volkswagen θα επιτρέπουν επί- σης στους πελάτες να επαναφορ- τίζουν το ID.4 με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Τα επόμενα χρόνια η Volkswagen στοχεύει να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης όσον αφορά την ηλεκτρική κι- νητικότητα. Για το σκοπό αυτό, το Group επενδύει 33 δισ. ευρώ σε ολόκληρο τον Όμιλο μέχρι το 2024, εκ των οποίων 11 δισ. ευρώ μόνο για τη Volkswagen. Η εταιρεία αναμένει να βγάλει στην παραγωγή 1,5 εκατομμύρια ηλε- κτρικά οχήματα μέχρι το 2025. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΟΝΕΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ COMPACT SUV ΗVolkswagen αποκαλύπτει το concept ID.4 Με στόχο τις απόλυτες εκτός δρό - μου ικανότητες και παράλληλα τη μέγιστη ασφάλεια, η Jeep εξέλιξε για τα Wrangler και Gladiator ένα νέο προηγμένο σύστημα αυτόνομης πέδησης. Αποτελώντας το σημείο αναφοράς για τις εκτός δρόμου ικανότητές τους, τα Jeep Wrangler και Gladiator είναι σχεδιασμένα για να αντεπεξέλ - θουν σε κάθε έδαφος, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ασφά - λειας και στις καθημερινές μετακι - νήσεις. Ειδικά για τα δύο αυτά μοντέλα, η Fiat Chrysler Automobiles εξέλιξε ένα νέο σύστημα αυτόνομης πέδη - σης, η αρχιτεκτονική του οποίου επι - τρέπει την εφαρμογή του σε οχήματα με σχεδιασμό για δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές (μεγάλη απόστα - ση από το έδαφος, μικρός εμπρός πρόβολος, μεγάλη κλίση προφυλα - κτήρα κτλ.). Ενώ ένα τυπικό σύστημα αυτόνο - μης πέδησης χρησιμοποιεί για τη λειτουργία του ένα τοποθετημένο στον προφυλακτήρα ραντάρ, τα Jeep Wrangler και Gladiator χρησιμοποι - ούν ένα ραντάρ που είναι ενσωματω - μένο στην κάμερα που βρίσκεται στο παρμπρίζ (IRCM). Με αυτό τον τρόπο το σύστημα λει - τουργεί ανεξάρτητα από το σχήμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα και παράλληλα είναι απόλυτα προστα - τευμένο από βλάβες που μπορούν να προκύψουν είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές (επαφή με βράχους, κλα - διά, κτλ.) είτε σε μικροατυχήματα στην καθημερινή χρήση. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΕΔΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ JEEP

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=