FLEETNEWS #62
09.03.20 #62 11 ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΩ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε να ανακηρυχθεί το 2021 Ευρωπα- ϊκό Έτος Σιδηροδρόμων , προκει - μένου να υποστηριχθεί η υλοποί - ηση των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας στον τομέα των μεταφορών. Με σειρά εκδηλώσεων, εκστρα - τειών και πρωτοβουλιών το 2021, θα προωθηθούν οι σιδηρόδρο - μοι ως βιώσιμος, καινοτόμος και ασφαλής τρόπος μεταφοράς. Θα προβληθούν τα οφέλη των σι - δηροδρομικών μεταφορών για τους πολίτες, την οικονομία και το κλίμα, ενώ θα δοθεί έμφαση στις προκλήσεις που απομένουν για τη δημιουργία ενός πραγματικού ενι - αίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου χωρίς σύνορα. Ως ένα από τα πλέον βιώσιμα και ασφαλέστε - ρα μεταφορικά μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, οι σιδηρόδρομοι θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μελλοντικό σύστημα κινητικότητας της Ευρώπης. Οι σιδηροδρομικές μεταφορές, αφε - νός, είναι φιλικές προς το περιβάλ - λον και ενεργειακά αποδοτικές και, αφετέρου, είναι ο μόνος τρόπος μεταφοράς με εκπομπές CO2 που από το 1990 σχεδόν συνεχώς μειώ - νονται, ενώ παράλληλα αυξάνεται ο όγκος των μεταφορών. Το Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρό - μων το 2021 θα συμβάλει στην επιτάχυνση του εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών μεταφορών, απαραίτητη για να καταστούν πιο δημοφιλής εναλλακτική λύση σε σχέση με λιγότερο βιώσιμους τρόπους μεταφοράς. Το 2021 θα είναι, επίσης, το πρώτο πλήρες έτος εφαρμογής σε όλη την ΕΕ των κανόνων που συμφωνήθηκαν στο πλαίσιο της τέταρτης δέσμης μέτρων για τους σιδηροδρόμους. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Σε μια συνέντευξη στη Handelsblatt , ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας CNG . Οι μάρκες των οχημάτων CNG που πωλεί ο Όμιλος είναι η Volkswagen , η Skoda και η Seat . Η VW σκοπέυει να επικεντρω - θεί στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνη - τα. Το CNG (φυσικό αέριο) θεωρείτο εδώ και καιρό μια σχετικά καθαρή εναλλακτική λύση έναντι του ντίζελ και της βενζίνης, εν αναμονή της μεγάλης καινοτομίας των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Η Volkswagen επένδυσε σε μεγάλο βαθμό στο συγκεκριμένο καύσι - μο, προσφέροντας την τεχνολογία αυτή σε 19 διαφορετικά μοντέλα Volkswagen, Skoda και Seat. Ωστό - σο, οι πωλήσεις δεν την δικαίωσαν. «Η ανταπόκριση της αγοράς δεν αυ- ξήθηκε» , δήλωσε ο επικεφαλής του τομέα ανάπτυξης του Ομίλου Volkswagen, Frank Welsch στη Handelsblatt. Πέρυσι, μόνο 77.000 αυτοκίνητα CNG πωλήθηκαν στη Γερμανία, αναφέρει η Handelsblatt. Συνολικά, 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνη - τα πωλήθηκαν στη χώρα αυτή κατά την ίδια περίοδο. Ο κ. Welsch πρόσθεσε: «Αν λάβουμε σοβαρά υπόψη την επανάσταση της κι- νητικότητας, πρέπει να επικεντρωθούμε στους ηλεκτροκινητήρες. Οτιδήποτε άλλο είναι σπατάλη της περιορισμένης αναγεννητικής ενέργειας» . Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess , αποφά - σισε να επικεντρωθεί στην τεχνολο - γία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. CNG CADDY Εκ πρώτης όψεως η θέση αυτή φαί - νεται να έρχεται σε αντίθεση με το πρόσφατο λανσάρισμα της τελευταί - ας γενιάς ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Caddy . Πράγματι, ανα - κοινώθηκε μια παραλλαγή CNG για το νέο Caddy. Ωστόσο, αυτό μπορεί να εξηγηθεί λόγω των μακρόχρονων αναπτυξιακών κύκλων της αυτοκινη - τοβιομηχανίας. Πιθανότατα, μόνο αυτό το Caddy να διαθέτει κινητήρα CNG και όχι και οι μελλοντικές γενιές του. Σύμφωνα με το άρθρο της Handelsblatt, η παρα - γωγή μοντέλων CNG δεν θα σταμα - τήσει αμέσως. Η Volkswagen θα συνεχίσει να προ - σφέρει μοντέλα CNG τρέχουσας γενιάς μέχρι η ζήτηση να φτάσει σε σημείο όπου η συνέχιση της πα - ραγωγής δεν θα έχει πλέον νόημα. Αυτό μπορεί να συμβεί στο τέλος της διάρκειας ζωής ενός μοντέλου ή και νωρίτερα. ΘΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΗVWθα σταματήσει την ανάπτυξη CNG
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=