FLEETNEWS #61

03.03.20 #61 9 Όλα τα νέα μοντέλα Maserati θα αναπτυχθούν και θα κατασκευ - αστούν 100% στην Ιταλία και θα υιοθετήσουν υβριδικoύς και ηλε - κτρικούς κινητήρες που θα παρέ - χουν όλες τις καινοτομίες και τις εξαιρετικές επιδόσεις χαρακτηρι - στικές του DNA της μάρκας. Μετά την ανακοίνωση της δοκιμής των νέων αμιγώς ηλεκτροκίνητων κινητήρων που πρόκειται να εγκα - τασταθούν στα μελλοντικά μοντέ - λα της Maserati, παρουσιάζονται τώρα τα σχέδια ανάπτυξης και παραγωγής της ηλεκτροκίνητης σειράς. Το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης της Maserati ξεκινά φέτος και το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που θα κατασκευαστεί θα είναι η νέα Maserati Ghibli . Η παραγωγή της νέας Maserati GranTurismo και της GranCabrio , των πρώτων αυτοκινήτων της μάρ - κας που θα υιοθετήσουν 100% ηλεκτρικές λύσεις, θα ξεκινήσει το 2021. Η Maserati αποφάσισε να κατα - σκευάσει τις GranTurismo και GranCabrio στο κέντρο παραγω - γής Mirafiori , με επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ. Η τελευ - ταία γενιά των GranTurismo και GranCabrio, δύο θρυλικών αυτο - κινήτων της μάρκας, κυκλοφόρη - σε σε περισσότερες από 40.000 μονάδες που πωλήθηκαν από το 2007 έως το 2019. Ωστόσο, η καρδιά της Maserati βρίσκεται ακόμα στη Modena , όπου έχει την έδρα της, όπου ανα - πτύσσονται και δοκιμάζονται τα αυτοκίνητά της και όπου θα κα - τασκευαστεί το νέο σούπερ σπορ αυτοκίνητό της. Για τηMaserati, η Modena είναι ο τόπος όπου έχουν κατασκευαστεί εκπληκτικά αυτοκί - νητα για πάνω από 80 χρόνια, που ξεχωρίζουν για την πολυτέλεια, την κομψότητα, το στυλ, τις επιδόσεις και την ποιότητά τους και που πω - λούνται σε περισσότερες από 70 αγορές. Το 2020, το πρώτο από τα νέα μο - ντέλα Maserati που θα κατασκευ - αστούν στη Modena θα είναι το σούπερ σπορ αυτοκίνητο, πλήρες τεχνολογίας που θα παραπέμπει στις παραδοσιακές αξίες της μάρ - κας. Μείζονες εργασίες εκσυγ - χρονισμού βρίσκονται σε εξέλιξη στη γραμμή παραγωγής του εργο - στασίου της Modena, εν μέρει για να φιλοξενήσουν την ηλεκτρική έκδοση του νέου σούπερ σπορ αυ - τοκινήτου. Συγχρόνως, έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες για ένα βαφείο, μια εντελώς νέα προσθήκη στις εγκαταστάσεις. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΗΜΑΡΚΑ ΗMaserati ανακοίνωσε τα σχέδιά της ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ FCA ΜΕ ΤΟ EASY WALLBOX ΤΗΣ ENGIE Το Easy Wallbox της ENGIE Eps είναι ένα οικιακό σύστημα φόρτι - σης ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την FCA .Το Easy Wallbox παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρι - κών αυτοκινήτων χωρίς καμία πα - ρέμβαση στην οικιακή ηλεκτρική εγκατάσταση του χρήστη. Η νέα συσκευή της ENGIE Eps λειτουργεί όπως και οποιαδήποτε άλλη κοινή ηλεκτρική συσκευή και είναι άμεσα λειτουργική χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση στο οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο. Ο CEO της ENGIE Eps, Carlalberto Guglieminotti , δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η συσκευή έχει πατενταρι- στεί αποκλειστικά για την FCA, ενώ σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία. Αποτελεί τη μοναδική συσκευή αυτού του τύ- που που μπορεί να λειτουργεί μέχρι τα 2,2kW χωρίς καμία παρέμβαση στο δίκτυο και είναι το αποτέλεσμα της έρευνας 100 και πλέον μηχανικών της ENGIE Eps, που συνεργάστηκαν με τα Πολυτεχνεία στο Τορίνο και στο Μιλάνο». Από το 2017, η ENGIE Eps και η Fiat Chrysler Automobiles συνεργά - ζονται για να φέρουν λύσεις που θα κάνουν όσο το δυνατόν πιο εύ - κολη, άνετη και προσιτή τη χρήση εξηλεκτρισμένων οχημάτων, στο πλαίσιο της στρατηγικής e-Mobility της FCA. Αναλυτικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=