FLEETNEWS #61

03.03.20 #61 8 ΟΣΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ GOLF Τα νέα Golf GTI, GTE και GTD Τα ολοκαίνουργια Golf GTI , GTD και GTE θα παρουσιάζονταν για πρώτη φορά στο κοινό στη Γενεύη, αλλά εν τω μεταξύ η έκθεση ακυ - ρώθηκε λόγω κορωνοϊού. Ωστόσο, το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του Golf GTI έχει ήδη ξεκινήσει. Λίγο πριν τα γρήγορα Golf εμφανι - στούν στους δρόμους, αποκαλύ - πτονται σε βασικά σημεία που κά - θε πραγματικός οδηγός θα ήθελε να γνωρίζει: „ Βενζίνη, υβριδικό και ντίζελ. Το Golf GTI και το εξηλεκτρισμένο Golf GTE έχουν ίδια ισχύ. Το Golf GTD έχει υψηλή ενεργειακή από - δοση στις μεγάλες αποστάσεις. „ Innovision Cockpit. Τα Golf GTI, GTE και GTD έχουν στάνταρ το Innovision Cockpit, την ενιαία μονάδα ψηφιακού πίνακα οργά - νων και οθόνης πολυμέσων 10 ιντσών. „ Συνδεδεμένο συνεχώς. Οι υπη - ρεσίες We Connect στα GTI, GTE και GTD προσφέρουν συνδεσι - μότητα σε πραγματικό χρόνο, Internet Radio και άλλα online χαρακτηριστικά. „ Στον ψηφιακό παλμό μιας νέας εποχής. Το νέο μπουτόν εκκίνη - σης/παύσης πάλλεται κόκκινο πριν ο κινητήρας τεθεί σε λει - τουργία. „ Χαρισματικό design. Νέοι προ - φυλακτήρες, νέα σπόιλερ ορο - φής, νέος διαχύτης και νέο λο - γότυπο. „ GTI μιας νέας εποχής. Digital Cockpit με 30 οπίσθιους φωτι - σμούς πάνελ, συμπεριλαμβανο - μένης της ιδιαίτερης επιλογής GTI „ Φως, το χρώμιο μιας νέας επο - χής. Για πρώτη φορά τα Golf GTI, GTE και GTD θα εξοπλίζονται στάνταρ με μια φωτιζόμενη λω - ρίδα στην μάσκα. „ LED σε X-σχήμα. Πέντε φωτι - στικά σημεία LED δημιουργούν τα φώτα ομίχλης στους προφυ - λακτήρες. Περισσότερα στο fleetnews.gr Το Συμβούλιο της Ε.Ε. εξέδωσε στις 25 Φεβρουαρίου κανονισμό σχε - τικά με νέους κανόνες για τη σή - μανση των ελαστικών όσον αφορά παραμέτρους όπως η εξοικονόμηση καυσίμου, η πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα και ο θόρυβος. Στόχος του κανονισμού είναι να καταστήσει τις επισημάνσεις πιο ευκρινείς και να παράσχει στους καταναλωτές περισσότερες πληροφορίες, ώστε να μπορούν να επιλέγουν ασφαλέστερα και πιο αποδοτικά ως προς την κα - τανάλωση και λιγότερο θορυβώδη ελαστικά. Ο νέος κανονισμός θα πρέπει τώρα να εγκριθεί τυπικώς από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Ο κανονισμός εισάγει ορισμένες σημαντικές αλλαγές σε προηγούμε - νους κανόνες. Οι επισημάνσεις θα καταστούν πιο ευκρινείς και σαφείς για τους καταναλωτές, χάρη στις νέ - ες υποχρεώσεις τοποθέτησής τους και απάλειψης των μη χρησιμοποι - ούμενων κατηγοριών επιδόσεων από την κλίμακα. Θα προστεθούν εικονίδια για την πρόσφυση στο χιόνι και τον πάγο και θα επικαιροποιηθεί ο σχεδιασμός της επισήμανσης. Τα αναγομωμένα ελαστικά καλύπτονται επίσης από το πεδίο εφαρμογής του κανονισμού εξίσου με οποιαδήποτε άλλα ελαστικά. Οι απαιτήσεις για τα αναγομωμένα ελαστικά θα εφαρ - μοστούν, αφού καταστεί διαθέσιμη κατάλληλη μέθοδος δοκιμής για τη μέτρηση των επιδόσεων αυτών των ελαστικών. Ο κανονισμός περι - λαμβάνει επίσης διατάξεις για την προσθήκη παραμέτρων σχετικά με το χιλιομετρικό προσδόκιμο και την αντοχή στη φθορά όταν καταστούν διαθέσιμες κατάλληλες μέθοδοι δο - κιμής. Αυτό αναμένεται να συμβά - λει στη μείωση της ποσότητας μι - κροπλαστικών που καταλήγουν στο περιβάλλον λόγω της φθοράς των ελαστικών. Στο μέλλον θα πρέπει να φέρουν επισήμανση και τα ελαστικά για φορτηγά και λεωφορεία. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΣΗΜΑΝΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ : ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=