FLEETNEWS #60
24.02.20 #60 9 Ψηφιακές οθόνες πλευρικής επόπτευσης (Digital Side-View Monitor) θα είναι διαθέσιμες πλέον στο Lexus ES Luxury Sedan στην Ευρώπη. Η τεχνολογία αυτή θα εγκαινιασθεί στην Ευρώπη στο Σα - λόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης , με άμεση έναρξη πωλήσεων σε επιλεγ - μένες αγορές. Πρωτοεφαρμόσθηκε παγκοσμίως στην Ιαπωνία το 2018, σε αυτοκίνητο μεγάλου όγκου, αντικαθιστώντας τους συμβατικούς καθρέφτες θυρών με συμπαγείς εξωτερικές κάμερες υψηλής ανά - λυσης, που συνδέονται με οθόνες εντός του αυτοκινήτου. Οι οθόνες αυτές παρέχουν βελτιωμένη επό - πτευση της περιοχής πίσω και δίπλα στο όχημα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, μειώνοντας ή εξαλεί - φοντας τα τυφλά σημεία οδηγού και προσαρμόζονται αυτομάτως σε διευρυμένη επόπτευση όταν το αυτοκίνητο στρίβει ή κάνει όπισθεν. Ακόμη, προστατεύονται από τη βροχή, το χιόνι και τη βρωμιά, εξα - σφαλίζοντας άριστη απεικόνιση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, ενώ διαθέτουν αισθητήρα φωτεινότη - τας, ο οποίος μειώνει αυτόματα την αντανάκλαση των προβολέων των όπισθεν κινούμενων οχημάτων. Επίσης, βελτιώνουν την ασφάλεια με αυτόματη διευρυμένη επόπτευ - ση όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το φλας, την όπισθεν ή κατ' απαίτηση, εξαλείφοντας τα τυφλά σημεία, ενώ διαθέτουν ενσωματωμένες θερμα - ντικές συσκευές, για να αποφεύγε - ται η παγοποίηση ή το θάμπωμα και είναι έτσι τοποθετημένες, ώστε να μην καλύπτονται από σταγόνες βροχής ή χιόνι. Το σύστημα Ψηφι - ακών Οθονών Πλευρικής Επόπτευ - σης βοηθά επίσης τον οδηγό να χει - ριστεί το αυτοκίνητο με ασφάλεια κατά τη στάθμευση ή την οδήγηση, προσθέτοντας αυτομάτως οδηγίες στις εικόνες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr LEXUS ES LUXURY SEDAN Ψηφιακές οθόνες πλευρικής επόπτευσης Η VOLVO CARS, Η ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΣΚΕΨΗ Η Volvo Cars κάλεσε τους αντι - προσώπους του ΟΗΕ να αντιμε - τωπίσουν σε βάθος την ανισότητα μεταξύ χωρών στην οδική ασφά - λεια, με αφορμή την 3η Παγκό - σμια Υπουργική Διάσκεψη, που πραγματοποιήθηκε για το θέμα αυτό στη Στοκχόλμη. Κάθε χρόνο, εκτιμάται ότι 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους σε οδικά δυστυχήματα. Αυτό το στοιχείο και μόνο υπο - γραμμίζει την ανάγκη ανάληψης δράσης. Όμως, τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας δείχνουν επίσης ότι ο κίνδυνος θα - νάτου στο δρόμο είναι περισσότε - ρο από τρεις φορές μεγαλύτερος στις αναπτυσσόμενες χώρες σε σχέση με τις ανεπτυγμένες. Για να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια σε παγκόσμιο επίπεδο, η Volvo Cars πιστεύει ότι οι χώρες πρέπει να προωθήσουν την υποχρεωτική χρήση ζώνης ασφαλείας, τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω καθίσμα - τα, εισάγοντας σχετικούς νόμους. Άλλο πεδίο στο οποίο πρέπει να δοθεί προσοχή, είναι η βασική οδι - κή υποδομή που διαχωρίζει τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου από τα μηχανοκίνητα οχήματα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΕΑΑ : ΥΠΑΙΤΙΟΣ Ο ΥΠΕΡΓΗΡΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ «Υπαίτιος για τους αυξημένους ρύ- πους στο κέντρο της Αθήνας είναι ο υπέργηρος στόλος φορτηγών και λεω- φορείων που κυκλοφορεί καθημερινά στο κέντρο», τονίζει μεταξύ άλλων ο ΣΕΑΑ ( Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων ), με ανακοίνωση που εξέδωσε. Συγκε - κριμένα, ο ΣΕΑΑ, σε συνέχεια της ανακοίνωσης που είχε εκδώσει στις αρχές Ιανουαρί - ου, με αφορμή την εισαγωγή της Ζώνης Χαμηλών Εκπομπών στη Βαρκελώνη, όπου περιορίζεται η πρόσβαση ορισμέ - νων ρυπογόνων οχημάτων, επα - νέρχεται στο θέμα της ρύπανσης στην Αθήνα. Ο ΣΕΑΑ επισημαίνει ότι η ατμόσφαιρα επιβαρύνεται σε καθημερινή βάση από τα παλαιά οχήματα και την ελλιπή αστυνό - μευση. Υπενθυμίζεται ότι η Αθήνα διατηρεί την απαγόρευση κυκλο - φορίας των πετρελαιοκίνητων ελα - φρών οχημάτων Euro 4 και πριν, δυστυχώς όμως μπορεί κανείς να παρατηρήσει πληθώρα οχημάτων που εισέρχονται στο κέντρο και δεν πληρούν τις απαραίτητες αντιρρυ - παντικές τεχνολογίες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=