FLEETNEWS #60
24.02.20 #60 8 Με συμβάσεις private lease 153.000 οχημάτων στο τέλος του 2019, η ALD υπερέβη το στόχο των 150.000 μονάδων, που είχε τεθεί τρία χρόνια πριν. Για να διαφοροποιήσει τα έσοδά της και να ενισχύσει την ανάπτυξή της, η ALD το 2016 έθεσε έναν τριετή στόχο: να επιτύχει 150.000 συμβά - σεις private lease μέχρι το τέλος του 2019. Αυτός ο φιλόδοξος στόχος επι - τεύχθηκε και μάλιστα ξεπεράστηκε, όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας. Το μοντέλο μίσθωσης πλήρους εξυπηρέτησης της εταιρεί - ας είναι κατάλληλο για τη διαχείριση του κύκλου ζωής των ιδιωτικών συμ - βάσεων μίσθωσης και οι διάφορες διαθέσιμες ευέλικτες προσφορές επι - τρέπουν υπηρεσίες à la carte και τρο - ποποιήσεις συμβάσεων όσον αφορά τη διάρκεια, τα χιλιόμετρα και άλλες επιλογές, οι οποίες είναι ιδιαίτερα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των καταναλωτών. Κατά τη διάρκεια της τριετίας, ο στόλος private lease της ALD αυξανόταν κατά 30%-40% κάθε χρόνο. Το private lease αντιπροσω - πεύει σήμερα το 8,6% του συνολικού στόλου της ALD. Μια αυξανόμενη επιλογή μεταχειρισμένων οχημάτων επεκτείνει επίσης την προσφορά και σήμερα η μεγάλη πλειονότητα των συμβάσεων δεύτερης μίσθωσης εί - ναι με ιδιώτες. Τα κανάλια διανομής ιδιωτικής μίσθωσης αναπτύσσονται συνεχώς και η ALD Automotive αριθ - μεί σήμερα περισσότερες από 160 συμφωνίες με τραπεζικά δίκτυα, ασφαλιστικές εταιρείες, κατασκευ - αστές αυτοκινήτων, φορείς παροχής ενέργειας, δίκτυα λιανικής και πλατ - φόρμες κινητικότητας. Πρόσθετα κανάλια περιλαμβάνουν το ταχέως αναπτυσσόμενο πρόγραμμα των εργαζομένων για εταιρικούς πελά - τες, καθώς και άμεση προσφορά ιδιωτικής μίσθωσης σε 23 αγορές. Το τμήμα ιδιωτικής μίσθωσης ανα - μένεται να παραμείνει βασικός μο - χλός της συνολικής ανάπτυξης του στόλου και υποστηρίζεται από την πλέον σύγχρονη online πλατφόρμα της ALD Automotive. Αυτή η λιανική ψηφιακή λύση «από άκρου σε άκρο» συμβάλλει στη διευκόλυνση της επε - ξεργασίας κλιμακούμενων ιδιωτικών συμβάσεων μίσθωσης και επιτρέπει στους καταναλωτές να μισθώνουν αυτοκίνητο εξ ολοκλήρου στο διαδί - κτυο, από την επιλογή αυτοκινήτου και την πιστοληπτική αξιολόγηση έως την ηλεκτρονική υπογραφή της σύμβασης. Ο Adrian Porter , επικε - φαλής στρατηγικών εταιρικών σχέσε - ων στην ALD, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Κάθε μήνα, νέοι τύποι εταιρικών σχέ- σεων προστίθενται στις προσφορές μας και η πλήρως μας ψηφιακή λύση θα μας επιτρέψει να διευρύνουμε περαιτέρω το φάσμα των συνεργατών και των πελατών με τους οποίους συνεργαζόμαστε, καθώς και να επεκτείνουμε το δίκτυο άμεσης διανομής μας. Ως κορυφαίος διεθνής πάροχος κινητικότητας, στόχος μας εί- ναι απλώς να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες μίσθωσης στην κατηγορία, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να απολαμβάνουν την ελευθερία οδήγησης του αυτοκινήτου της επιλογής τους χω- ρίς την ταλαιπωρία της ιδιοκτησίας του». PRIVATE LEASE HALD υπερέβη το στόχο της Η ολοκλήρωση της Πράσινης Συμ - φωνίας ( Green Deal ) απαιτεί μια στρατηγική επαναφόρτισης για τα ηλεκτρικά φορτηγά στην Ευρώπη, που θα διασφαλίζει πως οι βασικές αστικές περιοχές και οι δρόμοι της διαθέτουν την κατάλληλη υποδομή. Δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στη Συμφωνία του Παρισιού χωρίς να περιορίσουμε τον άνθρακα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Τα πρότυπα CO2 για τα φορτηγά που εγκρίθηκαν πέρυσι είναι ένα πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Πρέπει όμως να προχωρήσουμε και να μεταβούμε σε φορτηγά με μηδενι - κές εκπομπές όσο το δυνατόν συντο - μότερα, σύμφωνα με την Transport & Environment ( T&E ), η οποία διορ - γάνωσε σχετική εκδήλωση στις 19 Φεβρουαρίου, στις Βρυξέλλες. Εάν θέλουμε να επιτύχει η Πράσινη Συμφωνία (Green Deal), η Ε.Ε. πρέ - πει να φροντίσει ώστε να υπάρχουν οι φορτιστές που χρειάζονται για τα ηλεκτρικά φορτηγά που ήδη κυ - κλοφορούν, όπως τονίσθηκε στην εκδήλωση για τη μείωση των εκπο - μπών διοξειδίου του άνθρακα. Με εμβέλεια έως και 300 χιλιομέτρων, το ήμισυ της συνολικής απόστασης που διανύουν τα φορτηγά στην Ε.Ε. θα μπορούσε να καλυφθεί από αυτά τα μοντέλα μηδενικών εκπομπών, δηλώνει η T&E στον νέο της οδικό χάρτη φόρτισης φορτηγών. Η T&E διοργάνωσε την εκδήλωση εν όψει της αναθεώρησης του χρόνου της Οδηγίας Υποδομής Εναλλακτικών Καυσίμων της Ε.Ε. , η οποία θα απο - φασίσει για την υποδομή που θα χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία φορτηγών στο μέλλον. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΆ ΣΤΗΝ Ε.Ε.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=