FLEETNEWS #57

03.02.20 #57 12 ACEA - EBA - NGVA Europe καλούν τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής της Ε.Ε. να επιταχύνουν την ανάπτυ- ξη υποδομών φυσικού αερίου και ανανεώσιμου αερίου / βιομεθανίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Συγκεκριμένα, η ACEA ( Ένωση Ευ- ρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκι- νήτων ), η EBA ( Ευρωπαϊκή Ένωση Βιοκαυσίμων ) και η NGVA Europe ( Ένωση Αυτοκινήτων Φυσικού Αε- ρίου και Βιοκαυσίμων ) καλούν την Ευρωπαϊκή Ένωση: „ Να επεκτείνει την υποδομή φυσι- κού αερίου για να καλυφθεί ομοιό- μορφα ολόκληρη η ΕΕ. „ Να υποστηρίξει την ενσωμάτωση και την επέκταση χρήσης ανανεώ- σιμου αερίου στην αγορά. „ Να συνεχίσει την υποστήριξη δρα- στηριοτήτων Ε & Α μέσω προγραμ- μάτων χρηματοδότησης. Η Ευρώπη πρέπει να δρομολογήσει μια επιτυχή ενεργειακή μετάβαση ως μέρος του οδικού χάρτη που θα οδηγήσει σε πλήρη κινητικότητα μη- δενικών εκπομπών μέχρι το 2050. Το πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αποτελούν συγκεκριμένες λύσεις, τόσο για τα ιδιωτικά οχήματα, όσο και για τις οδικές εμπορευματικές με- ταφορές και μπορούν να συμβάλουν σημαντικά σε αυτήν τη μετάβαση, ενώ παράλληλα να δρούν συμπλη- ρωματικά και σε άλλες εναλλακτικές επιλογές κινητήρων και καυσίμων. Η προοδευτική ενσωμάτωση αυτών των ανανεώσιμων πηγών ενέργει- ας, τόσο στα δίκτυα αερίου, όσο και στους αγωγούς, θα συμβάλει στην περαιτέρω μείωση άνθρακα του κλάδου οδικών μεταφορών. Μια σημαντική ποσότητα ανανεώσιμου αερίου είναι ήδη διαθέσιμη, σε από- λυτη συμφωνία με τα αυστηρότερα κριτήρια βιωσιμότητας. Προκειμένου να επιταχυνθεί η με- τάβαση σε ανανεώσιμα αέρια και να μειωθούν περαιτέρω οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των σημε- ρινών και μελλοντικών στόλων CNG και LNG, πρέπει να διατηρηθεί ο στρατηγικός και σημαντικός ρόλος των υφιστάμενων υποδομών. Όχι μόνο τα νέα οχήματα, αλλά και ο υφι- στάμενος στόλος μπορούν να επω- φεληθούν από την ευρύτερη χρήση ανανεώσιμων καυσίμων, συμβάλλο- ντας έτσι στη διαδικασία εξάλειψης του άνθρακα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ACEA - EBA - NGVA Κοινή πρόσκληση για ανάπτυξη υποδομής ΤΟ INNOVISION COCKPIT ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ GOLF Η Volkswagen με το Golf φέρνει -κατά παράδοση- επανάσταση και το νέο Golf δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού εισάγει την κατηγορία των πε- ντάθυρων χάτσμπακ στην πλήρως ψηφιακή εποχή, με το Innovision Cockpit . Το καινοτόμο ψηφιακό cockpit, που είχε πρωτοπαρου- σιάσει η Volkswagen στο σχεδόν τριπλάσιας τιμής Touareg , θα ανή- κει στον βασικό εξοπλισμό του νέου Golf. Το Innovision Cockpit είναι στην ουσία ένας ενοποιημένος πίνακας ελέγχου, που περιλαμ- βάνει τον ψηφιακό πίνακα οργά- νων (Digital Cockpit) με οθόνη 10 ιντσών, το σύστημα Infotainment Composition (οθόνη αφής 8,25 ιντσών με 1.083x480 pixels) και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Μαζί, αυτά αποτελούν το πρώτο λειτουργικό σύστημα στο οποίο σχεδόν όλες οι οθόνες και τα χειριστήρια είναι ψηφιακά. Ηδιαισθητική λειτουργία στο Golf μπορεί επίσης να υποστη- ρίζεται από τον νέο προαιρετικό φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύ- στημα ενεργοποιείται με τη φράση «Hello Volkswagen» ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Το Golf αντιδρά με φωνητική επικοι- νωνία, όπως για παράδειγμα «Yes Please?» και «What would you like to do?» . Τα νέα ψηφιακά μικρόφω- να εξασφαλίζουν όχι μόνο την τέ- λεια αναγνώριση και ποιότητα της φωνής (για τηλεφωνικές κλήσεις), αλλά και ποιος μιλάει (οδηγός ή συνοδηγός), προσδιορίζοντας αντί- στοιχα σε ποιες εσωτερικές ζώνες θα αλλάξει η θερμοκρασία! Οι προ- σαρμοσμένες ρυθμίσεις μπορούν να αποθηκευτούν τόσο στο όχημα όσο και στο cloud, έτσι ώστε να εί- ναι διαθέσιμες ακόμα και με αλλαγή οδηγού ή οχήματος. Περισσότερα στο fleetnews.gr Δείτε αναλυτικά το Innovision Cockpit στο video.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=