FLEETNEWS #56
27.01.20 #56 4 Η Toyota λανσάρισε μια νέα μάρκα, την KINTO , αφιερωμένη στην πα- ροχή υπηρεσιών κινητικότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό αποτελεί μέρος του παγκόσμι- ου οράματος της Toyota να εξελιχθεί σε μια εταιρεία κινητικότητας, παρέ- χοντας όλα τα είδη υπηρεσιών που σχετίζονται με τη μετακίνη- ση στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ο Dr. Johan van Zyl , πρό- εδρος και CEO της Toyota Motor Europe , δήλωσε: «Η KINTO είναι μέρος της στρα- τηγικής μας για την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής μας επιχει- ρηματικής δραστηριότητας. Σε αγορές όπου μπορεί να είναι βιώσιμη, η προ- σθήκη υπηρεσιών κινητικότητας στο πα- ραδοσιακό επιχειρηματικό μας μοντέλο θα μας επιτρέψει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών και να υπο- στηρίξουμε τις απαιτήσεις κινητικότητας των πόλεων και των περιφερειών». Οι αρχικές υπηρεσίες σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές περιλαμβάνουν: KINTOOne: προσφορά Full Service Lease, που παρέχει ευκολίες ιδιο- κτησίας, συνδυάζοντας το όχημα, το σέρβις και την ασφάλιση με μία μηνιαία πληρωμή. KINTO Share: υπηρε- σία διαμοιρασμού αυτο- κινήτων βασισμένη σε μια μεγάλη γκάμα υβριδικών οχημάτων που διατίθενται μέσω αυτοεξυπηρέτησης, χωρίς έξοδα λειτουργίας. Η υπάρχουσα υπηρεσία διαμοιρασμού της Toyota, Yuko, η οποία λειτουργεί ήδη σε διά- φορες ευρωπαϊκές πόλεις (Δουβλίνο, Βενετία, Κοπεγχάγη και Μαδρίτη), θα υπαχθεί στην KINTO. KINTO Join: carpooling, συνδέει εργαζομένους που επιθυμούν να διαμοιραστούν την καθημερινή προ- σέλευσή τους στην εργασία τους, επ΄ωφελεία τόσο των εργαζομένων όσο και των εταιρειών που μπορούν έτσι να μειώσουν το αποτύπωμα CO2 τους. KINTO Flex: συνδρομητική μίσθω- ση αυτοκινήτων, προσφέρει αυξημέ- νη ευελιξία και εμπειρία premium. Εξετάζονται ακόμη και άλλες υπη- ρεσίες, όπως το ride-hailing ή μια πολυτροπική εφαρμογή. Περισσότερα στο fleetnews.gr TOYOTAMOTOR EUROPE Οι υπηρεσίες κινητικότητας KINTO στην Ευρώπη ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BMW GROUP HELLAS Το BMW Group Hellas ολοκλή- ρωσε μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά το 2019, διατηρώντας στα- θερά τη θέση του στην πολυτελή κατηγορία αυτοκινήτων στην ελ- ληνική αγορά με τις μάρκες BMW / BMW i και MINI . Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ ( Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντι- προσώπων Αυτοκινήτων ), η εταιρεία κατέγραψε 5.167 συνο- λικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων BMW / BMW i και MINI. Στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων, το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas διαμορ- φώθηκε στο 36,9% με 3.397 ταξι- νομήσεις BMW / BMW i και 1.770 ταξινομήσεις μοντέλων MINI. Γι' αυτήν τη σημαντική επιτυχία, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμ- βουλος του BMW Group Hellas, Karim Christian Haririan, δή- λωσε: «Η ανοδική πορεία μας στην ελληνική αγορά πολυτελών αυτοκι- νήτων συνεχίστηκε και το 2019, με αύξηση πωλήσεων για όλες τις μάρ- κες του ομίλου. Αποδείξαμε έμπρα- κτα ότι διαθέτουμε την πιο ολοκλη- ρωμένη γκάμα μοντέλων, που επιτρέπει στους πε- λάτες μας να επιλέξουν το βέλτιστο σύστημα κίνησης που εξυπηρετεί ιδανικά τις ανάγκες τους. Αυτή η στρατηγική μας προσέγγιση, που έχει πε- λατοκεντρικό χαρακτήρα, βασίζεται στη "Δύναμη της Επιλο- γής" και η νέα χρονιά θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική με περισσότερες προτάσεις του BMW Group σε όλες τις κατηγορίες πολυτελών μοντέλων». Αξίζει να αναφερθεί ότι οι συνολικές πωλήσεις των μοντέλων BMW που προέρχονται από το κανάλι της λιανικής πώλησης, σημείωσαν αύξηση 36% συγκριτι- κά με το 2018. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=