FLEETNEWS #56

27.01.20 #56 2 info@fleetnews.gr Έξι χρόνια μετά το ευρωπαϊκό ντε- μπούτο του, το αποδοτικό Space Star της Mitsubishi ανανεώθηκε αισθητικά και λειτουργικά, ώστε να αποτελεί μια cool αλλά λογική εναλλακτική πρόταση για τους Ευ- ρωπαίους πελάτες, συνδυάζοντας την ιαπωνική αξιοπιστία και τα νέα χαρακτηριστικά ADAS. Μετά το λανσάρισμά του στην Bangkok Motor Expo, στις 28 Νοεμβρίου 2019, το 2020 το Space Star έκανε την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στις εκθέσεις αυτοκινήτου των Βρυξε- λών και της Βιέννης, πριν από το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας γενιάς Space Star είναι: „ Νέα εμπρός και πίσω σχεδίαση „ Αναβαθμισμένο εσωτερικό - επενδύσεις και εξοπλισμός „ Νέα συστήματα ADAS „ Βελτιωμένη κατανάλωση καυ- σίμου „ Π ρ ο η γ μ έ ν ο σ ύ σ τ η μ α Smartphone-linked Display Audio (SDA). Από τον Μάρτιο του 2012, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, οι πωλήσεις του Space Star πρώτης γενιάς έχουν φτάσει τις 653.065 μο- νάδες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Η δεύτερη γενιά ToyotaMirai Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.13.343 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ACCOUNT EXECUTIVE ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΣ gtasios@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΧΑΤΖΗ hatzi@direction.gr Με την έλλειψη υποδομών ανε- φοδιασμού στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και την τεχνο- λογία να εξακολουθεί να είναι αρκετά δαπανηρή, τα οχήματα κυψελών καυσίμου δεν είναι κοινά στους δρόμους. Ωστόσο, η νέα ToyotaMirai μπορεί να βο- ηθήσει στην ευρύτερη διάδοση της κινητικότητας υδρογόνου. Η πρώτη γενιά Toyota Mirai, που κυκλοφόρησε το 2014, προκάλε- σε ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σκοπιμότητα των FCEV και το ρόλο που μπορούν να διαδρα- ματίσουν στη μείωση των εκπο- μπών διοξειδίου του άνθρακα στις μεταφορές. Η Toyota πώλη- σε 10.000 μονάδες παγκοσμίως, κυρίως στην Ιαπωνία και την Καλιφόρνια. Η δεύτερη γενιά Mirai -που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2019- αξιοποιεί την εμπειρία που συσσώρευσε η προκάτοχός της, για να προσφέρει 30% μεγα- λύτερη εμβέλεια. Αυτό σημαίνει περίπου 700 χιλιόμετρα NEDC, άρα σχεδόν 600 χιλιόμετρα WLTP. Το concept αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στο Τόκιο δείχνει την εξέλιξη που ακολου- θεί η πορεία της τεχνολογίας υδρογόνου στην τεχνική αριστεία, στις δυνα- μικές επιδόσεις και στον ελκυ- στικό σχεδιασμό. Η κυκλοφορία του νέου Mirai προβλέπεται για το καλοκαίρι του 2020, αρχικά στην Ιαπωνία και στη Βόρεια Αμερική. «Καταφέραμε να κατα- σκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που οι πελάτες θα θέλουν να οδηγούν ανά πάσα στιγμή, ένα αυτοκίνητο με ελκυστική σχεδίαση καθώς και δυναμικές επιδόσεις, που μπορεί να κάνει τον κάθε οδηγό να χαμογελάει. Θέλω οι πελάτες να λένε ''επέλεξα το Mirai όχι επειδή είναι ένα αυτο- κίνητο με κυψέλες υδρογόνου, αλλά επειδή μου αρέσει η εμφάνιση και οι επιδόσεις του, απλώς συμβαίνει να είναι ένα όχημα FCEV» , δήλωσε ο νέος αρχιμηχανικός του Mirai, Yoshikazu Tanaka . Το υπό παραγωγή μοντέλο κο- στολογήθηκε στα 66.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ, στη Γερμανία. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ MITSUBISHI SPACE STAR

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=