FLEETNEWS #55
20.01.20 #55 8 Η Volvo Cars και ο κορυφαίος πάρο- χος τηλεπικοινωνιών China Unicom ενώνουν τις δυνάμεις τους στη χρή- ση της τεχνολογίας κινητής τηλεφω- νίας νέας γενιάς 5G για επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων και υποδομής στην Κίνα. Οι δύο εταιρείες συμ- φώνησαν να συνεργαστούν για την έρευνα, την ανάπτυξη και τις δοκι- μές εφαρμογών 5G σε αυτοκινητα και της αναδυόμενης τεχνολογίας «οχήματος προς όλα» (vehicle-to- everything -V2X). Ως πέμπτη γενιά τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας, η 5G είναι πολύ ταχύτερη, έχει μεγα- λύτερη χωρητικότητα δεδομένων και προσφέρει χαμηλότερους χρόνους απόκρισης από την προκάτοχό της 4G. Καθώς μπορούν να μεταφερθούν περισσότερα δεδομένα από και προς τα αυτοκίνητα ταχύτερα και με μι- κρότερο χρόνο απόκρισης, μπορούν να ενσωματωθούν και περισσότερες εφαρμογές στα αυτοκίνητα. Η Volvo Cars και η China Unicom διερευνούν μια σειρά διαφορετικών εφαρμογών της τεχνολογίας 5G στην επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων και υποδομών στην Κίνα, εντοπίζοντας πιθανές βελτιώσεις σε τομείς όπως η ασφάλεια, η βιωσιμότητα, η ευ- κολία των πελατών και η αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, όταν ένα αυτοκίνητο ενημερωθεί για προβλή- ματα κυκλοφορίας στην πορεία του, όπως οδικά έργα, συμφόρηση ή ατυ- χήματα, μπορεί να λάβει προληπτικά μέτρα, όπως η επιβράδυνση ή η πρό- βλεψη διαφορετικής διαδρομής. Αυ- τό μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της κυκλοφοριακής ασφάλειας των επιβατών, αποφεύγοντας ταυτό- χρονα την κυκλοφορία εκκίνησης και στάσης, ενώ η αποφυγή συχνών στάσεων βελτιώνει την ενεργειακή απόδοση. Άλλα παραδείγματα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα να βρίσκουν τα αυ- τοκίνητα ελεύθερες θέσεις στάθμευ- σης ευκολότερα, με τη βοήθεια κά- μερας κυκλοφορίας. Τα αυτοκίνητα μπορούν επίσης να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες για τη διατήρηση μιας βέλτιστης ταχύτητας και τη δημιουργία ενός «πράσινου κύ- ματος» και μεταξύ τους για ασφαλέ- στερες εξόδους και εισόδους στους αυτοκινητόδρομους. Η συνεργασία της Volvo Cars με την China Unicom την προετοιμάζει κα- τάλληλα για τις τοπικές απαιτήσεις και την ισχυρή παρουσία της στο V2X στη μεγαλύτερη αγορά της. Η Volvo Cars σχεδιάζει να εγκαταστή- σει σύνδεση 5G στην επόμενη γενιά Volvo, με βάση την αρχιτεκτονική σπονδυλωτών οχημάτων SPA2 επό- μενης γενιάς. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ 5G ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ VOLVO Volvo Cars και China Unicom συνεργάζονται για 5G και V2X Η FCA ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ GIGAFACTORY ΤΗΣ TESLA ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ; Ο αείμνηστος πρώην CEO της FCA, Sergio Marchionne, αναζη- τούσε εναγωνίως ένα συνεταίρο, για να μοιραστούν το κόστος Ε & Α, αλλά δεν τα κατάφερε. Η μόνη λύση που απέμενε για συμμόρ- φωση με το στόχο των 95 g/χλμ CO2 (σταθμισμένος μέσος όρος στόλου όλων των αυτοκινήτων που θα πωληθούν από το 2020) ήταν μια ρυθμιστική συμφωνία πίστωσης με την Tesla . Πράγματι, η καλιφορνέζικη κατασκευάστρια EV θα ομαδοποιήσει μέρος των οχημάτων της με της FCA, για να μειωθεί ο μέσος όρος της τελευ- ταίας. Η FCA συμφώνησε να πληρώσει ένα εκτιμώμενο ποσό 1,8 δισ. ευρώ για αυτές τις πιστώσεις CO2 έως το 2023. Περίπου 150 εκατ. ευρώ ανά τρίμηνο - χρήμα που η Tesla χρει- άζεται απαραιτήτως για να συνεχί- σει τη δραστηριότητά της. Ωστό- σο, ο Ben Kallo , αναλυτής της Robert W. Baird & Co , διαπίστωσε πως οι πιστώσεις αυτές χρηματο- δοτούν στην ουσία το ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Tesla, όπως γρά- φει το Automotive News . Αυτό το ευρωπαϊκό εργοστάσιο -το τέταρτο Gigafactory της Tesla- θα κατασκευαστεί κοντά στο Βε- ρολίνο, όπου η Tesla αναμένεται να κατασκευάζει το Model 3 και το μελλοντικό Model Y . Η Tesla έχει ήδη εγκαταστάσεις στο Tilburg της Ολλανδίας, αλ- λά δεν πρόκειται για πραγματι- κό εργοστάσιο. Είναι ένας χώρος όπου συναρμολογεί αμαξώματα με συστοιχίες μπαταριών, τα οποία αποστέλλονται ξεχωριστά από τις ΗΠΑ προς αποφυγήν φόρων εισαγωγής.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=