FLEETNEWS #55
20.01.20 #55 6 Η Hyundai και η Kia ανακοίνωσαν μια στρατηγική επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ σε μια νέα συ- νεργασία με την Arrival , μια βρετα- νική startup ηλεκτρικών οχημάτων. Συνεργαζόμενες με την Arrival, η Hyundai και η Kia σχεδιάζουν να προμηθεύουν φιλικά προς το περι- βάλλον βαν και λεωφορεία -ευρύχω- ρα και βασισμένα στην πλατφόρμα της Arrival- σε ευρωπαϊκές εταιρίες logistics και σε εταιρείες κινητικότη- τας που παρέχουν υπηρεσίες ride- hailing κατ' απαίτηση και λεωφορει- ακές συγκοινωνίες. Η κλιμακωτή ηλεκτρική πλατφόρμα της Arrival μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλαπλές κατηγορίες και τύπους οχημάτων, που η Arrival, η Hyundai και η Kia θα διερευνήσουν για την ανάπτυξη μιας γκάμας Οχημάτων Ειδικής Κατασκευής (PBV). Η συνεργασία με την Arrival θα βο- ηθήσει την Hyundai και την Kia να ανταποκριθούν στην ταχέως αυξα- νόμενη ζήτηση φιλικών προς το πε- ριβάλλον επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη και να επιταχύνουν τη μετατροπή τους από κατασκευαστές αυτοκινήτων σε παρόχους καθαρής κινητικότητας. ΗHyundai και η Kia θα χρησιμοποι- ήσουν την σπονδυλωτή, κλιμακού- μενη πλατφόρμα «skateboard» EV Η Arrival ιδρύθηκε το 2015 και δι- αθέτει εργοστάσια παραγωγής και κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Σιγκαπούρη, τη Ρωσία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η δύναμη της εταιρείας έγκειται στην πλατφόρμα οχημάτων «skateboard» σπονδυλωτής δομής, μια οικονομικά αποδοτική βάση που ενσωματώνει μια συστοιχία μπαταριών, έναν ηλε- κτρικό κινητήρα και παρελκόμενα κίνησης. Πλήρως κλιμακούμενη για να φιλοξενεί πολλαπλούς τύπους οχημάτων, η πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης οχημάτων για κάλυ- ψη διαφορετικών αναγκών πελατών. Επί του παρόντος, η Arrival εκτελεί πιλοτικά έργα με πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες εφοδιαστικής χρησιμοποι- ώντας βαν αυτής της τεχνολογίας. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΤΑΙ ΟΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗHyundai και η Kia επενδύουν στρατηγικά στην Arrival ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ OPEL Στο πλαίσιο των σημαντικών αλ- λαγών σε σχέση με τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς για το CO2 που αντιμετωπίζει ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχα- νία, η διοίκηση και το γενικό συμ- βούλιο της Opel συμφώνησαν σε εκτενή μέτρα, για την εξασφά- λιση της απασχόλησης και την περαιτέρω αύξηση της ανταγωνι- στικότητας της εταιρείας. Οι απο- λύσεις αποκλείσθηκαν για δύο επιπλέον έτη έως το 2025 για τους εργαζομένους στη Γερμανία. Οι υπό εκπαίδευση μαθητευόμενοι θα λάβουν μόνιμες συμβάσεις. ΕΠΕΝΔΎΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΆΣΙΟ ΤΟΥ RÜSSELSHEIM Ως αποτέλεσμα της βελτίωσης της απόδοσης, η εταιρεία αποφά- σισε να πραγματοποιήσει περαι- τέρω επενδύσεις στο εργοστάσιο του Rüsselsheim, δημιουργώντας έτσι προοπτική κατασκευαστικής δραστηριότητας για πολλά ακόμα χρόνια. Το Rüsselsheimθα παρά- γει την επόμενη γενιά του Opel Astra , ως πεντάθυρου από το 2021 και ως station wagon από το 2022, δεδομένου πως το 95% πε- ρίπου των station wagon πωλού- νται στην ηπειρωτική Ευρώπη. Η δραστηριότητα περιλαμβάνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις παραλλαγές plug-in υβριδικού τύπου. Το δεύτερο εργοστάσιο δεν έχει ακόμα αποφασιστεί. Αυτή η εκτεταμένη επένδυση θα διασφαλίσει τουλάχιστον τη λειτουργία δύο βαρδιών στο ερ- γοστάσιο του Rüsselsheim. ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΈΣ ΑΠΟΧΩΡΉΣΕΙΣ ΜΕ ΑΝΏΤΑΤΟΌΡΙΟ ΤΙΣ 2.100 ΘΈΣΕΙΣ Η διοίκηση και το γενικό συνδι- καλιστικό συμβούλιο συμφώνη- σαν επίσης στην επανέναρξη του προγράμματος εθελοντικής εξό- δου για τους εργαζόμενους στο Rüsselsheim, στο Eisenach και στο Kaiserslautern, με ανώτατο όριο 2.100 θέσεων. Οι εργαζόμενοι που έχουν γεννηθεί μέχρι και πριν από το 1963 θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε προγράμματα μερικής συνταξιοδότησης ή απο- χώρησης λόγωηλικίας. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=