FLEETNEWS #55

20.01.20 #55 10 «Σε όλες τις περιοχές, οι ομάδες μας κα- θοδηγούνται από μια ισχυρή δέσμευση για απόδοση, κερδοφόρες πωλήσεις και ικανοποίηση πελατών σε ένα εξαιρετικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Αυτή η δέσμευση υποστηρίζεται από το βασικό μοντέλο και τις βασικές τεχνολογικές στρατηγικές του ομίλου μας και, μακρο- πρόθεσμα, τροφοδοτεί τη φιλοδοξία μας να παρέχουμε καθαρές, ασφαλείς και οικονομικά προσιτές λύσεις για ανθρώ- πους και αγαθά, για να αντισταθούμε το φαινόμενο της υπερθέρμανσης του πλανήτη», δήλωσε ο Carlos Tavares , πρόεδρος Δ.Σ. του Groupe PSA . Χρη- σιμοποιώντας πειθαρχημένη διαχεί- ριση για την επίτευξη των στόχων για το CO2, ο όμιλος διατήρησε τη θέση του, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 16,8% σε μια αγορά η οποία σημείωσε ελαφρά αύξηση (1,3%). Αύξηση πω- λήσεων είχε στις κύριες αγορές, ιδι- αίτερα στην Ιταλία (+0,5%) και στην Ισπανία (+0,2%) και διατηρώντας το μερίδιο αγοράς του στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ σημείωσε ελαφρά πτώση στη Γερμανία (-0,6%). Η Peugeot ανανέωσε πλήρως την προσφορά της στην κατηγορία Β. Η νέα ηλεκτροκίνητη σειρά, η οποία βασίζεται στα μοντέλα Peugeot e-208 και e-2008 , καθώς και οι plug- in υβριδικές εκδόσεις Peugeot 3008 Hybrid και 508 Hybrid sedan & SW , είναι πλήρως διαθέσιμα για πελάτες B2B και B2C και χαρακτηρίζονται από τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 της αγοράς. Η Citroën παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη μεταξύ των 12 κορυφαίων brands στην Ευρώπη, αυξάνοντας τα μερίδιά της στις κύριες αγορές. Η απόδοσή της προήλθε κυρίως από το C5 Aircross SUV , το οποίο λανσαρί- στηκε τον Ιανουάριο του 2019 και θα είναι διαθέσιμο σε plug-in υβριδική έκδοση το 2020. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων DS αυξήθηκαν παγκο- σμίως, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους (+56%), λόγω της επιτυχίας του ανανεωμένου φάσματος. Στην κύρια αγορά της DS, τη Γαλλία, τα επιτυχημένα μοντέλα DS 7 Crossback και DS 3 Crossback είναι πλέον ισχυρά τοποθετημένα και η απόδοση της μάρκας ενισχύεται από το αυξανόμενο αποκλειστικό δίκτυο DS με 356 σημεία πώλησης μέχρι σήμερα. Η Opel Vauxhall επικε- ντρώνει τη στρατηγική της σε κερδοφόρα κανά- λια πωλήσεων και τμήματα της αγο- ράς. Μέσω της συνεπούς εφαρμογής της βασικής στρατηγικής μοντέλου, η Opel Vauxhall έχει λάβει μέτρα για φιλόδοξους μελλοντικούς στόχους για το CO2. Τα SUV της Grandland X (+29%) και Crossland X (+28%) και τα LCV (+20%) ήταν ιδιαίτερα επιτυ- χημένα. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΜΙΛΟΥ PSA 3,5 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως Στην άμεση ενίσχυση της Ελλη- νικής Αστυνομίας με 120 περι- πολικά οχήματα του κορυφαίου Qashqai , προχώρησε το Υπουρ- γείο Προστασίας του Πολίτη, υπογράφοντας προ μηνών σχετι- κή σύμβαση με την ανάδοχο εται- ρεία Nissan -Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. Η προμήθεια προέκυψε μετά από δημόσιο διαγωνισμό ανοι- χτής διαδικασίας και διεθνούς συμμετοχής. Η συγκεκριμένη αγορά συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και από εθνικούς πόρους. Τα συ- γκεκριμένα οχήματα είναι 4x4 και εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.7 diesel, ισχύος 150PS. Επιπλέον, έχουν διαμορφωθεί κατάλλη- λα από τη Nissan - Νικ. Ι. Θεο- χαράκης Α.Ε., προκειμένου να εξυπηρετήσουν το δύσκολο και απαιτητικό επιχειρησιακό έργο της Ελληνικής Αστυνομίας. NISSAN QASHQAI ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 10 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα: • 4 BEV: DS 3 Crossback E-Tense, Peugeot e-208 και e-2008, Opel Corsa-e • 6 PHEV: Peugeot 3008 Hybrid, 508 Hybrid και 508 SW Hybrid, Citroën C5 Aircross Hybrid, Opel Grandland X Hybrid4, DS 7 Crossback E-Tense 4x4 Μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη 16,8%

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=