FLEETNEWS #54
13.01.20 #54 14 Στο Δείκτη Ετοιμότητας για την Αστική Κινητικότητα ( Urban Mobility Readiness Index ), το Oliver Wyman Forum , σε συνεργασία με το Berkeley, αξιολογεί πα- ράγοντες όπως οι κανονισμοί της πόλης, η υποδομή, η βιωσιμότητα και η δέσμευση στην καινοτομία. Αναφέρει επίσης τις στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιή- σουν οι πόλεις για να μετατρέψουν την κινητικότητα σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Δεν υπάρχουν πόλεις παρόμοιες, αλλά πολλά από τα προβλήματα που αντι- μετωπίζουν είναι παρόμοια. Και από τη συμφόρηση και την ατμοσφαιρική ρύπανση μέχρι και την αποτυχημένη υποδομή. Σύμφωνα με το Oliver Wyman Forum, η οικο- νομική μοίρα των πόλεων καθώς ‘προχωρούν’ στο μέλλον θα εξαρτηθεί από την ικανότητά τους να μετατρέψουν τις πιθανές ανατροπές από τη Νέα Κινητικότητα σε ευκαιρίες και λύσεις. Ο Δείκτης Ετοιμότητας καταδεικνύει ότι για να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις, οι ηγέτες των πόλεων πρέπει να σκεφτούν από την άποψη της δημιουργίας οικοσυστημάτων κινητικότητας αντί να κατασκευά- ζουν απλώς γραμμές μετρό ή λωρίδες ποδηλάτων. Τα οικοσυστήματα αποτελούν ολιστικές προσεγγίσεις στην πρόκληση της αστικής κινητικότητας. Με τις τελευταίες τεχνολογίες, που θολώνουν τις γραμμές μεταξύ υποδο- μής, οχημάτων, αισθητήρων και εφαρμογών κινητικό- τητας, αυτά τα οικοσυστήματα -όπως και στη βιολογία- αναπτύσσονται γύρω από την αλληλεπίδραση διαφόρων δικτύων και τρόπων μεταφοράς. Στην καλύτερη περί- πτωση, λειτουργούν άψογα, συνεχώς συνδεδεμένα σε πραγματικό χρόνο. Τελικά, αποτελούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις πόλεις . Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΉ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Κατατάσσοντας την Κινητικότητα # ΠΌΛΗ ΣΥΝΟΛΙΚΉ ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ- ΤΙΚΌΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌΣ ΑΝΤΊΚΤΥΠΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΌΤΗΤΑ ΑΓΟΡΆΣ ΥΠΟΔΟΜΉ 1 Σιγκαπούρη 70,8 76,4% 67,0% 77,5% 66,7% 56,5% 2 Άμστερνταμ 65,5 69,8% 67,1% 70,0% 53,0% 65,4% 3 Λονδίνο 62,7 63,8% 60,5% 63,4% 71,0% 46,1% 4 Σαγκάη 62,4 75,5% 53,9% 69,3% 51,9% 47,3% 5 Νέα Υόρκη 61,9 82,6% 57,6% 49,9% 54,0% 48,2% 6 Τόκιο 61,5 81,3% 63,4% 58,5% 36,8% 53,6% 7 Χέλσινκι 61,1 68,1% 53,8% 59,5% 49,6% 80,6% 8 Πεκίνο 59,6 62,4% 39,4% 67,4% 74,3% 46,8% 9 Σεούλ 59,0 61,1% 61,5% 57,0% 52,2% 65,3% 10 Βερολίνο 58,4 81,3% 54,3% 49,2% 37,7% 57,4% 11 Χονγκ Κονγκ 58,2 72,6% 74,9% 42,1% 34,5% 60,7% 12 Σαν Φρανσίσκο 58,0 62,0% 54,9% 66,4% 54,7% 42,2% 13 Βαρκελώνη 56,8 61,0% 57,3% 55,1% 45,6% 68,8% 14 Λος Άντζελες 56,5 65,5% 46,6% 50,0% 68,1% 38,6% 15 Παρίσι 53,8 60,1% 53,6% 34,3% 60,0% 61,5% 16 Ντουμπάι 53,2 65,2% 49,8% 39,9% 61,0% 35,2% 17 Σικάγο 53,1 67,0% 56,5% 46,0% 38,0% 49,0% 18 Βοστώνη 50,8 56,5% 50,5% 52,0% 44,9% 43,9% 19 Τορόντο 50,4 53,6% 55,1% 42,5% 51,8% 44,6% 20 Κωνσταντινούπολη 49,9 54,1% 50,8% 30,9% 51,5% 69,9% 21 Σίδνεϊ 48,5 70,7% 50,1% 26,9% 37,4% 44,6% 22 Δουβλίνο 48,2 64,6% 46,7% 31,7% 38,5% 54,4% 23 Βαρσοβία 45,5 67,7% 43,6% 16,9% 38,9% 52,6% 24 Σάο Πάολο 41,3 47,1% 47,9% 33,8% 27,1% 54,4% 25 Πόλη του Μεξικό 36,6 54,6% 37,9% 4,5% 48,2% 20,9% 26 Ριάντ 34,6 53,5% 31,1% 21,5% 30,6% 19,2% 27 Μπανγκόκ 34,4 54,3% 30,1% 7,0% 36,1% 34,5% 28 Βομβάη 31,4 46,3% 40,5% 6,3% 23,8% 33,6% 29 Γιοχάνεσμπουργκ 30,1 33,1% 56,4% 2,1% 23,5% 38,1% 30 Κάιρο 26,8 27,1% 50,0% 0,8% 25,0% 35,1% Η Mercedes-Benz και η Geely Holding ανακοίνωσαν επίσημα την παγκόσμια κοινοπραξία τους «smart Automobile Co., Ltd» για τη μάρκα smart, μετά τις κανονιστικές εγκρί- σεις. Το συνολικό κεφάλαιο της κοι- νοπραξίας θα είναι 5,4 δισ. RMB (κι- νεζικά γιουάν ή 702 εκατ. ευρώ), για να μετατραπεί η smart σε πρωτοπόρο παίκτη σε ηλεκτροκίνητα και ευφυή οχήματα υψηλής τεχνολογίας. Και τα δύο μέρη θα συνεισφέρουν εξίσου από 2,7 δισ. RMB, ενώ το μερίδιο της Mercedes-Benz AG θα καλύπτεται κυρίως από τη συμβολή της μάρκας smart . Η νέα γενιά smart θα σχε- διαστεί από το παγκόσμιο δίκτυο σχεδιασμού της Mercedes-Benz και θα αναπτυχθεί από το παγκόσμιο μη- χανολογικό δίκτυο της Geely . Η μελ- λοντική παραγωγή θα βρίσκεται στην Κίνα. Στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης οχημάτων, το χαρτοφυ- λάκιο προϊόντων θα επεκταθεί στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα Β, που ευθυγραμμίζεται με την τοποθέτηση της μάρκας smart, με έμφαση στα καθαρά premiumηλεκτρικά και συν- δεδεμένα οχήματα. Ο Tong Xiangbei διορίστηκε παγκόσμιος CEO της κοι- νοπραξίας και θα επιβλέπει όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα, συμπεριλαμβα- νομένων των πωλήσεων, του μάρκε- τινγκ, της Ε & Α, της παραγωγής και των πωλήσεων. Ο Tong έχει πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στην αυτοκι- νητοβιομηχανία. Πριν από την ένταξή του στην κοινοπραξία, εργάστηκε για παγκόσμιες εταιρείες τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Κίνα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΠΟ MERCEDES-BENZ ΚΑΙ GEELY HOLDING : ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ SMART AUTOMOBILE CO., LTD
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=