FLEETNEWS #53

07.01.20 #53 5 Ο συνδεδεμένος στόλος του Avis Budget Group προσφέρει τριπλό πλεονέκτημα: λειτουργική αποδο- τικότητα, ικανοποίηση πελατών και νέα μοντέλα εσόδων. Το Avis Budget Group ανακοίνωσε πως έχει ξεπεράσει τα 200.000 συνδεδεμένα αυτοκίνητα παγκοσμίως, γεγονός σημαντικό στην πορεία πλήρους συνδεσιμότητας του στόλου του που περιλαμβάνει περισσότερα από 600.000 οχήματα. Ως αποτέλεσμα, μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει δει πολλαπλά οφέλη, όπως μειωμένο κόστος από τη νέα λειτουργική αποτελεσματικότητα, αύξηση των εσόδων από καλύτερη ανάκτηση κόστους, ικανοποιημέ- νους πελάτες χάρη σε πιο άμεση και εξατομικευμένη τεχνολογία και νέα επιχειρηματικά μοντέλα που επιτυγ- χάνονται τόσο από τα δεδομένα της συνδεδεμένης πλατφόρμας όσο και από το δεδομένα των οχημάτων. «Δεν έχουμε απλά βραχυπρόθεσμα οφέλη από την πρωτοβουλία μας αυτή, αλλά διαμορφώνουμε επίσης το πλαίσιο για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, δημι- ουργώντας νέες ευκαιρίες για προϊόντα, υπηρεσίες και συνεταιρισμούς που ήταν αδύνατα μέχρι τώρα» , δήλωσε ο Arthur Ordu ñ a , Chief Innovation Officer του Avis Budget Group. Ένας πλήρως συνδεδεμένος στόλος αυξάνει την επιχειρησιακή αποτελε- σματικότητα, παρέχοντας μεγαλύτε- ρη διαφάνεια στη χρήση του στόλου και πρόσβαση σε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Τον περασμένο χρόνο, ο όμιλος υιο- θέτησε νέες εφαρμογές για τη βελ- τίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών. Διεξήγαγε δοκιμές με 3-D απεικόνιση οχημάτων για να αυτομα- τοποιήσει τη διαδικασία επιθεώρη- σης ζημιών οχήματος, επιτρέποντας στον πελάτη να συνεχίσει απρόσκο- πτα τη μετακίνησή του. To 2019, η J.D. Power αναγόρευσε την εφαρμογή κινητού της Avis ως την καλύτερη εφαρμογή ενοικίασης αυτοκινήτων, ενώ τα αποτελέσματά της ξεπέρασαν όλες τις άλλες σχετι- κές εφαρμογές. Με αυξανόμενο αριθμό οχημάτων να συνδέονται με το cloud και με τις εφαρμογές κινητών, τo Avis Budget Group κατάφερε να δημιουργή- σει νέες ροές εισοδήματος μέσω νέων επιχειρηματικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Fleet Management as a Service, Data as a Service και του Αναπτυξιακού Προγράμματος. Η εταιρεία παρέ- χει υπηρεσίες στόλου σε παρόχους rideshare, συμπεριλαμβανομένων των Uber , Lyft και Via . Ο όμιλος συνεργάζεται άμεσα με αυ- τοκινητοβιομηχανίες όπως οι Ford , Toyota , GM και Groupe PSA , καθώς και με εταιρείες παραγωγής εξαρτη- μάτων και ανταλλακτικών, συμπερι- λαμβανομένων των I.D. Systems και Continental, για τη σύνδεση οχημά- των στην πλατφόρμα που βασίζεται στο cloud. Περισσότερα στο fleetnews.gr AVIS BUDGET GROUP Ξεπερνά τα 200.000 συνδεδεμένα οχήματα LIDAR ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BOSCH ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η γερμανική Bosch , που περι- λαμβάνεται στους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει αναπτύξει μια προσιτή τεχνολογία αισθητήρων Lidar, η οποία επιτρέ- πει στα αυτοκίνητα να «βλέπουν» το δρόμο. Η πρωτοβουλία αυτή θα μπορούσε να επιταχύνει την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγη- σης οχημάτων και να καταστήσει το Lidar πιο προσιτό στη μαζική αγορά. Το Lidar χρησιμοποιεί αισθητήρες με βάση το φως για τρισδιάστατη οδική απεικόνιση που παρέχει μεγαλύτερο βάθος δεδομένων για τον υπολογισμό της απόστα- σης και τον εντοπισμό εμποδίων και κινδύνων. Ωστόσο, βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα και είναι δαπανηρό. Μια ομάδα μικρών εταιρειών start- up ασχολείται με την ανάπτυξη του Lidar, αλλά η συμμετοχή της Bosch θα μπορούσε να συμβάλει στην ταχύτερη εμπορευματοποίη- ση της τεχνολογίας. Η εστιασμένη προσπάθεια της εταιρείας είναι η παραγωγή προσιτής τεχνολογίας στη μαζική αγορά. Η Bosch δεν έχει γνωστοποιήσει χρονοδιάγραμμα παραγωγής του αισθητήρα, κόστος ή λεπτομέρει- ες για δυνητικούς πελάτες. Ανέφε- ρε, όμως, σε δήλωσή της, πως το προϊόν θα παρουσιαστεί στην CES ( Consumer Electronics Show ) 2020 στο Λας Βέγκας, σε συνδυ- ασμό με τις τεχνολογίες κάμερας και ραντάρ της εταιρείας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=