FLEETNEWS #51

09.12.19 #51 8 Ο επικεφαλής της Daimler , Ola Kallenius , ανέφερε στους επεν- δυτές τον περασμένο μήνα πως η εταιρεία του θα εξορθολογήσει το επίπεδο δαπανών της ως προς την τεχνολογία αυτόνομης οδή- γησης. Και πιο συγκεκριμένα: θα επενδύσει λιγότερο στην ανάπτυξη ρομποταξί και περισ- σότερο σε αυτόνομες εμπορευματικές μετα- φορές μεγάλων απο- στάσεων με επαγγελ- ματικά οχήματα. Ο κ. Kallenius αναγνώρισε πως η κατασκευή 100% ασφαλών ρομποταξί σε αστικό περιβάλλον απο- δεικνύεται δυσκολότε- ρη από ό,τι εκτιμήθηκε αρχικά. Το κόστος και τα κανονιστικά εμπόδια δυσκολεύ- ουν τις διαδικασίες, οδηγώντας σε επανεκτίμηση των επιχειρηματικών δυνατοτήτων. Δήλωσε συγκεκρι- μένα ότι «έγινε μια ρεαλιστική επα- ναξιολόγηση» , και θεωρεί πως είναι πιο λογικό να γίνουν επενδύσεις σε αυτόνομα επαγγελματικά οχήματα για διαδρομές μεγάλων αποστάσε- ων, όπου η αλληλεπίδραση με άλ- λους χρήστες του οδικού δικτύου είναι περιορισμένη και οι κίνδυνοι ελέγχονται πολύ καλύτερα. ΑΠΌ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ 2 ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ ΣΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ 4 Η ATG , η παγκόσμια οργάνωση για προηγμένα αυτόνομα οχήματα της Daimler, συνδυάζει την παγκόσμια εμπειρία και τις δραστηριότητες της Daimler Trucks στον τομέα των αυτόνομων οχημάτων, με στόχο την επίτευξη αυτονομίας Επιπέδου 4 μέσα στην επόμενη δεκαετία. Έχουν προβλεφθεί 500 εκατομμύρια ευρώ για τον σκοπό αυτό. Τα βασικά της καθή- κοντα περιλαμβάνουν συνολική στρατηγι- κή και εφαρμογή του οδικού χάρτη αυτο- νομίας, συμπεριλαμ- βανομένης της Ε&Α, καθώς και δημιουργία της απαιτούμενης υποδομής και του δικτύου δια- δικασιών για μαζική παραγωγή αυτόνομων φορτηγών. Το επίπεδο 3 παραμένει εκτός οδι- κού χάρτη: η Daimler πιστεύει πως για τα επαγγελματικά φορτηγά, το επίπεδο 4 είναι το επόμενο λογικό βήμα μετά το επίπεδο 2 για την αύ- ξηση της ασφάλειας, της αποδοτι- κότητας και της παραγωγικότητας. Περισσότερα στο fleetnews.gr AUTONOMOUS TECHNOLOGY GROUP ΤΗΣ DAIMLER HATG στρέφεται στις εμπορευματικές μεταφορές Η OLA ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΤΗΣ UBER ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ Μετά την ανακοίνωση πως η Υπη- ρεσία Μεταφορών του Λονδίνου ( TfL ) απέσυρε την άδεια λειτουρ- γίας της Uber στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου, ένας μικρότερος ανταγωνιστής, η Ola, έσπευσε αμέσως να επωφεληθεί. Η ινδική εφαρμογή Ola ανέφερε πως προσλαμβάνει οδηγούς για το Λονδίνο, όπου ελπίζει να αναβαθ- μίσει τις υπηρεσίες της, που ήδη διατίθενται στην Ουαλία και το Μάντσεστερ. Η Ola αναφέρει πως έλαβε άδεια λειτουργίας από την TfL νωρίτερα φέτος και πως σκο- πεύει να ξεκινήσει την παροχή υπη- ρεσιών στη βρετανική πρωτεύουσα μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΛΥΣΗ MAAS ΑΠΟ ΤΟ MANCHESTER ΜΕ ΤΗ MOBILLEO Η Transpor t for Greater Manchester ( TfGM ) συνεργάζεται με τη Mobilleo για την ανάπτυξη λύσης Mobility-as-a-Service για την περιοχή του ευρύτερου Μά- ντσεστερ. Το χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. πρόγραμμα IMOVE στοχεύει στη μείωση της κυκλο- φοριακής συμφόρησης και την ενθάρρυνση των ανθρώπων να χρη- σιμοποιούν διαμοιρασμένα και απο- τελεσματικά μέσα μεταφοράς, τα οποία θα ενσωματωθούν στη λύση Mobilleo. Αυτά θα περιλαμβάνουν ενοικίαση αυτοκινήτου, λέσχες αυ- τοκινήτου, τρένα, λεωφορεία, τραμ Metrolink και την Υπηρεσία Τοπικής Σύνδεσης TfGM. Οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν κράτηση και να πληρώνουν κάθε μετακίνηση με smartphone Android ή iOS. Αναλυτικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=