FLEETNEWS #48
18.11.19 #48 9 Η πλήρης επικοινωνία οχήματος (Vehicle-to-Everything - V2X) στην Κίνα ίσως είναι πιο κοντά στην πραγ- ματικότητα μετά τις επιτυχημέ- νες δοκιμές διαλειτουργικότητας και συμμόρφωσης της ισραηλινής Autotalks. Η εταιρεία αναφέρει πως η συσκευή ολοκληρωμένων κυκλω- μάτων της είναι πλέον έτοιμη για την αγορά της Λαϊκής Δημοκρατίας. Η Autotalks παρουσίασε επιτυχώς τη συμμόρφωση της συσκευής της με το κινεζικό πρότυπο C-V2X (βασισμέ- νο στην τεχνολογία κυψελών) και το κινεζικό πρότυπο ασφαλείας OSCCA , στο Συνέδριο και την Έκθεση China SAE που πραγματοποιήθηκε στη Σα- γκάη στα τέλη Οκτωβρίου 2019. Η ΠΡΏΤΗΜΕΓΆΛΗΣ ΚΛΊΜΑΚΑΣ ΕΠΊΔΕΙΞΗ C-V2X Σε ένα δελτίο τύπου η εταιρεία ανα- φέρει πως διεξήχθη η πρώτη στον κόσμο ευρείας κλίμακας επίδειξη διαλειτουργικότητας της επικοινω- νίας πολλαπλών σημάτων C-V2X. Η επίδειξη αυτή συγκέντρωσε πά- νω από 20 αυτοκινητοβιομηχανίες, απαρτίζοντας περίπου 50 ομάδες επί- δειξης, συμπεριλαμβανομένων κορυ- φαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων, κατασκευαστών ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών συστημάτων, καθώς και παρόχων τερματικών και λύσεων ασφαλείας που συνεργάστηκαν σε ένα πραγματικό περιβάλλον. Το σύστημα της Autotalks χρησι- μοποιήθηκε από πέντε διαφορε- τικές αυτοκινητοβιομηχανίες, τις: Renault-Nissan , Brilliance Auto , FAW , Great Wall και μια ακόμα, που διατηρεί την ανωνυμία της, ευρωπα- ϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Οι δοκι- μαστικές διαδρομές εκατοντάδων επισκεπτών παρουσίασαν συμμόρ- φωση και διαλειτουργικότητα σε όλα τα επίπεδα, καθώς και του συστήμα- τος της Autotalks, του λογισμικού και της ασφάλειας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΠΟ ΤΗΝ AUTOTALKS ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ HΑυτόνομη Οδήγηση πιο κοντά στην πραγματικότητα ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ CONTINENTAL AG ΣΕ ΠΤΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Η Continental AG παρουσίασε σταθερή λειτουργική απόδοση το τρίτο τρίμηνο του 2019, παρόλο που οι αγορές συνεχίζουν να πα- ρουσιάζουν πτώση. Όπως ανα- κοίνωσε η τεχνολογική εταιρεία στην παρουσίαση των τριμηνιαίων στοιχείων της στο Ανόβερο, οι πω- λήσεις αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο κατά 3% περίπου, φθάνοντας τα 11,1 δισ. ευρώ. Την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, ανήλθαν σε 10,8 δισ. ευρώ. Ωστόσο, μετά την προσαρμογή στις συναλλαγματι- κές ισοτιμίες, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων μειώθηκε κατά 0,3%, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το περασμένο έτος. Αντίθετα, η πα- γκόσμια παραγωγή επιβατικών αυ- τοκινήτων και ελαφρών επαγγελ- ματικών οχημάτων μειώθηκε κατά περίπου 3% την ίδια περίοδο. Χάρη στο χαρτοφυλάκιο της, η εταιρεία τεχνολογίας κατάφερε να αποφύγει σχεδόν πλήρως τις επιπτώσεις της απότομης μείωσης της ζήτησης παγκοσμίως. Το προσαρμοσμένο λειτουργικό αποτέλεσμα (προσαρ- μοσμένο EBIT) ήταν 615 εκατ. ευρώ (περιθώριο: 5,6%). «Αντιμετωπίζου- με έτσι προληπτικά την κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία και, όπως και πριν από 10 χρόνια, θα βγούμε πιο δυνατοί» , δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Dr. Elmar Degenhart , CEO της Continental AG. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ 2030: ΕΣΤΊΑΣΗ ΣΕ ΠΈΝΤΕ ΒΑΣΙΚΟΎΣ ΤΟΜΕΊΣ Ενόψει του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο κ. Degenhart σχολίασε: «Βλέπουμε μια ευρεία ποικιλία ευκαιριών στην κινητικότητα του αύριο. Με τη στρα- τηγική μας 2030, επικεντρωνόμαστε πλήρως στους τομείς ανάπτυξης μας» . Για την Continental, αυ- τοί οι τομείς περιλαμβάνουν την υποβοηθούμενη και αυτόνομη οδήγηση, την συνδεσιμότητα, τις υπηρεσίες κινητικότητας, τα ελα- στικά, καθώς και τους βιομηχανι- κούς και τους τελικούς πελάτες. Η Continental βασίζεται επίσης στην επιχειρηματική δραστηριότητα της Vitesco Technologies για να επιτύχει κερδοφόρα ανάπτυξη με την ηλεκτρική κινητικότητα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=