FLEETNEWS #47

11.11.19 #47 8 Ο Όμιλος BMW σημείωσε αύξηση του όγκου παραδόσεων, των εσό- δων και των κερδών κατά το τρίτο τρίμηνο και κατά συνέπεια προχωρά στην επίτευξη των στόχων του για το 2019. Τα καθαρά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν με διψήφιο ποσοστό με τη συμβολή, σε κάποιο βαθμό, των προηγούμενων αποτελεσμάτων του έτους. Επιπλέον, η κερδοφορία συνέχισε να βελτιώνεται κατά τη διάρκεια της εννεάμηνης περιόδου. Για να αντισταθμίσει τις υψηλές κα- ταβολές σε μελλοντικές τεχνολογίες, ο Όμιλος BMW αγωνίζεται σκληρά για τη συνεχή βελτίωση της αποδο- τικότητας. „ Αύξηση παραδόσεων και μεριδίου αγοράς, παρά την αναιμική τάση της αγοράς „ Το EBIT και οι ταμειακές ροές αυξή- θηκαν σημαντικά το τρίτο τρίμηνο „ Υψηλές προκαταβολές για μελλο- ντικές τεχνολογίες „ Επαναβεβαίωση των προοπτικών για το οικονομικό έτος 2019 „ O. Zipse : «Ο καθοριστικός μετασχη- ματισμός πραγματοποιείται εντός του οχήματος» Μέχρι το τέλος του 2021, η εταιρεία στοχεύει να διαθέτει πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά σε κυκλοφορία παγκοσμίως. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΌΣ ΠΛΉΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΜΕ ΑΥΞΗΜΈΝΗ ΣΥΧΝΌΤΗΤΑ Σύμφωνα με την πρόσφατη ανακοί- νωση των οικονομικών αποτελεσμά- των, ο Όμιλος BMW θα προσφέρει πέντε σειρές πλήρως ηλεκτροκίνη- των οχημάτων. Παράλληλα με την BMW i3 , της οποίας η ζήτηση έχει αυξηθεί κατά περίπου 20% μέχρι στιγμής φέτος, τον Νοέμβριο θα αρ- χίσει επίσης η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού MINI στο εργοστάσιο της Οξφόρδης (Ηνωμένο Βασίλειο). Περισσότεροι από 78.000 πελάτες έχουν εν τω μεταξύ εκφράσει έντονο ενδιαφέρον για το MINI Electric . Το 2020, η παραγωγή της πλήρως ηλε- κτροκίνητης BMW iX3 θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Shenyang (Κί- να), ακολουθούμενη το 2021 από τη BMW iNEXT , η οποία θα κατασκευα- στεί στο εργοστάσιο Dingolfing (Γερ- μανία). Η BMW i4 πρόκειται επίσης να μπει σε σειρά παραγωγής στο ερ- γοστάσιο τουΜονάχου το ίδιο έτος. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ 5 ΣΕΙΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ Το BMWGroup αυξάνει τις παραδόσεις, τα έσοδα και τα κέρδη ΤΟ OPEL VIVARO-E ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ 2020 Το Opel Vivaro-e , το επιτυχη- μένο LCV έρχεται το 2020 και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση με δύο μεγέθη μπαταρίας, για αυτονομία έως 200 ή 300 km, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Έπεται το Opel Combo-e , το 2021. «Opel goes electric» . Από το 2020, που το Opel Vivaro θα προσφέ- ρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό με μπαταρία, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν ανά- μεσα σε δύο μεγέθη μπαταρίας, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Το νέο Opel Vivaro-e θα διατίθεται με μπαταρία 50kWh ή 75kWh για αυτονομία έως 200 km ή 300 km αντίστοιχα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP1. Η διεκπεραί- ωση των διανομών χωρίς εκπο- μπές ρύπων γίνεται όλο και πιο επιτακτική ανάγκη στις αστικές περιοχές, ενώ η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αυξάνεται ανάλογα. Το Vivaro-e βασίζεται στην εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα EMP2 του ομίλου, που επιτρέπει τη χρήση συμβατικών αλλά και ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Το Vivaro-e επεκτείνει την γκάμα αποδοτι- κών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Opel. Το επόμενο ηλεκτρικό LCV, το Opel Combo-e, αναμένεται το 2021, το ίδιο και τα Combo Cargo και Zafira Life . Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=