FLEETNEWS #46

04.11.19 #46 12 Η Ford Motor Company ανακοίνωσε πως η απόδοσή της το τρίτο τρίμηνο του 2019 καταδεικνύει πρόοδο στην αυτοκινητοβιομηχανία της B. Αμε- ρικής, της Ευρώπης και της Κίνας και ισχυρά αποτελέσματα από την Ford Credit . Ταυτοχρόνως, η εταιρεία έκανε περαιτέρω βήματα στο τρίτο τρίμηνο για να αποβεί ακόμα πιο έτοιμη και πελατοκεντρική εν όψει της αναμενόμενης μακροπρόθεσμης αλλαγής του κλάδου. Τα ανακοινωθέ- ντα έσοδα για το τρίτο τρίμηνο είναι 37 δισ. δολάρια, μειωμένα κατά 2% από το προηγούμενο έτος, κυρίως ως αποτέλεσμα των συναλλαγματικών διαφορών. Τα καθαρά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο ανέρχονται στα 425 εκατ. δολάρια. Η μείωση των κερδών ανά μετοχή στα 11 σεντς οφείλεται κατά κύριο λόγο στις χρεώσεις ειδι- κών στοιχείων που σχετίζονται με τον στρατηγικό εταιρικό ανασχεδι- ασμό. Τα ειδικά στοιχεία στο τρίτο τρίμηνο περιελάμβαναν χρεώσεις που σχετίζονταν με την προτεινόμε- νη δημιουργία κοινοπραξίας στην Ινδία με την Mahindra & Mahindra . Οι ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν στα 4,7 δισ. δολάρια, μειωμένες κατά 9%. Το EBIT στο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 8% στα 1,8 δισ. δολάρια. Τα υψηλότερα λει- τουργικά αποτελέσματα οφείλονται σε κέρδη από επενδύσεις. Βελτιώθη- καν οι δραστηριότητες της εταιρείας στη Β. Αμερική, την Ευρώπη και την Κίνα και η Ford Credit σημείωσε άλλη μια ισχυρή απόδοση. Τα κέρδη ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο ανήλθαν στα 34 σεντς. Το EBIT από την αυτο- κινητοβιομηχανία της Ford για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους αυ- ξήθηκε κατά 10%. «Ο παγκόσμιος ανασχεδιασμός μας αφορά στις επιλογές για τον μετασχη- ματισμό της οργάνωσής μας, ώστε να γίνει η πιο αξιόπιστη εταιρεία στον κό- σμο και ένας ξεκάθαρος ηγέτης σε μια εποχή γρήγορων αλλαγών», δήλωσε ο Jim Hackett , πρόεδρος και διευ- θύνων σύμβουλος της Ford . «Γινό- μαστε ισχυρότεροι σήμερα και έχουμε περισσότερη δουλειά μπροστά μας». Η έντονη παγκόσμια ανάπτυξη νέων οχημάτων με επίκεντρο τον πελάτη περιλαμβάνει τη συνεχιζόμενη ανα- νέωση της γκάμας της Β. Αμερικής. Η εταιρεία προβλέπει πως το EBIT θα διαμορφωθεί σε ετήσια βάση μεταξύ 6,5 και 7,0 δισ. δολαρίων. FORDMOTOR COMPANY Βελτίωση στις βασικές αγορές αυτοκινήτου To πρόγραμμα Suzuki Green υπα- γορεύει την περιβαλλοντολογική πολιτική, τις τεχνολογίες και τις δράσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία με σκοπό να μειώσει περαιτέρω το ενεργειακό της αποτύπωμα στον πλανήτη. Το 2015, παρουσίασε στην Ευ- ρώπη το πρώτο της υβριδικό αυ- τοκίνητο ενώ πριν ακόμα κι από την συνθήκη του Παρισιού για την Κλιματική αλλαγή (Μάρτιος 2016) έθεσε σε ισχύ το «Περι- βαλλοντολογικό Πλάνο Suzuki 2015» στο οποίο καταγράφονται όλες οι δραστηριότητες της με οικολογικό χαρακτήρα. Τα ση- μαντικότερα στοιχεία της μάρ- κας είναι οι καινοτομίες που την χαρακτηρίζουν, η ποιότητα και η ιδιαίτερη ταυτότητά τους. Το περιβαλλοντολογικό Πλάνο της Suzuki έχει ήδη τεθεί σε εφαρ- μογή σε όλες τις εταιρικές δομές της, δίνοντας ιδιαίτερη βάση σε κομβικούς τομείς όπως: Μείωση της θερμοκρασίας του πλανήτη - Διατήρηση βιώσιμου περιβάλλοντος. Μέσω της κατα- σκευής οχημάτων με κορυφαία, στην κατηγορία τους, υβριδική τεχνολογία που εξασφαλίζει από- δοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2, αλλά και εξοικονομεί ενέργεια στην παραγωγή και κάθε μορφή εργασίας της. Έμφαση στο τρίπτυχο των 3R Reduce-Reuse-Recycle (Μείωση - Επανάχρηση – Ανακύκλωση) Ελαχιστοποιώντας τα απορρίμμα- τα της παραγωγικής διαδικασίας χάρη στη μείωση δαπάνης των πόρων και συνεχώς συμβάλλο- ντας στις προσπάθειες ανακύ- κλωσης, όπως επιτάσσεται στις σύγχρονες κοινωνίες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, SUZUKI GREEN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=