FLEETNEWS #45

29.10.19 #45 13 Το Mazda MX-30 μόλις παρουσι- άστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Ειδικά μελετημένο και σχεδιασμένο για πελάτες που δεν θέλουν να θυσιάσουν την οδηγική απόλαυση όταν αγοράζουν ένα ηλε- κτρικό αυτοκίνητο. Με τις μοναδικές πόρτες χωρίς κολώνες, τα οικολογικά υλικά και την μπαταρία αυτονομίας 200km (διαδρομή μεγαλύτερη από αυτή των 48 χιλιομέτρων που διανύ- ει κάθε μέρα ο ευρωπαίος πολίτης) το Mazda MX-30 σηματοδοτεί ένα επιπλέον θετικό βήμα στην μείωση των εκπομπών καυσαερίων, μετά την πρόσφατη άφιξη του καινοτόμου κινητήρα Skyactiv-X. Σχολιάζοντας την πρεμιέρα του Mazda MX-30, η οποία θα φθάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες κα- τά το δεύτερο εξάμηνο του 2020, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Motor Europe, Yasuhiro Aoyama , δήλωσε: « Όπως και με όλα τα προϊόντα μας, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας είχαν ένα πολύ ξεκάθαρο στόχο για το πρώτο μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Έπρεπε να έχει ξεχωριστό σχεδιασμό και να χαίρε- σαι να το οδηγείς, κάτι που είναι βασικό συστατικό του DNA της Mazda. Θέλαμε να είναι ξεχωριστό σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές, και το σημαντικότερο, να συμβάλει θετικά στη μείωση των εκπο- μπών καυσαερίου σε όλο τον κύκλο ζωής του προϊόντος». Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΚΙΟ MazdaMX-30, το πρώτο ηλεκτρικό της μάρκας Η Renault επεκτείνει τη χρήση των ηλεκτρικών ελαφρών επαγ- γελματικών οχημάτων της με υδρογόνο. Δοκιμασμένη από το 2014, η τεχνολογία υδρογόνου του Groupe Renault αναπτύχθη- κε σε συνεργασία με την Symbio , θυγατρική του Groupe Michelin . Τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με κυψέλη καυσίμου επέκτα- σης εμβέλειας που παρέχει ηλε- κτρική και θερμική ισχύ 10 kW, αυξάνοντας την εμβέλεια των Renault MASTER Z.E. Hydrogen και των Renault KANGOO Z.E. Hydrogen σε πάνω από 350 χλμ. Ένα άλλο πλεονέκτημα του υδρο- γόνου είναι ότι η φόρτιση διαρκεί μόνον πέντε έως δέκα λεπτά. Το υδρογόνο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των επαγγελματιών που δεν έχουν ακόμα καλυφθεί από τα ηλεκτρικά οχήματα, ιδίως ως προς τις ανάγκες τους μεγά- λων αποστάσεων. Προγραμματισμένο για το πρώτο εξάμηνο του 2020, το Renault MASTER Z.E. Hydrogen θα τρι- πλασιάζει την εμβέλεια από τα 120 χλμ. στα 350 χλμ. και θα δια- τίθεται ως βαν (δύο εκδόσεις) και καμπίνα πλαισίου (δύο εκδόσεις). Εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές υδρογόνου τοποθετημένες κάτω από το σώμα του αυτοκινήτου, το όχημα θα αποκτήσει επιπλέον ευελιξία χωρίς συμβιβασμούς στον όγκο φορτίου από 10,8 m3 έως 20m3 με ένα λογικό επιπλέον βάρος 200 kg. Από τα τέλη του 2019, το Renault KANGOO Z.E. Hydrogen θα δια- θέτει την καλύτερη πραγματική εμβέλεια έναντι οποιουδήποτε ηλεκτρικού βαν στην αγορά των 370 χλμ. (έναντι 230 χλμ. WLTP του Kangoo Z.E.). Με όγκο φορ- τίου 3,9 m3, παρά το δικαιολογη- μένο πρόσθετο βάρος των 110 kg, το όχημα θα είναι διαθέσιμο στη Γαλλία στα € 48.300 προ ΦΠΑ (συμπεριλαμβανομένης της αγο- ράς μπαταριών και μη συμπερι- λαμβανομένων των οικολογικών επιχορηγήσεων). Αναλυτικά στο fleetnews.gr Ο OΜΙΛΟΣ RENAULT ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ LCV

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=