FLEETNEWS #44

21.10.19 #44 12 Το όραμα της CLEPA «Future as we move» (Μέλλον εν κινήσει ) υπο- γραμμίζει τις ισχυρές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και τον περιορισμό των περιβαλλοντικών επι- πτώσεων των μεταφορών ανθρώπων και εμπορευμάτων, αξιοποιώντας τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και αυτονομίας των οχημάτων. Η CLEPA, η Ένωση Ευρωπαίων Προ- μηθευτών Συστημάτων Αυτοκι- νήτων , παρουσίασε το όραμα του κλάδου για το μέλλον των μεταφο- ρών και της βιομηχανίας, για την υποστήριξη και την ενθάρρυνση του διαλόγου με όλους τους ενδιαφε- ρόμενους, προς επιδίωξη της νέας κινητικότητας. Υπογραμμίζοντας τη σημασία και τον αντίκτυπο του μετασχηματισμού κι- νητικότητας που προκαλείται από πε- ριβαλλοντικές ανάγκες και ενισχύεται από δεδομένα και ψηφιακές λύσεις, το όραμα του κλάδου σκιαγραφεί τον τρόπο με τον οποίο οι Ευρωπαίοι προμηθευτές συνιστούν κινητήρια δύναμη στη διαμόρφωση του τοπίου κινητικότητας του αύριο, σε στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, τις εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, τις ρυθμιστικές αρχές και άλλους ενδιαφερόμενους. Η ανακοίνωση του οράματος «Future as we move» περιγράφει τέσσερις κύριους πυλώνες μετασχηματισμού στα επόμενα χρόνια και δεκαετίες, καταδεικνύοντας πως η κινητικότητα θα είναι: „ Ασφαλής, για να εξασφαλιστούν μηδενικές απώλειες στους δρό- μους έως το 2050 „ Αειφόρος, με αυξημένη ηλεκτρο- κίνηση και ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων „ Ευφυής, επιτρέποντας τη συνδεσι- μότητα και την αυτόνομη οδήγηση „ Υποστηριζόμενη από μια ανταγω- νιστική βιομηχανία, ενισχύοντας την ηγετική θέση της ευρωπαϊκής τεχνολογίας. Η Sigrid de Vries , Γενική Γραμματέ- ας της CLEPA, δήλωσε σχετικά: «Η κοινωνία απαιτεί αλλαγή και αναζητεί καινοτόμους λύσεις για την αντιμετώ- πιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, της αστικοποίησης, της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της αυξανόμενης ζή- τησης της κινητικότητας ως υπηρεσίας. Αυτή η πραγματικότητα επαναπροσ- διορίζει την αυτοκινητοβιομηχανία με έναν πρωτοφανή ρυθμό. Η ανακοίνωση του οράματος της CLEPA, προερχόμενη από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, περιγράφει τις τεχνολογικά ωθούμενες λύσεις που φέρνουν οι προμηθευτές στο προσκήνιο, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο η πολιτική μπορεί να τις υποστη- ρίξει καλύτερα». Περισσότερα στο fleetnews.gr FUTURE ASWEMOVE Το όραμα της CLEPA ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΝΤΙΖΕΛ Οι οδηγοί αυτοκινήτων leasing του Βελγίου εξακολουθούν να προτιμούν το ντίζελ και όχι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με έκθεση της Βελγικής Εταιρείας Εταιρικών Αυτοκινήτων ( BCCR ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 400 διαχειριστών και οδηγών στόλων οχημάτων και καταδεικνύει πως: „ Μόνον το 12% των εταιρικών οδηγών αναμένεται να οδηγή- σουν ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα τα επόμενα τέσσερα χρόνια. „ Το 70% των εταιρικών οδηγών εξακολουθούν να επιλέγουν το ντί- ζελ σήμερα και το 34% αναμένεται να εξακολουθεί να το κάνει μέχρι το 2023. „ Το 69% των διαχειριστών στό- λου συνιστούν ντίζελ στους οδη- γούς τους - το ίδιο ποσοστό με το 2016. „ Το 57% των διαχειριστών στό- λου (επίσης) συνιστούν βενζίνη στους οδηγούς τους, από 13% το 2016. „ Άλλες συστάσεις: plug-in υβρι- δικά 32%, υβριδικά 19%, ηλεκτρικά 22% (μόλις 6% το 2016), CNG 16% και LPG 0% (1% το 2016). „ Η κάλυψη χιλιομετρικών απο- στάσεων παραμένει το πιο ση- μαντικό κριτήριο για την επιλογή καυσίμου (74%), ακολουθούμενη από τη μείωση του CO2 (42%) και την κατανάλωση καυσίμου του συγκεκριμένου μοντέλου (41%). Το 87% του μισθωμένου στόλου του Βελγίου το 2019 κινείται με ντίζελ (σε σύγκριση με μόλις 41% στην Ολλανδία). Αντιστρόφως, λιγότερο από 1% είναι οχήματα πλήρως ηλεκτρικά (6% στην Ολ- λανδία). Παρ’ όλα αυτά, ακόμα οι Bέλγοι διευθυντές στόλων αναμένουν το μερίδιο του ντίζελ να μειωθεί στο 45% μέχρι το 2025.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=