FLEETNEWS #44

21.10.19 #44 11 Το εργοστάσιο του Melfi στην Ιταλία -όπου θα κατασκευάζεται πλέον και το Jeep Compass σε μία νέα γραμμή παραγωγής- γιορτάζει φέτος τα 25α γενέθλιά του. Στο εργοστάσιο αυτό η FCA έχει δημιουργήσει το Plant Academy , μια πρωτοβουλία που στοχεύει να αναδείξει και να υποστη- ρίξει τα ταλέντα και τις δεξιότητες των εργαζομένων προωθώντας νέες ιδέες που αφορούν και την ηλεκτρο- κίνηση σε όλες τις εγκαταστάσεις του ομίλου. Το Renegade ήταν το πρώτο SUV της Jeep που η παραγωγή του πραγματοποιήθηκε στοMelfi. Από το α΄ τρίμηνο του 2020, το εργοστάσιο θα αναλάβει και την παραγωγή του Compass, με στόχο την ταχύτερη κάλυψη της ζήτησης για το μοντέλο στην Ευρώπη, ενώ στις ίδιες εγκατα- στάσεις θα ακολουθήσει η παραγωγή των plug-in υβριδικών εκδόσεων (PHEV) των Renegade και Compass. Με το λανσάρισμα και του Jeep Compass PHEV η μάρκα στοχεύει να ξεπεράσει το ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε το μοντέλο το 2018 (78.000 πωλήσεις). Η νέα γραμμή παραγω- γής αποτελεί ακόμα ένα βήμα στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου της FCA για την περίοδο 2019-2021, το οποίο έχει σαν βασικό πυλώνα τη με- τάβαση στην ηλεκτροκίνηση.Τον πε- ρασμένο μήνα, η Jeep πέτυχε ακόμα ένα ρεκόρ με 12.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του 2018, όπου η εταιρεία αναδείχθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΞΕΚΙΝΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟMELFI Θα κατασκευάζονται τα Jeep Compass και Compass PHEV Η διαφαινόμενη «μαύρη τρύπα» των φορολογικών εσόδων που θα προκύψει από τη μείωση των πωλήσεων βενζίνης και ντίζελ, καθώς οι οδηγοί μεταβαίνουν στην ηλεκτρική ενέργεια, οδήγη- σε τους Βρετανούς βουλευτές να ξεκινήσουν μια συζήτηση για την τιμολόγηση των οδών. Η Επιτρο- πή Μεταφορών του Βρετανικού Κοινοβουλίου θέλει να θέσει προς συζήτηση τον τρόπο με τον οποίο η βρετανική κυβέρνηση μπορεί να αντικαταστήσει περίπου 40 δισ. λίρες (46 δισ. ευρώ) ετησί- ως από το φόρο και το φόρο επί των καυσίμων. Ο συντελεστής ΦΠΑ για την εγχώρια ηλεκτρική ενέργεια είναι μόνο 5%, σε σύ- γκριση με το 20% για τα καύσιμα κίνησης, ενώ τα ηλεκτρικά αυτο- κίνητα δεν καταβάλλουν επίσης ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αποφεύ- γουν ακόμα το φόρο για βενζίνη και πετρέλαιο, που αντιστοιχεί σε 57,95 (67 σεντ) ανά λίτρο. Αυ- τό το τεράστιο ποσό φορολογι- κού εισοδήματος θα πρέπει να αντικατασταθεί, όπως δήλωσε η Επιτροπή, εάν η κυβέρνηση πρό- κειται να συνεχίσει να επενδύει σε υποδομές μεταφορών και να προετοιμάσει το οδικό δίκτυο για ένα πιο πράσινο μέλλον. Η ΤΙΜΟΛΌΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΏΝ ΣΤΗΝ Ε.Ε., ΝΈΟΙ ΚΑΝΌΝΕΣ Η Ευρωπαϊκή Ένωση δημιούρ- γησε ήδη ένα πλαίσιο για να εν- θαρρύνει τα κράτη-μέλη της να χρησιμοποιούν τη φορολογία και τη χρέωση της υποδομής για την προώθηση των αρχών «ο χρή- στης πληρώνει» και «ο ρυπαίνων πληρώνει». Το 2027 θα τεθούν σε ισχύ νέοι κανόνες τιμολόγη- σης στα 136.706 χιλιόμετρα των οδών του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών της Ε.Ε., που θα απαι- τήσουν από τα μέλη να αλλάξουν τα συστήματα χρέωσης για βαν και μικρά λεωφορεία με χρεώσεις βάσει της απόστασης και όχι του χρόνου χρήσης (διόδια). Οι χώρες θα εξακολουθήσουν να έχουν τη δυνατότητα να μην επιβάλ- λουν διόδια. Στη Βρετανία, που βρίσκεται σε καθεστώς Brexit, η Επιτροπή Μεταφορών θέλει να ξαναρχίσει μια εθνική συζήτη- ση σχετικά με τις οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις της τιμολόγησης του οδικού δικτύου. Αυτό θα οδηγού- σε από τη φορολογία των καυσί- μων κίνησης σε ένα συνδυασμό φορολογικών εσόδων που θα περιλαμβάνει τα διόδια, τα τέλη κυκλοφοριακής συμφόρησης, την εισφορά στάθμευσης στο χώ- ρο εργασίας, τις ζώνες χαμηλών εκπομπών και μια εισφορά στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΤΙΜΟΛOΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ;

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=