FLEETNEWS #41

30.09.19 #41 9 Επιδιώκοντας την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, η Opel προσφέ- ρει βέλτιστη απόδοση φωτισμού και ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας, με τους ενεργειακά αποδοτικούς προ- βολείς LED των νέων Opel Corsa και Opel Astra . Κάθε προβολέας κατα- ναλώνει μόλις 13 Watt στη λειτουργία της μεσαίας σκάλας. Μείωση έως 1,3 γραμ. CO2 / χλμ. στον κύκλο NEDC.  Έτσι, το γεγονός ότι οι εκπομπές ρύπων του νέου Opel Corsa κυμαί- νονται τώρα σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, δεν οφείλεται μόνο στους υπερ-αποδοτικούς κινητήρες της έκτης γενιάς του μικρού best-seller. «Τα νέα Corsa και Astra συνεχίζουν την παράδοση της Opel στην πρώτη γραμ- μή της καινοτομίας», δήλωσε ο Ingolf Schneider , επικεφαλής τεχνολογίας φωτισμού στην Opel. «Στόχος της εξέλιξης ήταν να πετύχουμε βέλτιστο φωτισμό με ελάχιστη κατανάλωση για τα αυτοκίνητά μας. Στο μέλλον, επι- θυμία μας είναι να χρησιμοποιούμε ενεργειακά αποδοτικό φωτισμό LED σε όλη την γκάμα των οχημάτων μας». Η Opel αντισταθμίζει τη χαμηλότερη ηλεκτρική ισχύ των λυχνιών LED, με ειδική τεχνολογία κατόπτρων, που εξασφαλίζει μέγιστη φωτεινότητα. Το κάτοπτρο κάθε προβολέα έχει σχήμα φτυαριού, που σημαίνει ότι από κάθε προβολέα, η μέγιστη ποσό- τητα φωτός προβάλλεται στο δρόμο. Επομένως, οι νέοι προβολείς LED από την Opel είναι εξαιρετικά αποδοτικοί, όχι μόνο σε κατανάλωση ενέργειας αλλά και ως προς το σχήμα και τη φωτεινότητα της δέσμης φωτισμού. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η HYUNDAI ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΝΈΑ OPEL CORSA ΚΑΙ OPEL ASTRA Ενεργειακά αποδοτικοί προβολείς LED Η Hyundai Motor Group έχει αναπτύξει έναν νέο ενδιάμεσο αερόσακο, ο οποίος αποσκοπεί στο διαχωρισμό του χώρου μεταξύ οδηγού και επιβάτη. Ο νέος πρό- σθετος αερόσακος, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος στα επόμενα οχή- ματα, εκτείνεται στο χώρο μεταξύ των καθισμάτων του οδηγού και των επιβατών, ώστε να αποτραπεί ο τραυματισμός των κεφαλών των εμπρόσθιων επιβατών. Εάν δεν υπάρχει κανείς στο κάθι- σμα του συνοδηγού, ο αερόσακος θα προστατεύσει επίσης τον οδη- γό από πλευρική σύγκρουση από τα δεξιά του οχήματος. Ο νέος ενδιάμεσος κεντρικός αερόσακος, είναι εγκατεστημένος στο κάθισμα του οδηγού και αναπτύσσεται μό- λις ανιχνευθεί τυχόν πρόσκρουση. Όπως αναφέρει η Hyundai, η τε- χνολογία αυτή αναμένεται να μει- ώσει τους τραυματισμούς στο κεφάλι, που προκαλούνται κατά 80% όταν οι επιβάτες συγκρού- ονται μεταξύ τους. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ACEA , το ποσοστό των δευτερογενών ζημιών που προκαλούνται από αυτές τις συγκρούσεις, ή από το χτύπημα των εσωτερικών υλικών, είναι περίπου 45%. Ο αερόσακος διαθέτει έναν εσωτερικό ιμάντα, ο οποίος του επιτρέπει να διατηρεί το σχήμα του και να αντέχει το βάρος του επιβάτη. Μέσω της πατενταρισμένης τεχνολογίας, η Hyundai ανέπτυξε έναν από τους ελαφρύτερους κεντρι- κούς πλευρικούς αερόσα- κους στον κόσμο. Η Hyundai ανέπτυξε μια νέα τεχνολο- γία, για να απλο- ποιήσει το σχε- διασμό και να μειώσει το βάρος του κατά περίπου 500g. Χάρη στο μικρότερο μέγεθος του αερόσα- κου, οι ομάδες σχεδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας θα έχουν επίσης μεγαλύτερη ευελιξία στο σχεδιασμό του τύπου καθίσματος των μελλοντικών μοντέλων. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=