FLEETNEWS #41

30.09.19 #41 5 Η LeasePlan , με τη συμμαχία We Mean Business και την εταιρεία Arcadis , κάλεσαν τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να θέσουν σε λειτουργία 1 εκατομμύριο σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025, προκειμένου να υποστηρίξουν την αυξανόμενη ζήτηση στην Ευρώ- πη. Η ανοιχτή επιστολή κοινοποιή- θηκε πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή, στη Νέα Υόρκη, συνοδευόμενη από τη δημοσίευση του νέου δείκτη φόρ- τισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, EV Charging Index της LeasePlan, ο οποίος αποκαλύπτει την επείγουσα ανάγκη για επενδύσεις στη δημό- σια υποδομή φόρτισης. Σύμφωνα με το δείκτη, μέχρι το 2025 στην Ελλάδα θα κυκλοφορούν πάνω από 71.000 EV, ενώ αυτήν τη στιγμή η χώρα διαθέτει μόνο 52 δημόσιους σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης (η Ολλανδία, η χώρα με τους περισσό- τερους σταθμούς, έχει 41.117). Επίσης, υπολογίστηκε ότι στην Ελλάδα θα χρειαστούν 6.518 σταθμοί επιπλέον μέχρι το 2025, για να καλυφθούν οι ανάγκες που θα δημιουργηθούν. Ο Tex Gunning , CEO της LeasePlan, ο Nigel Topping , Διευθύνων Σύμ- βουλος τηςWeMean Business, και ο Alan Brookes , Group Executive Ευ- ρώπης, Μέσης Ανατολής, Ηνωμένου Βασιλείου της Arcadis, υπέγραψαν την επιστολή προς την πρόεδρο της Ε.Ε., Ursula von der Leyen, και τον Επίτροπο Frans Timmermans . Περισσότερα στο fleetnews.gr Η Toyota και η Subaru συμφώνησαν σε μια νέα επιχειρηματική και κεφα- λαιουχική συμμαχία, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της μακροπρόθεσμης εταιρικής τους σχέσης. Στην πρώτη συμφωνία τους το 2005, η συνεργασία μεταξύ της Toyota και της Subaru περιελάμβανε την παραγωγή από τη Subaru των οχημάτων της Toyota και την δια- νομή από την Toyota των οχημάτων της Subaru, καθώς και την κοινή ανά- πτυξη των Toyota 86 και Subaru BRZ μοντέλων σπορ αυτοκινήτων. Επίσης, τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα για τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) και ένα μοντέλο BEV. Και τα δύο θα χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες AWD της Subaru και ηλεκτροκίνησης οχη- μάτων της Toyota. Τώρα, ενισχύοντας τους δεσμούς τους και ευθυγραμμίζοντας τις ικα- νότητές τους, η Toyota και η Subaru στοχεύουν να ασχοληθούν με την οδηγική απόλαυση στην εποχή των CASE (Συνδεδεμένα – Αυτόνομα - Διαμοιράσιμα - Ηλεκτρικά) και να κάνουν ολοένα και καλύτερα αυτο- κίνητα, πέραν όσων κάνουν μέχρι στιγμής. Επιπλέον, συμφώνησαν ότι η Toyota θα αυξήσει το μετοχικό της κεφάλαιο στη Subaru (συνολικά 20%) και ότι η Subaru θα αποκτήσει μετοχές στην Toyota. H ΝΈΑ ΣΥΜΦΩΝΊΑ „ Επιδίωξη κατασκευής ολοένα και καλύτερων αυτοκίνητων από την Toyota και τη Subaru. — Συνδυασμός των δυνατοτήτων των δύο εταιρειών να αναπτύξουν από κοινού 4κίνητα μοντέλα που προσφέρουν την απόλυτη αίσθη- ση στην 4τροχη οδήγηση. — Ανάπτυξη από κοινού της επόμε- νης γενιάς Toyota 86 και Subaru BRZ. „ Επέκταση του πεδίου της συνερ- γασίας για να ξεπεραστεί αυτή η πρωτοφανής περίοδος ακραίων αλλαγών. — Σε συνέχεια του Crosstrek Hybrid, θα επεκταθεί η χρήση του Toyota Hybrid System σε άλλα μοντέλα της Subaru. — Συνεργασία στον τομέα των συν- δεδεμένων οχημάτων και στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Νέα συμφωνία Toyota και Subaru ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. 1 ΕΚΑΤ. ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΩΣ ΤΟ 2025

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=