FLEETNEWS #41

30.09.19 #41 4 Μετά από 14 χρόνια απουσίας, η θρυλική μάρκα MG επιστρέφει στην Ευρώπη. Όχι με νέες παραλλαγές του θρυλικού TF roadster ή επανανασχε- διασμένων σπορ Rover , αλλά ως μια πλήρως ηλεκτρική αυτοκινητοβιομη- χανία - κινεζικής κατασκευής. Όπως το θέτει το σύνθημα της εταιρείας: «Ένας θρύλος ξαναγεννιέται». Το ZS EV προσφέρει 263 χιλιόμε- τρα με την μπαταρία 44,5 kWh, αν βασιστεί στο WLTP και εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Δεύτερον, προσφέρεται με πλούσιες στάνταρ προδιαγραφές. Τρίτον, είναι άμεσα διαθέσιμο - κάτι που δεν μπορεί να λεχθεί για τα περισσότερα άλλα ηλε- κτρικά crossover. Πράγματι, η MG παρουσιάζει τρία πλεονεκτήματα: προσιτό, διαθέσι- μο και πλήρως εξοπλισμένο. Τρία πλεονεκτήματα που ταιριάζουν με τη σοβαρότητα και την ευθεία προ- σέγγιση της μάρκας, που ανήκει στον κινέζικο γίγαντα SAIC , ο οποίος πούλησε 7 εκατομμύρια οχήματα το περασμένο έτος, εκ των οποίων σχεδόν 300.000 στο εξωτερικό, και συγκέντρωσε τον ευρωπαϊκό Τύπο την περασμένη εβδομάδα σε μια εκδήλωση παρουσίασης στο χώρο C-Mine, στο Genk του Βελγίου. Ένα χώρο που κάποτε ήταν ανθρακωρυ- χείο και μετατράπηκε σε πολιτιστικό χώρο. Η αναγέννηση ενός θρύλου, κατά κάποιον τρόπο. «Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων λανσάρουν EV, αλλά ας είμαστε ειλικρι- νείς» , λέει ο Frank Meijer , διευθυ- ντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της MG Europe, «μόνον μια χούφτα επικε- ντρώνονται πραγματικά στα EV, ενώ οι υπόλοιποι εξακολουθούν να ζουν στον παλιό κόσμο και απλά παίζουν λίγο με τα EV. Εμείς όχι. Δεν δίνουμε υποσχέσεις, συνειδητοποιούμε την πρακτικότητα των EV». Χάρη στην κινεζική διασύνδεση και το γεγονός ότι η μητρική εταιρεία SAIC διαθέτει επαρκή δυναμικότητα παραγωγής και ανεφοδιασμό μπα- ταριών (μέσω της κοινοπραξίας της με την CATL ), η MG λέει πως μπορεί να παραδώσει το αυτοκίνητο, από την παραγγελία του, μέσα σε λίγες εβδομάδες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr MG ZS EV ΗMG επιστρέφει στην Ευρώπη με ένα EV XCEED : ΕΝΑ ΣΠΟΡ CROSS-OVER ΑΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ KIA Η KIA είναι μία από τις λίγες μάρ- κες που αναπτύσσονται σε μια συρρικνούμενη ευρωπαϊκή αγορά, επειδή διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που απευθύνεται σε όλο και ευρύτερο κοινό. Το νέο XCeed είναι πιθανό να αυξήσει την επιτυχία της Kia, καθώς φαί- νεται ότι έχει βρει τη χρυσή τομή σε πολλά θέματα. Το XCeed στέ- κεται ψηλότερα στους τροχούς του, αλλά διαθέτει ένα σχετικά κάθετο παρμπρίζ και μια αισθητά κεκλιμένη οροφή. Πρόκειται για ένα crossover μεταξύ hatchback, coupe και SUV. Η Kia θέλησε να δημιουργήσει το πιο δυναμικό, εκλεπτυσμένο και οπτικά ελκυστι- κό crossover στην κατηγορία του και μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι πέτυχε. Η Kia έκανε έξοχη δουλειά κατασκευάζοντας αυτό το αυτοκίνητο, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Αυτό που υπόσχεται οπτικά, το αποδίδει με το άνοιγμα της πόρτας και την είσοδο στην καμπίνα. Τα υλικά αποπνέουν ποι- ότητα - με εξαίρεση το ενοχλητικά αντανακλαστικό διακοσμητικό του ταμπλό στη βάση του παρμπρίζ. Στη συνέχεια, τα καθίσματα πα- ρέχουν πολύ καλή στήριξη και συγκρίνονται με τα καλύτερα γερ- μανικά. Και υπάρχουν περισσότε- ρα σε αυτό το XCeed που δείχνουν σαν να κατασκευάζονται στη Γερ- μανία. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και η ταλάντωση είναι περιορισμένη χάρη στο χα- μηλό κέντρο βάρους. Οι μηχανικοί της Kia εντόπισαν τη χρυσή τομή μεταξύ χειρισμού και άνεσης. Εξί- σου αξιέπαινη είναι και η απόδο- ση NVH (θόρυβος, κραδασμοί, σκληρότητα): αυτό το XCeed είναι εκπληκτικά ήσυχο και άνετο. Εν ολίγοις, η καμπίνα είναι χώρος ευ- ημερίας. Η κεντρική οθόνη αφής είναι πολύ διαισθητική στη χρήση και θα ταίριαζε σε ένα γερμανικό αυτοκίνητο υψηλής ποιότητας. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=