FLEETNEWS #40

23.09.19 #40 14 Στόχος της κυβέρνησης είναι η προ- ώθηση των καθαρών μεταφορών και ο περιορισμός των εκπομπών καυσαερίων, η ενίσχυση της επιχει- ρηματικότητας στους τομείς της οικονομίας που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση και η πε- ραιτέρω ανάπτυξη των ΑΠΕ και των συστημά- των αποθήκευσης που σχετίζονται με υποδομές ηλεκτροκίνησης. Αυτό ήταν το βασικό μήνυμα της Γενικής Γραμματέως Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών , Αλεξάν- δρας Σδούκου , κατά την ομιλία της σε συνέδριο για τα συνδεδεμένα οχήματα. Μίλησε ακόμα για θέσπι- ση των κατάλληλων κινήτρων για τα εταιρικά αυτοκίνητα. Η κ. Σδούκου παρουσίασε τον οδικό χάρτη της κυβέρνησης για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, που στηρίζεται σε επτά συγκεκριμένες δράσεις, ενώ επεσήμανε πως το Εθνικό Σχέδιο για την Ηλεκτροκίνηση θα έχει ειδική πρόνοια για τη χωροθέτηση των σταθμών για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. 1 Αναθεώρηση του στόχου του ΕΣΕΚ για το 2030, ώστε αυτός να είναι ρεαλιστικός, βασιζόμενος στα εθνικά και τα διεθνή χαρακτηριστικά της αγοράς ηλεκτροκίνητων οχημά- των. 2 Ε κπόνηση Στρατηγικού Σχεδίου για την Ανάπτυξη της Ηλεκτρο- κίνησης στην Ελλάδα για το 2030 , που θα μπορεί να αναθεωρείται δυ- ναμικά ανάλογα με το βαθμό επίτευ- ξης των στόχων. 3 Έκδοση, αμέσως, Κοινής Υπουρ- γικής Απόφασης για τη λειτουρ- γία των Φορέων Εκμετάλλευσης των Υποδομών Φόρτισης Ηλεκτρο- κίνητων Οχημάτων , που θα ρυθ- μίσει την αγορά ηλεκτροκίνησης, προκρίνοντας το «ανταγωνιστικό» μοντέλο ανάπτυξης δημόσιων υπο- δομών επαναφόρτισης, με σαφή καθορισμό ρόλων: του ιδιοκτήτη της υποδομής επαναφόρτισης, του φορέα εκμετάλλευσης των υπο- δομών, του παρόχου υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης, του φορέα διεκπε- ραίωσης συναλλαγών και του φορέα σωρευτικής εκπροσώπησης φορτίου ηλεκτροκίνητων οχημάτων. 4 Ταχεία ενσωμάτωση της κοινο- τικής Οδηγίας 2018/44/ΕΕ για τα κτίρια , σύμφωνα με την οποία γίνεται υποχρεωτική η υποδομή για εγκατά- σταση σταθμών φόρτισης στα κτίρια και της Οδηγίας 2019/944/Ε.Ε. για την εσωτερική αγορά ηλεκτρισμού, στο σκέλος που αφορά την ένταξη της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο ηλε- κτρικής ενέργειας. 5 Θέσπιση των κατάλληλων κι- νήτρων, σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, για να επιτευχθούν οι εθνικοί στόχοι. Τα κίνητρα θα αφορούν τους ιδιώτες, τις επιχειρήσεις, τους επαγγελματίες για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημά- των αλλά και την ανάπτυξη δικτύου υποδομών. Ιδιαίτερη στόχευση θα υπάρξει σε επαγγελματικές ομάδες όπως τα ταξί και τα εταιρικά αυτο- κίνητα. 6 Αξιοποίηση όλων των διαθέσι- μων χρηματοδοτικών εργαλείων (ΕΣΠΑ, Πράσινο Ταμείο, Ταμείο Πα- ρακαταθηκών και Δανείων). 7 Υποστήριξη του έργου άλλων υπουργείων για την έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων και Τεχνι- κών Οδηγιών που αφορούν εξειδι- κευμένα θέματα εγκατάστασης και εκπαίδευσης εξοπλισμού ηλεκτρο- κίνησης. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Προτεραιότητα της κυβέρνησης η ηλεκτροκίνηση Το Εθνικό Σχέδιο για την Ηλεκτροκίνηση θα έχει ειδική πρόνοια για τη χωροθέτηση των σταθμών για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=