FLEETNEWS #40

23.09.19 #40 11 Οι πωλήσεις επιβατικών αυτο- κινήτων το οκτάμηνο Ιανουαρί- ου - Αυγούστου 2019 παρουσία- σαν αύξηση 9,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συν- δέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώ- πων Αυτοκινήτων και Δικύκλων - ΣΕΑΑ. Συγκεκριμένα, 34 μάρκες πούλη- σαν 86.873 επιβατικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, έναντι 79.154 το οκτάμηνο του 2018. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Toyota -η μόνη μάρκα με διψή- φιο μερίδιο αγοράς- και ακολου- θούν στη δεκάδα, με μερίδιο αγοράς 4% και άνω, κατά σειρά οι Peugeot (9,3%), Volkswagen (8%), Fiat (7,3%), Hyundai (7,2%), Opel (6,8%), Suzuki (6,4%), Citroen (6%), Nissan (5,7%) και Audi (4%). Πέντε μάρκες πού- λησαν λιγότερα από 100 οχήμα- τα η καθεμιά, ενώ η Maserati πούλησε μόλις ένα το μήνα Ιού- λιο. Καμία μάρκα δεν κατάφερε ακόμα να ξεπεράσει το φράγμα των 10.000 αυτοκινήτων φέτος. Αναλυτικά, τα στοιχεία των ταξι- νομήσεων και τα μερίδια αγοράς των μαρκών παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα: ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΜΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΡΚΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 8 ΜΗΝΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ TOYOTA 9.071 10,4% PEUGEOT 8.093 9,3% VOLKSWAGEN 6.972 8,0% FIAT 6.348 7,3% HYUNDAI 6.286 7,2% OPEL 5.948 6,8% SUZUKI 5.577 6,4% CITROEN 5.199 6,0% NISSAN 4.929 5,7% AUDI 3.464 4,0% RENAULT 3.328 3,8% MERCEDES 3.035 3,5% SKODA 2.873 3,3% FORD 2.715 3,1% SEAT 2.461 2,8% KIA MOTORS 2.293 2,6% BMW 2.194 2,5% DACIA 1.303 1,5% ΜΑΡΚΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 8 ΜΗΝΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ VOLVO 1.212 1,4% MINI 1.155 1,3% HONDA 447 0,5% JEEP 387 0,4% MITSUBISHI 366 0,4% SMART 337 0,4% ALFA ROMEO 237 0,3% LAND ROVER 215 0,2% MAZDA 110 0,1% JAGUAR 107 0,1% LEXUS 65 0,1% PORSCHE 57 0,1% SUBARU 47 0,1% ABARTH 27 0,0% SSANGYONG 14 0,0% MASERATI 1 0,0% ΣΥΝΟΛΟ 86.873 100,00% Πηγή: ΣΕΑΑ, Επεξεργασία Fleetnews Πρώτη είναι η Peugeot στην προτί- μηση των εταιρειών για το διάστημα Ιανουαρίου - Αυγούστου 2019, ενώ η συνεχής ανοδική πορεία της την έχει πλέον καθιερώσει στην κορυφή των συνολικών ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά. Όσον αφορά τις επιδόσεις της γαλ- λικής εταιρείας στο εταιρικό κανάλι πωλήσεων, η Peugeot, σύμφωνα με δήλωσή της, έχει επιτύχει άνοδο 30% στο διάστημα του πρώτου εν- νιαμήνου της χρονιάς σε σχέση με το αντίστοιχο του 2018. Μέσω του τμήματος εταιρικών πωλήσεων, η Peugeot προτείνει ολοκληρωμένες προτάσεις ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των πελατών της. Τα νέα premiumμοντέλα της, οι διαδοχικές διεθνείς βραβεύσεις, η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξο- πλισμού, η γκάμα των πετρελαιοκίνη- των εκδόσεων και το χαμηλό κόστος χρήσης των μοντέλων της Peugeot, σε συνδυασμό με το πακέτο υπηρε- σιών που προσφέρει η ελληνική αντι- προσωπεία, συντελούν, ασφαλώς, σε αυτή την επιτυχία. Αξίζει να αναφερ- θεί πως το 2019 η Peugeot κατάφερε να αποσπάσει δύο πολύ σημαντικές ευρωπαϊκές διακρίσεις από τη διορ- γάνωση Company Car Today ( CCT 100 ), η οποία βραβεύει τα καλύτερα αυτοκίνητα του εταιρικού καναλιού πώλησης. Πιο συγκεκριμένα, βρα- βεύτηκε το 5008 ως το SUV της χρο- νιάς και το νέο Peugeot Rifter ως το MPV της χρονιάς, αντίστοιχα. Περισσότερα στο fleetnews.gr PEUGEOT BUSINESS Πρωτεύει στις προτιμήσεις των εταιρειών

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=