FLEETNEWS #40

23.09.19 #40 10 Με τη myDigitalService οι πελάτες της Opel λαμβάνουν ενημερώσεις από το συνεργείο για την κατάσταση του σέρβις και λεπτομερή τεκμηρί- ωση, με φωτογραφίες ή video, ενώ ή έγκριση των επισκευών γίνεται online. Χάρη στη δωρεάν υπηρεσία myDigitalService της Opel, οι κάτο- χοι των αυτοκινήτων μπορούν τώρα να παρακολουθούν πώς εξελίσσονται οι εργασίες κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου τους στο συνεργείο της Opel. Οι τεχνικές εργασίες των συμ- μετεχόντων στο πρόγραμμα Εξουσι- οδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη. Ειδοποιήσεις συνοδεύουν το κάθε στάδιο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο -«Άφιξη», «Οπτικός Έλεγχος Ολοκληρώθηκε», «Σέρβις σε Εξέλιξη» και «Έτοιμο για Παραλα- βή»- ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή και όποτε το επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ή της επισκευής, ο ιδιοκτή- της ενημερώνεται πότε το αυτοκίνη- το είναι έτοιμο για παραλαβή. Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηρι- ώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή τακα- κιων. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν έναν εξατομικευμένο σύνδεσμο (link) όπου μπορούν να δουν τη φωτογρα- φία ή το βίντεο καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφα- σίσουν για την εκτέλεση ή μη των εργασιών. Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρ- κεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο. Επιπλέον, όλα τα απο- δεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΗOPEL ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ myDigitalService - online ο έλεγχος Η Lime σημείωσε ένα σημαντικό ορόσημο, ξεπερνώντας τις 100 εκατομμύρια βόλτες, χάρη σε μια εκπληκτική κοινότητα χρηστών σε περισσότερες από 120 πόλεις, 30 χώρες και πέντε ηπείρους, γεγονός που καθιερώνει την εται- ρεία στους ηγέτες του τομέα της μικροκινητικότητας. Η Lime δημιουργήθηκε πριν από δύο χρόνια, με το όραμα να κά- νει την αστική ζωή πιο βιώσιμη, προσφέροντας στους ανθρώπους έναν πράσινο και έξυπνο τρόπο μετακίνησης στις πόλεις. Σήμε- ρα, υπάρχουν απτά αποτελέσμα- τα, καθώς ένας στους τέσσερις οδηγούς των Lime αντικαθιστά τη μετακίνηση με το αυτοκίνη- το, αποφεύγοντας συνολικά 25 εκατομμύρια μίλια μετακίνησης στους τέσσερις τροχούς, μια από- σταση αντίστοιχη με 50 ταξίδια από και προς το φεγγάρι. Με την αποφυγή αυτών των μιλίων, εξοι- κονομήθηκαν 1,2 εκατομμύρια γαλόνια βενζίνης και 9 χιλιάδες κυβικοί τόνοι εκπομπών διοξει- δίου άνθρακα (CO2) στην ατμό- σφαιρα. Για μια τέτοια ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα θα χρεια- ζόταν ένα δάσος 10.000 εκταρί- ων και διάρκεια ενός ολόκληρου χρόνου για να την απορροφήσει. Παράλληλα, η Lime έχει ξεπερά- σει τα 777 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση και έχει δη- μιουργήσει θέσεις εργασίας για περισσότερους από 700 εργαζό- μενους σε ολόκληρο τον κόσμο. Στη χώρα μας, η Lime ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν από εννέα μήνες και μέχρι σήμερα οι χρή- στες των ηλεκτρικών πατινιών της εταιρείας έχουν πραγματοποιήσει περισσότερες από 1 εκατομμύριο βόλτες, καλύπτοντας 6,2 εκατομ- μύρια χιλιόμετρα σε Αθήνα, Θεσ- σαλονίκη, Ρέθυμνο και Ηράκλειο. Η συνολική απόσταση που δια- νύθηκε στην Ελλάδα απέτρεψε την εκπομπή 780 κυβικών τόνων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και εξοικονόμησε περισσότερα από 330 χιλιάδες λίτρα βενζίνης. Περισσότερα στο fleetnews.gr 100 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΒΟΛΤΕΣ LIME

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=