FLEETNEWS #37

02.09.19 #37 6 Τα επιβατικά αυτοκίνητα του Groupe PSA , Peugeot , Citroën , DS , Opel και Vauxhall , είναι όλα πιστοποιημένα σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις EURO 6 , «EURO 6d-TEMP-EVAP- ISC» , που ισχύει από την 1 η Σεπτεμ- βρίου 2019 και είναι άμεσα διαθέσιμα για τους ενδιαφερόμενους. Χάρη στις σωστές τεχνολογικές επιλογές που έγιναν σε σχέση με τους κανονισμούς - CR «Selective Catalytic Reduction» και GPF «Φίλτρο σωματιδίων καυ- σίμου» - το Groupe PSA είναι και πάλι στην πρώτη γραμμή ως προς την εφαρμογή αυστηρότερων προτύπων. Ο Nicolas Morel , Εκτελεστικός Αντι- πρόεδρος για την Ποιότητα και την Τεχνολογία του Groupe PSA, δήλωσε σχετικά: «Το Groupe PSA υπήρξε μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που ήταν έτοιμες πέρυσι για το πρώτο βήμα του WLTP [1] και ήταν σε θέση να παραδώσει όλη την γκάμα του στους πελάτες του μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2018. Ένα χρόνο μετά, το Groupe PSA είναι πάλι εγκαίρως έτοιμο και έχει λάβει τις εγκρίσεις για όλα τα μοντέλα επιβα- τικών αυτοκινήτων σε εύθετο χρόνο. Οι τεχνολογικές μας επιλογές για τους ρύ- πους επιτρέπουν να προσφέρουμε στους πελάτες μας οχήματα συμμορφούμενα και φιλικά προς το περιβάλλον». Οι στόχοι για τη μέτρηση των εκπο- μπών επιβατικών αυτοκινήτων γίνο- νται ακόμα πιο δύσκολοι από την 1η Σεπτεμβρίου 2019, με τις ακόλουθες προσθήκες: „ Δοκιμή RDE (πραγματικές εκπο- μπές οδήγησης): αυτή η δοκιμή καθορίζει την αποδεκτή απόκλιση μεταξύ των ρυπογόνων εκπομπών (NOx, PN) που μετρώνται σε οχή- ματα σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και τις εκπομπές που μετρώνται με τη νέα διαδικασία πιστοποίησης. Η απαίτηση είναι ένας συντελεστής 2,1 για τις εκπο- μπές NOx. Τα μοντέλα του Groupe PSA συμμορφώνονται με τις απαι- τήσεις. Επιπλέον, το 80% των επι- βατικών αυτοκινήτων του Groupe PSA συμμορφώνονται ήδη με το επόμενο βήμα ρύθμισης «EURO 6d-ISC», που θα εφαρμοστεί τον Ιανουάριο του 2020 με έναν απαι- τούμενο συντελεστή μέτρησης διασποράς 1 + 0,43. „ Έλεγχος για EVAP (Εκπομπές εξά- τμισης): Το EVAP είναι η μέτρηση της ποσότητας των υδρογονανθρά- κων που εξατμίζεται από το σύστη- μα καυσίμων ενός αυτοκινήτου σε μια περίοδο 48 ωρών. Αυτό αφορά κυρίως τον εξαερισμό των δεξαμε- νών βενζίνης των αυτοκινήτων. „ Δοκιμή για ISC (In Service Conformity): Το ISC σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν πάνω από πέντε έτη πρέπει να συ- νεχίσουν να συμμορφώνονται με όλα τα πρότυπα εκπομπών. Οι δοκιμές αυτές έχουν ήδη ολοκλη- ρωθεί για όλα τα επιβατικά μοντέλα και τα οχήματα έχουν πιστοποιη- θεί ανάλογα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν όλα τα μοντέλα του Groupe PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel και Vauxhall), εξα- σφαλίζοντας ότι το νέο τους αυτο- κίνητο πληροί όλα τα ισχύοντα πρό- τυπα και μπορεί να παραδοθεί χωρίς καθυστέρηση. ΤO GROUPE PSA ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ EURO 6 Peugeot, Citroën, DS, Opel και Vauxhall ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ CARVI ΚΑΙ HERE TECHNOLOGIES Ο πάροχος υπηρεσιών εντοπισμού τοποθεσίας HERE Technologies συνεργάζεται με τον πάροχο λύ- σεων CarVi με βάση την τεχνητή νοημοσύνη (AI), για την απόκτη- ση περισσότερων πληροφοριών για τη συμπεριφορά των οδηγών, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια. Η συνεργασία αυτή θα ωφελήσει την ανάλυση του ασφαλιστικού κινδύνου και, ως εκ τούτου, εκεί- νους που οδηγούν υπεύθυνα και επιβραβεύονται γι’ αυτό. Η CarVi χρησιμοποιεί τις υπηρε- σίες HERE Location, για να συν- δυάσει τα δεδομένα τους από την τηλεματική με τα πραγματικά δε- δομένα εντοπισμού θέσης, ώστε να δημιουργήσει γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά των οδηγών και στη συνέχεια ένα μηχανισμό καθοδήγησης για τους οδηγούς. Η CarVi χρησιμοποιεί ένα dash cam με τεχνολογία ορατότητας υπολο- γιστών που υποστηρίζεται από έξι αισθητήρες, που συλλαμβάνουν δεδομένα τηλεματικής, μαζί με την ταχύτητα και την ταχύτητα της ροής κυκλοφορίας, συν βίντεο σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομέ- να αναλύονται στη συνέχεια, για να μελετηθεί η συμπεριφορά των οδηγών και να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός coaching. Το βίντεο που προκύπτει είναι καθοριστικής σημασίας για την ταχύτερη δια- χείριση των απαιτήσεων από τις ασφαλιστικές εταιρείες, τους ιδι- οκτήτες στόλων και τους οδηγούς ride-hailing. Επιπλέον, οι κατα- σκευαστές αυτοκινήτων μπορούν εύκολα να προσθέσουν το CarVi στα οχήματά τους, ενεργοποιώ- ντας τη σύνδεση στο διαδίκτυο και να αυξήσουν την ασφάλεια και τη συλλογή δεδομένων τρισδιάστα- των δρόμων, όπως τονίζουν τα στελέχη της HERE Technologies.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=