FLEETNEWS #364

18.12.25 #364 8 Το BMW Group Hellas και η Εταιρεία Alzheimer Αθηνών ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού για την πολύπλοκη και απαιτητική αυτή νόσο. Η συνεργασία θα επικεντρωθεί στην ενημέρωση και συμμετοχή εργαζομένων του BMW Group σε σημαντικές δράσεις του οργανισμού, που ενισχύουν τη φροντίδα ατόμων με άνοια στην Ελλάδα. Το BMW Group Hellas δεσμεύεται να συμβάλλει θετικά στις κοινότητες που εξυπηρετεί. «Η αφοσίωση της Εταιρείας Alzheimer Αθηνών στην υποστήριξη των ατόμων που ζουν με άνοια ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τις αξίες μας για κοινωνική ευθύνη και δέσμευση στην κοινότητα. Είμαστε υπερήφανοι που υποστηρίζουμε αυτό το σημαντικό έργο που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής ατόμων με άνοια και των φροντιστών τους», δήλωσε ο κύριος Christopher Puth, πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΜΙΝΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Η MINI συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενός πιο ενσυνείδητου και βιώσιμου μέλλοντος, και αυτή η δέσμευσή της αποτυπώνεται ιδιαίτερα στη σημερινή γενιά της MINI, μεταξύ άλλων μέσω της χρήσης καινοτόμων και ανακυκλωμένων υλικών στο εσωτερικό. Σύμφωνα με την αρχή «Secondary First», η MINI χρησιμοποιεί πλεκτό ύφασμα από ανακυκλωμένα υλικά σε όλα τα μοντέλα της, αρχής γενομένης από το λανσάρισμά τους στην αγορά το 2024. Το υλικό αυτό αποτελείται κατά 92% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και χρησιμοποιείται για την επένδυση του ταμπλό, τις επενδύσεις των θυρών και το καπάκι της κεντρικής κονσόλας. Η εν λόγω επιλογή μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO₂e και την κατανάλωση νερού κατά τη διαδικασία παραγωγής, σε σχέση με τα πρωτογενή υλικά. Το MINI Knit αναδείχθηκε γενικός νικητής του SPE Automotive Award 2025 και ταυτόχρονα νικητής του Grand Award στην κατηγορία «Body Interior». Το βραβείο αποτελεί μία από τις πιο σπουδαίες διακρίσεις στον κλάδο των πλαστικών, ενώ το Grand Award απονέμεται για την καλύτερη συμμετοχή σε όλες τις κατηγορίες. Τα επίπεδα ενδοοικογενειακής βίας εξακολουθούν να βρίσκονται σε ανησυχητικά υψηλά επίπεδα στη χώρα µας, ενώ τα µέτρα υποστήριξης για τις επιζώσες έµφυλης βίας αποδεικνύονται ανεπαρκή. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Toyota Hellas πήρε την πρωτοβουλία να στηρίξει οικονομικά το έργο της Διοτίμα -µιας ΜΚΟ που παρέχει δωρεάν νοµική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε γυναίκες που βιώνουν βία- και να γίνει κυριολεκτικά και συµβολικά «όχηµα διαφυγής». Η ταινία της καµπάνιας, που δηµιουργήθηκε από την Ogilvy, αποτυπώνει τη δύσκολη και γενναία στιγµή που µια γυναίκα αποφασίζει να φύγει από τον κακοποιητικό σύντροφό της. Λίγο πριν ξηµερώσει, παίρνει το παιδί της, ελάχιστα πράγµατα και φεύγει οδηγώντας… ένα Ford. Η ανατροπή έρχεται όταν τελικά η Toyota υπογράφει το µήνυµα που συγκίνησε χιλιάδες: «Σηµασία για εµάς δεν έχει µε ποιο όχηµα θα φύγεις. Φτάνει να ξεφύγεις». Από τις πρώτες κιόλας ώρες της δηµοσίευσής της, η ταινία συγκέντρωσε εκατοντάδες χιλιάδες προβολές, χιλιάδες κοινοποιήσεις και σχόλια. Η καµπάνια προκάλεσε σηµαντική συζήτηση όχι µόνο στο κοινό, αλλά και στην αγορά της επικοινωνίας: Πολλές εταιρείες, μεταξύ αυτών και διαφημιστικές, µοιράστηκαν οργανικά το βίντεο στα social media, χαιρετίζοντας τόσο το θάρρος της Toyota όσο και τη δηµιουργική τόλµη της Ogilvy. Πολλοί επαγγελματικοί λογαριασμοί του χώρου, άνθρωποι με επιρροή και ακόμη και διάσημοι αναδημοσίευσαν την ταινία, αναδεικνύοντας το μήνυμα ενδυνάμωσης που μεταφέρει - χωρίς να υπάρχει καμιά πληρωμένη προώθηση. Ευάγγελος Ελευθερίου ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ Toyota Hellas: «Φτάνει να ξεφύγεις…»

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=