18.12.25 #364 14 Η BMW Σειρά 3 παράγεται σε τέσσερις ηπείρους και, εδώ και 50 χρόνια, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα του διεθνούς δικτύου παραγωγής του BMW Group. Από το 1975, η BMW Σειρά 3 έχει κατασκευαστεί σε περισσότερα από 18 εκατομμύρια αντίτυπα, σε 18 εργοστάσια και 13 χώρες. Το εργοστάσιο του ομίλου στο Μόναχο είναι συνυφασμένο με την παραγωγή της BMW Σειράς 3 από το 1975. Από τα πρώτα χρόνια, το BMW Group προώθησε την ευέλικτη παραγωγή στη συγκεκριμένη εγκατάσταση, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες όπως εναέρια συστήματα μεταφοράς και προγραμματιζόμενους σταθμούς συγκόλλησης. Η αύξηση του όγκου παραγωγής υποστηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό από τη Σειρά 3. Το 1980, η παραγωγή της επεκτάθηκε από το κύριο εργοστάσιο του Μονάχου στο εργοστάσιο του Dingolfing και, αργότερα, στη μονάδα του Regensburg το 1986. Η Σειρά 3 προώθησε επίσης την εξάπλωση της παραγωγής της BMW σε όλο τον κόσμο. Στη δεκαετία του 1980 δημιουργήθηκαν επιπλέον γραμμές παραγωγής σε άλλες εγκαταστάσεις, μεταξύ άλλων στο Rosslyn της Νότιας Αφρικής (από το 1984) και στο Spartanburg των Ηνωμένων Πολιτειών (από το 1994). Από την έναρξη λειτουργίας της μονάδας του Regensburg, η Σειρά 3 αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα για την ανάπτυξη των νέων εργοστασίων BMW - με εξαίρεση το Debrecen. Τα εργοστάσια στο Spartanburg, τη Λειψία και το San Luis Potosí, καθώς και η κοινοπραξία BBA στην Κίνα, ξεκίνησαν αρχικά με την παραγωγή της Σειράς 3. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ Η BMW Σειρά 3 έκλεισε 50 χρόνια παραγωγής ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗN JLR Ο MCGOVERN Η Jaguar Land Rover διέψευσε κατηγορηματικά τις πληροφορίες περί απόλυσης του επικεφαλής σχεδιασμού της, Gerry McGovern, μετά από δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για αιφνίδια απομάκρυνσή του στο πλαίσιο αλλαγών που αποδίδονταν στη νέα διοίκηση. Σε επίσημη δήλωση, η εταιρεία ανέφερε ότι δεν έχει τερματίσει τη συνεργασία της με τον McGovern, χωρίς όμως να διευκρινίσει αν εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του. Οι φήμες ξεκίνησαν από το μέσο Autocar της Ινδίας, το οποίο υποστήριξε ότι ο έμπειρος σχεδιαστής απομακρύνθηκε από τα γραφεία της εταιρείας, με το θέμα να αποκτά διεθνή διάσταση λόγω της αρχικής σιωπής της JLR. Ο McGovern θεωρείται κεντρικό πρόσωπο στη στρατηγική ανανέωσης της Jaguar προς την ηλεκτροκίνηση και στην αναγέννηση της Land Rover, με εμβληματικό παράδειγμα τη νέα γενιά του Defender. Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, καθώς το αμιγώς ηλεκτρικό smart #2 εισέρχεται στη φάση εντατικών δοκιμών πραγματικών συνθηκών πάνω στη νέα Electric Compact Architecture (ECA). Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια ιδιόκτητη ηλεκτρική πλατφόρμα, η οποία θα αποτελέσει τη βάση της επόμενης γενιάς του διθέσιου μοντέλου της μάρκας. Για την επικύρωση της νέας αρχιτεκτονικής, οι μηχανικοί της smart εφαρμόζουν μια ευρηματική τεχνική προσέγγιση, ενσωματώνοντας την πλατφόρμα ECA σε αμαξώματα του υφιστάμενου smart fortwo. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται από νωρίς ότι το smart #2 θα παραμείνει πιστό στη φιλοσοφία των εξαιρετικά συμπαγών διαστάσεων που καθόρισαν διαχρονικά την ταυτότητα του μοντέλου. Το νέο smart #2 θα διατηρήσει βασικά χαρακτηριστικά του DNA του fortwo, όπως η διάταξη δύο θυρών και δύο θέσεων, η πίσω κίνηση και η χαρακτηριστική θέση των τροχών στις άκρες του αμαξώματος. Παράλληλα, όμως, σηματοδοτεί μια πλήρη επανεκκίνηση για το διθέσιο αυτοκίνητο πόλης της smart. Το εσωτερικό και το εξωτερικό έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως από την ομάδα σχεδίασης της Mercedes-Benz, προσδίδοντας στο μοντέλο μια σύγχρονη, ξεκάθαρα διαφοροποιημένη ταυτότητα. Η νέα πλατφόρμα θα υποστηρίζει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης επόμενης γενιάς και προηγμένα συστήματα ασφάλειας. Το μοντέλο παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος και αναμένεται να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στα τέλη του 2026. ΤΟ ΝΕΟ SMART#2 ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΔΟΚΙΜΕΣ Gerry McGovern
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=