FLEETNEWS #362

11.12.25 #362 12 ΝΕΟΣ CEO ΣΤΗ MERCEDES-AMG Η Mercedes-AMG ανακοίνωσε ότι ο Stefan Weckbach αναλαμβάνει τη θέση του CEO από την 1η Ιουλίου 2026, καθώς και την ηγεσία του Top End Vehicle Group, ενισχύοντας τη στρατηγική της στο κορυφαίο premium τμήμα. Με εμπειρία από καίριους ρόλους σε Porsche και Volkswagen, ο Βέκμπαχ διαδέχεται τον Michael Schiebe, ο οποίος θα συνεχίσει προσωρινά να καθοδηγεί την εταιρεία έως την επίσημη ανάληψη καθηκόντων. Η Lexus ετοιμάζει την πολυαναμενόμενη επιστροφή του LFA, του εμβληματικού supercar που άφησε εποχή με τον V10 κινητήρα του. Η νέα γενιά περνά πλήρως στην ηλεκτροκίνηση, ακολουθώντας τη μετάβαση της μάρκας στη νέα εποχή «πράσινης» μετάβασης και υψηλών επιδόσεων. Το πλαίσιο αλουμινίου και η χαμηλή, επιθετική σιλουέτα βασίζονται στη φιλοσοφία του Toyota GR GT (θα μοιράζονται την ίδια πλαρφόρμα), η σχεδιαστική ταυτότητα του νέου LFA όμως παραμένει μοναδική, με δυναμικές γραμμές και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στο παρελθόν, αλλά διαμορφώνουν ένα καθαρά σύγχρονο σύνολο. Παρά το γεγονός ότι η Lexus δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμές ή χρονοδιάγραμμα, το concept που παρουσιάστηκε έδειξε πως το τελικό μοντέλο είναι έτοιμο να σταθεί επάξια απέναντι στον προκάτοχό του. Η επίσημη κυκλοφορία τοποθετείται προς το 2029, με τις προσδοκίες να αυξάνονται καθώς η αγορά των supercars έχει πλέον ωριμάσει σημαντικά. Η εταιρεία επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς άξονες για την απόδοση του αμιγούς ηλεκτρικού LFA που είναι χαμηλό κέντρο βάρους, μειωμένο βάρος με υψηλή ακαμψία και αεροδυναμική βελτιστοποίηση. Με βάση αυτές τις αρχές, η Lexus υπόσχεται μια οδηγική εμπειρία αντίστοιχη του αυθεντικού μοντέλου, ακόμη και χωρίς τον χαρακτηριστικό ήχο του V10, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το κορυφαίο της supercar. Ευάγγελος Ελευθερίου ΠΙΘΑΝΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟ 2029 Ηλεκτρικό το νέο Lexus LFA ΕΠΕΝΔΥΣΗ 587 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ Νέο εργοστάσιο για την Kumho Tire Η Kumho Tire ανακοίνωσε ότι επέλεξε την πόλη Opole της Πολωνίας ως τοποθεσία για το νέο ευρωπαϊκό της εργοστάσιο, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να ενισχύσει την παγκόσμια παραγωγή των ελαστικών της και να επιταχύνει την ανάπτυξη στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο ευρωπαϊκό εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή τον Αύγουστο του 2028, μετά την ολοκλήρωση των επενδυτικών και ρυθμιστικών εγκρίσεων. Σε πρώτη φάση, η μονάδα θα έχει ετήσια παραγωγική δυνατότητα έξι εκατομμυρίων ελαστικών, ενώ προβλέπονται σταδιακές επεκτάσεις ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς. Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 587 εκατ. δολάρια. Η επιλογή της τοποθεσίας πραγματοποιήθηκε έπειτα από αξιολόγηση πολλών ευρωπαϊκών χωρών, με κριτήρια όπως η καταλληλότητα του χώρου, οι προοπτικές ανάπτυξης πωλήσεων, η επενδυτική σταθερότητα, η κερδοφορία και τα διαθέσιμα κίνητρα. Μετά από διεξοδική αξιολόγηση των δύο τελικών υποψήφιων περιοχών, η εταιρεία επέλεξε την πόλη Opole χάρη στα σημαντικά πλεονεκτήματα logistics, το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, τις ανταγωνιστικές υποδομές, τη σταθερή πρόσβαση στην ευρωπαϊκή αγορά και τα ελκυστικά κίνητρα της Πολωνικής κυβέρνησης. Η Ευρώπη, που αντιπροσωπεύει περίπου 25% της παγκόσμιας κατανάλωσης ελαστικών, αποτελεί αγορά υψηλής στρατηγικής σημασίας για την Kumho Tire. Το 2024, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αντιστοιχούσαν στο 26,6% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Με την ίδρυση αυτής της τοπικής παραγωγικής βάσης, η Kumho δημιουργεί ένα ισχυρό θεμέλιο για την περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας. Διαβάστε περισσότερα εδώ Stefan Weckbach

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=