FLEETNEWS #362

11.12.25 #362 10 Το BMW Group έχει ορίσει έναν νέο στόχο για το 2035 σχετικά με τη μείωση των εκπομπών CO₂e στο πλαίσιο της επίτευξης μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές κατά τουλάχιστον 60 εκατομμύρια τόνους CO₂e σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019 - δηλαδή περίπου 20 εκατομμύρια τόνους CO₂e επιπλέον πέραν του υφιστάμενου στόχου για το 2030. Με αυτόν τον τρόπο, ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων το αργότερο έως το 2050. Πρόκειται για μια σταθερή δέσμευση στους στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού. Μέχρι σήμερα, ο στόχος ήταν η μείωση τουλάχιστον 40 εκατομμυρίων τόνων CO₂e σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019. Το νέο ορόσημο του 2035 αποτελεί το λογικό επόμενο βήμα στην πορεία προώθησης της απανθρακοποίησης. Ταυτόχρονα, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του επιχειρηματικού μοντέλου του BMW Group θα μειωθεί δραστικά: έως το 2035, οι εκπομπές CO₂e ανά μονάδα παραγόμενης αξίας θα έχουν μειωθεί σε λιγότερο από το μισό σε σχέση με το 2019. Τα βασικά μέτρα για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων περιλαμβάνουν την αυξανόμενη χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην παραγωγή και στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη μεγαλύτερη αξιοποίηση δευτερογενών πρώτων υλών, τη βελτίωση της αποδοτικότητας κατά τη φάση χρήσης, καθώς και καινοτομίες σε προϊόντα και διαδικασίες. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ 2035 BMW Group: Νέα στρατηγική Η Ford και το Renault Group ανακοίνωσαν μια ιστορική στρατηγική συνεργασία, με στόχο την επέκταση της γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων της Ford για Ευρωπαίους πελάτες, ενισχύοντας σημαντικά την ανταγωνιστικότητα και των δύο εταιρειών στον ταχέως εξελισσόμενο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Γηραιά Ήπειρο. Βασικός πυλώνας αυτής της συνεργασίας είναι η συμφωνία για την ανάπτυξη δύο ηλεκτρικών μοντέλων της Ford. Αυτά θα βασίζονται στην πλατφόρμα Ampere, αξιοποιώντας τα ισχυρά πλεονεκτήματα και την ανταγωνιστικότητα του Renault Group στα EVs και θα κατασκευάζονται από το Renault Group στη Βόρεια Γαλλία, καταδεικνύοντας τις υπερσύγχρονες δυνατότητες και την τεχνογνωσία του εργοστασίου Ampere ElectriCity στην παραγωγή. Σχεδιασμένα από τη Ford και κατασκευασμένα σε συνεργασία με το Renault Group, τα δύο μοντέλα θα προσφέρουν ξεχωριστή οδηγική δυναμική, αυθεντικό DNA της μάρκας Ford και διαισθητική εμπειρία οδήγησης. Αποτελούν το πρώτο βήμα μιας ολοκληρωμένης νέας στρατηγικής προϊόντων για τη Ford στην Ευρώπη. Το πρώτο αναμένεται να φτάσει στις εκθέσεις στις αρχές του 2028. Εκτός από τη συνεργασία στα ηλεκτρικά οχήματα, η Ford και το Renault Group υπέγραψαν επίσης μια επιστολή προθέσεων (LOI) για σύμπραξη στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη. Σε αυτό το πλαίσιο, οι εταίροι θα εξετάσουν τη δυνατότητα από κοινού εξέλιξης και παραγωγής επιλεγμένων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Ford και Renault (LCV). Διαβάστε περισσότερα εδώ Ευάγγελος Ελευθερίου ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΥΟ FORD EV Συνεργασία-ορόσημο Ford - Renault Group ΣΤΑ 22 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΤΟ «SHARES TO WIN» ΤΗΣ STELLANTIS Η Stellantis ολοκλήρωσε τη φετινή έκδοση του προγράμματος συμμετοχής εργαζομένων «Shares to Win», το οποίο από το 2023 έχει συγκεντρώσει 22 εκατομμύρια μετοχές μέσω προσωπικών επενδύσεων και αντίστοιχων εταιρικών συνεισφορών. Το πρόγραμμα εφαρμόστηκε για τρίτη συνεχή χρονιά, καλύπτοντας 20 χώρες και περισσότερους από 235.000 εργαζομένους. Αξίζει να σημειωθεί πως από την έναρξή του έχουν επενδυθεί συνολικά 209 εκατομμύρια ευρώ, με τους εργαζομένους να συμμετέχουν κατά μέσο όρο με το ποσό των 1.150 ευρώ το 2025. Οι εργαζόμενοι πλέον κατέχουν το 2,8% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, με τη Γαλλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ να αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των φετινών εγγραφών.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=