FLEETNEWS #360

04.12.25 #360 11 Η Dacia, σε συνεργασία με τη διαφημιστική Publicis Conseil και τις εταιρείες παραγωγής Iconoclast, Shot in Mars και Prodigious, γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που λαμβάνει την πιστοποίηση Ecoprod 2 αστέρων για τέσσερα νέα διαφημιστικά φιλμ: Duster, Logan, Sandero και Jogger. Η διάκριση αυτή σηματοδοτεί ένα καθοριστικό βήμα προς μια πιο υπεύθυνη προσέγγιση στην επικοινωνία αυτοκινήτου και στις οπτικοακουστικές παραγωγές. Το πρόγραμμα Dacia Synergie 2025, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2025, ενσωματώνει τις αρχές της οικολογικής - κοινωνικά ευαισθητοποιημένης παραγωγής, ήδη από το στάδιο της σύλληψης της ιδέας, προβάλλοντας αξίες όπως είναι η συνετή μετακίνηση, η συν-οδήγηση (car-pooling) και η συμπερίληψη, αρχές που είναι πλήρως ευθυγραμμισμένες με τις δεσμεύσεις της μάρκας. Η πιστοποίηση Ecoprod 2 αστέρων απονέμεται σε παραγωγές που πληρούν περισσότερα από 85 κριτήρια, τα οποία καλύπτουν τόσο τις περιβαλλοντικές πρακτικές, όσο και τις κοινωνικές δεσμεύσεις στο πλαίσιο των γυρισμάτων. Η ταυτόχρονη πιστοποίηση τεσσάρων διαφημιστικών ταινιών αυτοκινήτου τοποθετεί την Dacia στην κορυφή της οικολογικά ευαισθητοποιημένης παραγωγής. ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΗΣ Η Dacia αποκτά οικολογική πιστοποίηση HONDA PRELUDE: ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ To νέο σπορ κουπέ Honda Prelude e:HEV έφτασε στην Ευρώπη, συνδυάζοντας ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης και το καινοτόμο Honda S+ Shift με μια εντυπωσιακή σχεδιαστική προσέγγιση, ώστε να προσφέρει τη «χαρά της οδήγησης», για την οποία το μοντέλο ήταν πάντα γνωστό. Σε αυτό συμβάλλει και η τεχνολογία ανάρτησης από το Civic Type R, καθώς και από προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και τη νεότερη έκδοση του Agile Handling Assist (AHA) της Honda. Αξιοποιώντας πάνω από 25 χρόνια πείρας στα υβριδικά συστήματα, το Prelude διαθέτει το πλήρως υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 184 ίππους και τα 315 Nm ροπής, προσφέροντας πραγματική οδηγική απόλαυση με άμεση απόδοση ισχύος, εξαιρετική αποδοτικότητα και άρτια ποιότητα λειτουργίας. Υπάρχει επίσης μια μοναδική σειρά λειτουργιών οδήγησης, οι οποίες μπορούν να εναλλάσσονται άμεσα με το πάτημα ενός κουμπιού -«Comfort», «GT», «Sport» και «Individual»- καθεμία από τις οποίες ρυθμίζει λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά του υβριδικού συστήματος κίνησης, της ανάρτησης και της απόκρισης του τιμονιού για να ταιριάζει στις ανάγκες του οδηγού. Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ICE Ο καγκελάριος της Γερμανίας, Φρίντριχ Μερτς, έστειλε επιστολή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητώντας να διατηρηθούν «ζωντανές» οι τεχνολογικές επιλογές κινητήρα για την αυτοκινητοβιομηχανία, πέρα από τον προγραμματισμένο από την Ε.Ε. στόχο του 2035 για τη σταδιακή κατάργηση των νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. «Πάνω απ’ όλα, πρόκειται για την επίτευξη μιας ισορροπίας μεταξύ ανταγωνιστικότητας και των απαιτήσεων που θέτουμε για την προστασία του κλίματος», δήλωσε ο Μερτς σε συνέντευξη Τύπου στις 28 Νοεμβρίου, αναφερόμενος στη συνάντηση των ηγετών του κυβερνητικού συνασπισμού της Γερμανίας αυτή την εβδομάδα. Οι συντηρητικοί του Μερτς και οι συνεταίροι τους, οι Σοσιαλδημοκράτες, επιθυμούν η Ε.Ε. να επιτρέψει τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV), τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) και τα «υψηλής αποδοτικότητας» συμβατικά οχήματα και μετά το 2035, όταν αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η απαγόρευση, όπως είπε ο Μερτς.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=