FLEETNEWS #36

22.07.19 #36 6 Η Ford Motor Company και η Volkswagen AG ανακοίνωσαν επι- σήμως την επέκταση της παγκόσμιας συμμαχίας τους, που περιλαμβάνει τώρα και ηλεκτρικά οχήματα -και θα συνεργαστούν με την Argo AI για την εισαγωγή της τεχνολογίας αυτόνο- μων οχημάτων σε ΗΠΑ και Ευρώπη- κάτι που θα επιτρέψει και στις δύο εταιρείες να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες, βελτιώ- νοντας παράλληλα την ανταγωνι- στικότητά τους και τις κεφαλαιακές αποδόσεις. Την ανακοίνωση για την Argo AI, εταιρεία διαχείρισης πλατφόρμας αυτόνομων οχημάτων, έκαναν ο CEO της Volkswagen, Dr. Herbert Diess, ο President & CEO της Ford, JimHackett και οBryan Salesky, CEO της Argo. Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Argo AI (SDS) είναι το πρώτο με σχέδια εμπορικής ανάπτυξης για την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Επιπλέον, καθώς θα μπορεί να αξιοποιηθεί η παγκόσμια εμβέλεια και των δύο αυ- τοκινητοβιομηχανιών, η πλατφόρμα της Argo AI έχει τις μεγαλύτερες προοπτικές γεωγραφικής ανάπτυξης από οποιαδήποτε τεχνολογία αυτό- νομης οδήγησης μέχρι σήμερα. Η Volkswagen και η Ford θα ενσωμα- τώσουν ανεξάρτητα το σύστημα SDS της Argo AI, σε οχήματα κατασκευ- ασμένα ειδικά για αυτό το σκοπό, προκειμένου να υποστηρίξουν τις διαφορετικές φιλοσοφίες των δύο εταιρειών στον τομέα της μεταφοράς ατόμων και αγαθών. Οι δύο εταιρείες θα είναι ισότιμοι εταίροι στην Argo AI κατέχοντας την πλειοψηφία των μετοχών. Το υπό- λοιπο θα διατεθεί υπό τη μορφή κι- νήτρων στους υπαλλήλους της Argo AI. Η εξαγορά υπόκειται στις σχετικές εγκρίσεις των ρυθμιστικών αρχών και τελεί υπό τις συνήθεις συνθήκες κλεισίματος. Οι ηγέτες των εταιρειών ανακοί- νωσαν επίσης ότι η Ford θα γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα χρησιμοποιεί την ειδική αρχιτε- κτονική ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen και την πλατφόρμα Modular Electric Toolkit -ή MEB- για τη δημιουργία ενός οχήματος μηδε- νικών ρύπων στην Ευρώπη, ξεκινώ- ντας το 2023. Η Ford αναμένεται να κατασκευ- άσει μέσα σε έξι χρόνια πάνω από 600.000 ευρωπαϊκά οχήματα που θα χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική MEB, ενώ ένα δεύτερο, ολοκαίνουρ- γιο μοντέλο της Ford για ευρωπαίους πελάτες, είναι υπό συζήτηση. Αυτό έρχεται να υποστηρίξει την ευρωπαϊ- κή στρατηγική της Ford, στο πλαίσιο της οποίας η εταιρεία συνεχίζει να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της -συ- μπεριλαμβανομένων των επαγγελ- ματικών οχημάτων, των ασυναγώνι- στων crossover και των εισαγόμενων εμβληματικών της μοντέλων, όπως η Mustang και το Explorer. Η Volkswagen ξεκίνησε την ανά- πτυξη της αρχιτεκτονικής MEB το 2016 επενδύοντας περίπου 7 δισ. δολάρια στην εν λόγω πλατφόρμα. Ο κατασκευαστής σχεδιάζει να χρη- σιμοποιήσει την πλατφόρμα για την κατασκευή περίπου 15 εκατομμυρίων οχημάτων την επόμενη δεκαετία μό- νο για το Volkswagen Group. Για τη Ford, η χρήση της αρχιτεκτο- νικής MEB της Volkswagen αποτελεί τμήμα μιας επένδυσης ύψους άνω των 11,5 δισ. δολαρίων σε ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο - και υποστηρίζει τη δέσμευσή της να προσφέρει στους ευρωπαίους πε- λάτες της ευρεία γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων, τηρώντας παράλληλα τις δεσμεύεις της περί βιωσιμότητας. Η συμμαχία, η οποία καλύπτει συνερ- γασίες εκτός των κοινών επενδύσεων των Volkswagen και Ford στην Argo AI, δεν συνεπάγεται διασταυρούμενη ιδιοκτησία μεταξύ των δύο εται- ρειών και είναι ανεξάρτητη από την επένδυση στην Argo AI. Η συμμαχία διοικείται από μία κοινή επιτροπή, στο τιμόνι της οποίας βρίσκονται οι Hackett και Diess, ενώ περιλαμβάνει υψηλόβαθμα στελέχη και από τις δύο εταιρείες. Οι εταιρείες επίσης στοχεύουν να προσφέρουν μεσαία pick up φορτηγά για την παγκόσμια αγορά, ξεκινώντας το 2022, ενώ θα ακολουθήσουν επαγγελματικά van. ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΉΘΗΚΕ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ford - Volkswagen: Μαζί στην Argo AI Η συνεργασία θα τους επιτρέψει να ενσωματώσουν το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Argo, ανεξάρτητα, στα δικά τους οχήματα, με σημαντικές οικονομίες κλίμακας, όπως ήδη γνωρίζουν οι αναγνώστες του fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=