13.11.25 #354 11 Το μήνα που πέρασε πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025, μια εκδήλωση που έφερε κοντά χρήστες, media και συνεργάτες από σχεδόν 100 χώρες, γιορτάζοντας τις πιο πρόσφατες επιτυχίες των δύο μαρκών στην έξυπνη κινητικότητα, την πράσινη τεχνολογία και την κοινωνική ευθύνη. Κυριάρχησε, μεταξύ άλλων, η παγκόσμια πρεμιέρα του Omoda 4. Σχεδιασμένο για τη νέα γενιά χρηστών σε όλο τον κόσμο, το Omoda 4 υιοθετεί τη ζωντανή, νεανική, σύγχρονη φιλοσοφία σχεδιασμού Cyber Mecha, παρουσιάζοντας ένα φουτουριστικό εξωτερικό εμπνευσμένο από μηχανές. Από τα έντονα μπροστινά φώτα και τις αιχμηρές ακμές του αμαξώματος, μέχρι τον λεπτομερή σχεδιασμό του πίσω μέρους, κάθε στοιχείο αποτυπώνει το βασικό πνεύμα του Cyber Mecha crossover SUV. Στην εκδήλωση υπήρξε και μία μοναδική εμπειρία δοκιμής στο Intelligent Hybrid Co-Creation Camp, με test drives μοντέλων που αναμένεται να έρθουν στην Ελλάδα, Omoda 7, το νέο υβριδικό Omoda 5 SHS-H, το Jaecoo 5 EV. Στο Summit, ο μητρικός όμιλος της Omoda & Jaecoo ανακοίνωσε, εξάλλου, την ανανέωση της τριετούς στρατηγικής συνεργασίας του με τη Unicef παγκοσμίως, προσφέροντας 6 εκατομμύρια δολάρια για τη στήριξη της εκπαίδευσης σε μη προνομιούχες περιοχές. Διαβάστε περισσότερα εδώ OMODA & JAECOO INTERNATIONAL USER SUMMIT 2025 Έξυπνη κινητικότητα σε όλα τα επίπεδα AKIO TOYODA: Η CENTURY ΚΑΙ ΤΑ 100 ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Στο Japan Mobility Show 2025, ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, παρουσίασε ένα όραμα που ξεπερνά τα όρια της αυτοκίνησης. Με αφορμή την αναγέννηση της μάρκας Century, ο Toyoda μίλησε για το πώς η Ιαπωνία μπορεί να διαμορφώσει τα επόμενα 100 χρόνια μέσα από τη δημιουργικότητα, τη δεξιοτεχνία και την ειρήνη. Η Century, όπως εξήγησε, δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο. Είναι ένα σύμβολο πολιτισμού, παράδοσης και τεχνολογικής αρμονίας. Από το έμβλημα του φοίνικα που συμβολίζει την ειρήνη, έως τη χειροποίητη λεπτομέρεια Nishijin-ori και τα μεταλλικά μοτίβα Edo, κάθε στοιχείο της εκφράζει το πνεύμα του ιαπωνικού monozukuri - της τέχνης του να δημιουργείς με ψυχή. «Η Century είναι μια συγκινητική επιθυμία για παγκόσμια ειρήνη και μια προσπάθεια να διαμορφώσουμε τα επόμενα 100 χρόνια από την Ιαπωνία», δήλωσε χαρακτηριστικά. Ο Toyoda ανέτρεξε στην ιστορία της Toyota, συνδέοντας το παρόν με το όραμα του ιδρυτή Kiichiro Toyoda - ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας θα έπρεπε να αναπτυχθεί με ιαπωνικές ιδέες και δεξιότητες, όχι με μίμηση της Δύσης. Αναφέρθηκε επίσης στη «χαμένη τριακονταετία» της χώρας, υπογραμμίζοντας πως, παρά τις δυσκολίες, η Ιαπωνία διατηρεί ανεκτίμητα πλεονεκτήματα: την τεχνική της τελειότητα, την αισθητική της ευαισθησία και έναν πολιτισμό που εξακολουθεί να συναρπάζει τον κόσμο. Παράλληλα, ο Toyoda επανέλαβε τη δέσμευσή του στη «στρατηγική πολλαπλών δρόμων» για μηδενικές εκπομπές CO2. Διαβάστε περισσότερα εδώ Νίκος Λουπάκης Μετά την τελευταία προεπισκόπηση του εξωτερικού σχεδιασμού του Polygon, η Peugeot ανακοίνωσε την είσοδό της στο σύμπαν του Fortnite. Σε συνεργασία με την Gameloft, ηγέτη στην ανάπτυξη και διάθεση πολυπλατφορμικών videogames, η Peugeot προσφέρει σε όλους τους φίλους της μάρκας και στους gamers, την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα βασικά χαρακτηριστικά του Peugeot Polygon Concept. Ανοίξτε το Fortnite και επιλέξτε την καρτέλα «Discover» από το κύριο μενού. Εισαγάγετε τον κωδικό νησιού: [4592-5340-1652]. Το Fortnite αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά διαδικτυακά παιχνίδια. Ακριβώς όπως το Peugeot Polygon Concept, έτσι και το Peugeot Island στο Fortnite προσφέρει μια καθηλωτική και καινοτόμο εμπειρία, για τους φίλους της μάρκας και τους gamers. Η Peugeot συνεχίζει την εξερεύνηση νέων ομάδων κοινού, ενισχύοντας την παρουσία της στον κόσμο του gaming, μέσα από έναν νέο διασκεδαστικό τρόπο να ανακαλύψει κανείς σε προεπισκόπηση το νέο της concept car. PEUGEOT: ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ FORTNITE
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=